رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بازی بتل ورس (BattleVerse) و اولین متاورس DAO

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بازی بتل ورس (BattleVerse) از بازی‌های جدید و پرطرفدار است. این بازی می‌تواند اولین متاورس گیم‌فایی را به عرصه آورد که توسط DAO اداره می‌شود.

بازی بتل ورس (BattleVerse)

بازی بتل ورس (BattleVerse)

BattleVerse یک بازی آنلاین همتا به همتا و رایگان است که از تکنولوژی‌های NFT، دیفای و بلاک چین استفاده می‌کند. تکنولوژی مولتی چین (Multichain) یا چندزنجیره‌ای، یکی از امکانات خاص بتل ورس است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا دارایی‌های گیمینگ خود را از طریق تعامل با چندین بلاک چین مدیریت کنید. دنیای بتل ورس عظیم است! این بازی در درون خود چیزهایی دارد که با سلیقه هرکسی متناسب است و هرکسی می‌تواند از آن لذت ببرد.

شخصی سرانجام تصمیم می‌گیرد که برای درآمدزایی در مبارزات بجنگد. افراد می‌توانند شخصیت‌های جنگجوی خود را بهبود بخشیده تا در مسابقات بین کهکشانی به بهترین‌ها برسند. آن‌ها می‌توانند کاشف، جستجوگر و یا بازرگان مشهوری در سرتاسر کهکشان بشوند که سخت‌افزارهای زنگ‌زده را به ربات‌ها بفروشند. بسیاری هم مالکین صنایع و گیاهان خواهند شد. آن‌ها همچنین می‌توانند مالک زیرزمین‌های قارچی یا نخلستان‌های عجیبی باشند که جریان درآمدزایی قدرتمندی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

پروژه بازی بتل ورس (BattleVerse) با آرزوی ساخت بازی کلکسیون NFTای شروع به کار کرد که باز و شفاف بوده و از سوی جامعه اداره می‌شود. شورای بتل ورس (BattleVerse Council) روشی است که جامعه دارندگان $BVC از طریق آن، این پروتکل را تنظیم و حفظ خواهد کرد. آن‌ها همچنین می‌توانند انواع پیشرفت‌های پیشنهادی را هم مدیریت کنند.

دارندگان BVC فرصت آن را دارند که نامزدی را برای صندلی شورا منصوب کرده و همچنین رأی خود را برای انتخاب اعضای شورا به نماینده‌ای واگذار کنند. نامزدهای اعضای شورا نیز باید تا قبل از پایان مهلت این رویداد مطرح شوند. همچنین باید از مدت زمانی رسمی برای رأی‌دهی پیروی کنند. پس از آن، mvDAO، تمام اعضای پیشنهادی را از شبکه رأی‌گیری بتل ورس گرد هم آورده و نتایج را مشخص می‌کند.

نحوه حکومت در بتل ورس

تکنیک گفته‌شده در بخش پیشین، قدرت رأی‌دهی دارندگان بزرگ توکن BVC را محدود می‌کند و به همین ترتیب برای مبارزه با پلوتوکراسی مورداستفاده قرار می‌گیرد. چندین پروتکل دیگر نیز همچون گرنتس (Grants) یا همان کمک‌های مالی، این مکانیسم را به‌نحوه‌ای مؤثر به‌کار گرفته‌اند. ما باور داریم که این راه، منصفانه‌ترین روش برای سنجیدن رأی‌هاست. ساختار حکومتی جدید بازی بتل ورس (BattleVerse) به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:

شورای بتل ورس از نامزدهایی تشکیل خواهد شد که دارندگان توکن BVC به آن‌ها رأی می‌دهند. همین امر به نمایندگان جامعه اجازه می‌دهد تا درباره پیشرفت‌های فنی بحث کنند و در عین حال نیز تضمین می‌کند که دارندگان بزرگ BVC از قدرت رأی‌دهی نامتناسبی در نتیجه پیشنهادات، برخوردار نیستند. تغییرات شورای BVC هم در برخی از شرایط ضروری خواهد بود.

نحوه کار اقتصاد بتل ورس

اقتصاد این بازی توسط بازیکنان آن تعیین می‌شود. تمام محصولات فروشگاه بازی را می‌توان به‌راحتی جمع‌آوری، معامله و مبادله کرد. هدف اصلی در اینجا آن است که به شما فرصت درآمدزایی در عین لذت بردن را ارائه دهیم؛ مخصوصا اگر از تازه‌واردان دنیای بازی‌های کسب درآمد (P2E) هستید. هر فعالیتی که بازیکنان در مأموریت‌ها و مبارزات این بازی انجام می‌دهند برای آن‌ها درآمدزایی خواهد کرد. توکن‌های $QZQ درون بازی نیز برای دستاوردهای بازیکنان در بتل ورس به آن‌ها پاداش داده می‌شود.

این توکن‌ها را می‌توان برای ارتقاء کاراکترها، استیک و حتی درآوردن پول بیشتر در چندین ساختار درون بازی استفاده کرد. به‌علاوه می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی در صرافی‌ها یا فروشگاه درون بازی هم معامله کنید. توکن بازی $QZQ برای بالا بردن سطح کاراکترهای بازیکنان ضروری است؛ چراکه تنها باتجربه‌ترین و باارزش‌ترین مبارزان بازی بتل ورس (BattleVerse) قادر خواهند بود تا در مسابقات بین‌کهکشانی اسرارآمیز رقابت کنند. این رقابت را نژاد باستانی کوزرها (Quzers) برگزار می‌کند و هدف از برگزاری آن‌ها، فرصت پرورش کاراکترهای متفاوت و ساخت افراد خاص و جدید است.

تنها این نژاد از میان تمام نژادهای شناخته‌شده، دانش موردنیاز برای تولید فرزندان نمایندگان نژادهای مختلف را دارد. تمام دارایی‌های بازی در اصل با استفاده از پروتکل بلاک چین پایه BEP20 ساخته و در کیف پول سیستم ذخیره می‌شوند. پس از آن، سرویس یا همان دروازه، تراکنش‌ها را اسکن و به‌روزرسانی می‌کند. سپس نیز تمام کپی‌های هرآنچه که با استفاده از پروتکل پایه موجود در کیف پول‌های سیستم در دیگر پلتفرم‌ها ساخته شده بود را به وجود می‌آورد.

بازی بتل ورس

زمانی که بازیکنی یکی از دارایی‌های گیمینگ را دریافت می‌کند، این دارایی بر اساس پروتکل در کیف پول او قرار می‌گیرد. اگر بازیکن بخواهد که پلتفرم مورداستفاده خود را تغییر دهد، او باید ابتدا پروسه انتقال را با انتخاب عملکرد «تغییر به پروتکل دیگر» و انتقال دارایی‌های خود به پلتفرم جدید، آغاز کند. پروسه تغییر سیستم نیز مشابه انتقال یک دارایی به یک آدرس سیستم است. دروازه پس از ارزیابی تراکنش‌ها، استخر دارایی‌های مشابهی با آدرس بازیکن را به پروتکل متفاوتی منتقل می‌کند. این پروتکل نیز به آدرس سیستم در پروتکلی می‌رسد که کاربر می‌خواهد از آن جابه‌جا شود.

بازی بتل ورس (BattleVerse): اکوسیستم وب ۳,۰ گیمینگ

جهان بتل ورس به مناطق-سیاره‌های مجزایی بر اساس انواع نژادها تقسیم شده است. در آن‌ها، شش نوع مختلف از حیوانات با ویژگی‌های قابل‌تشخیص از افسانه‌ای گرفته تا حیوانات واقعی، زندگی کرده، تکامل یافته و به رقابت می‌پردازند.

هدف اصلی این شش نژاد آن است که در مبارزات شرکت کنند، توسعه یابند و مسابقه بین کهکشانی را برنده شوند. بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند کاراکترهای مختلفی را پرورش داده و قهرمان‌های خاص و جدید را بسازند که برای زندگی در چالش‌برانگیزترین و وحشتناک‌ترین شرایط مناسب هستند.

بازی بتل ورس (BattleVerse)

به‌علاوه، نژادی باستانی هم از بزرگانی با نام کوزرها وجود دارد که در طول بازی به‌صورت کاراکترهای غیربازیکن (NPCs) ظاهر می‌شوند. نمایندگان نژاد کوزرها میزبان رقابت‌های بین کهکشانی مکرر در عرصه‌های خود هستند و امکانات رفاهی مختلفی را در سرزمین‌های خود برای توسعه و تفریح شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهند.

چندین جهان داخلی مختلف نیز برای کشف و جستجو وجود دارد. آن‌ها طراحی شده‌اند تا فعالیت‌های بازی پادشاهی را به‌صورت PvP و PvE از طریق مبارزات بین‌نژادی محلی، مأموریت‌ها و درآمدهایی در بر گیرند که بر اساس حدس نتایج درگیری‌ها بین کاراکترهای شناخته‌شده است. اشخاص غیرنظامی موجود در سیاره‌های بازی بتل ورس (BattleVerse) نیز می‌توانند با استفاده از مناطق و ساختارهای نژادی مختلف، دارایی‌های بازی را به‌دست آورند.

به‌لطف گزینه‌های بی‌شمار موجود برای توسعه، شما قادر خواهید بود که در این بازی رشد و به‌صورت فعالانه‌ای در مدل‌های اقتصادی بتل ورس شرکت کنید. بدین ترتیب می‌توانید به پتانسیل کاراکترهای خود نیز پی ببرید. برای اطلاعات بیشتر درباره بتل ورس به سایت https://battleverse.io/ و همچنین شبکه‌های اجتماعی زیر مراجعه کنید:

توئیتر: https://twitter.com/BattleVerse_io

تلگرام: https://t.me/battleverse_news

لینکدین: https://ru.linkedin.com/company/battleverse-io?trk=ppro_cprof

دیسکورد: https://discord.com/invite/HFVAnBS9qA

مدیوم: https://battleverse.medium.com/

کلمه کلیدی: بازی بتل ورس (BattleVerse)

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/09/battleverse-brings-first-dao-governed-gamefi-metaverse/

Leave A Reply

Your email address will not be published.