رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

داگی دائو در شیبا سواپ راه‌اندازی می‌شود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

داگی دائو در شیبا سواپ (ShibaSwap) که از صرافی‌های برتر است قرار خواهد گرفت. فاز ۱ این دائو به‌صورت رسمی در حال راه‌اندازی در این صرافی است.

داگی دائو در شیبا سواپ

داگی دائو در شیبا سواپ

اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) یک قدم به غیرمتمرکزسازی نزدیک‌تر می‌شود. این شبکه رسما فاز ۱ داگی دائو (Doggy DAO) را معرفی کرد. این دائو، به‌عنوان دائو ۱ در شیبا سواپ (ShibaSwap) نام‌گذاری شده است و جایگزین بونفولیو باکس (Bonefolio box) سابق می‌شود. با وجود این، بونفولیو نیز همچنان در دسترس قرار دارد.

از طریق داگی دائو، قدرت تصمیم‌گیری فورا به جامعه داده می‌شود. آن‌ها می‌توانند برای تمام پروژه‌های جدیدی که قرار است به استخرهای ووف (WOOF) شیبا سواپ ملحق شوند، رأی بدهند. همچنین آن‌ها می‌توانند در رابطه با نحوه توزیع پاداش‌های BONE و امتیازهای تخصیص در بین آن‌ها نیز تصمیم‌گیری کنند.

شیبا اینو در صفحه توئیتر خود نوشت: «#ارتش شیب، ما خوشحالیم از آنکه اعلام کنیم داگی دائو تا چند ساعت دیگر با اولین فاز دائو ۱ به‌صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود. #داگی دائو، حق رأی‌دهی را به جامعه می‌آورد و در عین حال مسیر ما را به سوی مأموریت خود برای غیرمتمرکزسازی تکمیل می‌کند.» پس به‌زودی شاهد داگی دائو در شیبا سواپ هستیم.

از آنجایی که این سیستم ممکن است طی بازخوردهای جامعه به ارتقایی نیاز داشته باشد، این تیم با نام «فاز ۱ داگی دائو» در پست بلاگ مدیوم رسمی خود به‌عنوان «بتا» منتشر می‌شود. این تیم همچنین اشاره کرد که آن‌ها احتمالا جریان کاری این سیستم را با دقت زیرنظر می‌گیرند که ببینند آیا جامعه کار با آن را آسان، ایمن و منصفانه می‌داند یا خیر.

توکن tBONE، شکل استیک‌شده توکن BONE است. اعضای جامعه‌ای که tBONE داشته باشند، حق رأی دارند. این جامعه است که تصمیم می‌گیرد پاداش‌های BONE چطور باید در میان جفت‌های نقدینگی و از طریق رأی‌دهی، توزیع شوند.

راه‌اندازی فاز ۱ داگی دائو

 تیم داگی دائو همچنین اشاره کرد که جامعه باید از رأی خود به شکلی معقول در پست بلاگ استفاده کند. آن‌ها پس از انجام تحقیقاتی بر روی این پروژه می‌خواهند شیبا سواپ را در بر بگیرند. دلیل این امر نیز آن بوده که «مهم است درک کنیم توسعه‌دهندگان شیبا سواپ و هرکسی از تیم شیبا اینو مستقیما در خودمختاری پروسه رأی‌دهی دخیل نیستند.»

با وجود این، تیم برای آنکه سیستم دائو را ایمن‌تر کند، یک مکانیک ایمنی را با نام «نگهبانان» افزوده که ۶/۹ کیف پول است. داگی دائو در شیبا سواپ همچنین به‌همراه نوعی از دفاع هم راه‌اندازی می‌شود که مسئول اخذ تصمیم نهایی و پذیرش مناسب است. فهرست نگهبانان در حال حاضر در ووف پیپر شیبا (Shiba Woofpaper) به‌روزرسانی شده است. این فهرست تحت بخش «چندامضایی اضطراری» قرار داشته و شامل «کال دایریا»، توسعه‌دهنده شیبا می‌شود.

داگی دائو در شیبا سواپ

تیم شیبا اینو این موضوع را با بیان این سخنان توضیح داد: «این تلاشی قدرتمند است تا از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری کنیم. با نظارت بالای پروسه خودمختاری و همچنین در نظر گرفتن شخصی که حقیقتا این سیستم را دستکاری کند، می‌توان جلوی هرگونه اتفاق بدی را گرفت.»

این تیم همچنین برای سلامت پلتفرم و نقدینگی، ۵۰% از توکن‌های BONE را به جفت‌های قفل‌شده در شیبا سواپ اختصاص داد. این جفت‌های قفل‌شده حالا ۵% از Shiboshis را شامل می‌شوند که بین ۱۰,۰۰۰ NFT تقسیم شده است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/18/doggy-dao-phase-1-dao-1-officially-launches-on-shibaswap/

Leave A Reply

Your email address will not be published.