رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

آدرس‌های بیت کوین به ۳ میلیون رسید! آپدیت ۱۴۰۱

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

آدرس‌های بیت کوین (BTC) حالا جنجال جدیدی به پا کرده است. در حال حاضر، آدرس‌هایی که از ۰.۱ بیت کوین برخوردارند، به اوج و رکورد جدیدی رسیدند و از از مرز ۳ میلیون عبور کردند.

اوج آدرس‌های بیت کوین

آدرس‌های بیت کوین

پذیرش ارزهای دیجیتال در همین هفته، رشد باورنکردنی و چشم‌گیری داشته است. تا پیش از این، شاهد افتی در قیمت ارزهای دیجیتال بودیم. این افت قیمتی نیز در نتیجه اعلام جنگ رئیس جمهور روسیه، «ولادیمیر پوتین» در اوکراین رخ داده بود.

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال نیز در این بین از تأثیرات منفی جنگ، بهره بردند. آن‌ها در حین افت قیمتی که در نتیجه جنگ به وجود آمده بود، ارزهای دیجیتال بیشتری را خریداری و به دارایی‌های خود اضافه کردند.

اطلاعات تازه‌ای از پلتفرم داده درون‌زنجیره‌ای ارزهای دیجیتالی به نام Glassnode نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های بیت کوینی که حداقل ۰.۱ بیت کوین (BTC) دارند نیز افزایش یافته است. تعداد این آدرس‌ها تا حدی بیشتر شد که اوج و رکورد جدیدی را رقم زد.

به گفته Glassnode در این باره ، تعداد آدرس‌های ارز دیجیتالی که از ۰.۱ بیت کوین دارند، اخیرا به نقطه جدید ۳,۳۳۹,۳۹۵ آدرس رسید. Glassnode پیش‌تر همین امروز در یک توئیت نوشت: «تعداد آدرس‌های بیت کوینی که بالاتر از ۰.۱ کوین را در خود دارند، به اوج ۳,۳۳۹,۳۹۵ رسید.»

اما افزایش تعداد آدرس‌هایی که دارای حداقل ۰.۱ بیت کوین هستند، تعداد افرادی که در حال حاضر بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا را دارند، منعکس نمی‌کند. با وجود این، همین پیشرفت نشان می‌دهد که پذیرش بیت کوین در حال رشد سریعی است.

اوج آدرس‌های بیت کوین

جمع‌آوری و احتکار بیت کوین در طی افت قیمت

باید یادآوری کنیم که بیت کوین در ساعات اولیه دیروز نزدیک به قیمت ۳۹,۰۰۰ دلار معامله می‌شد. این درست پیش از آن بود که رئیس جمهور روسیه، جنگ تمام عیاری را در اوکراین برای رسیدن به خواسته‌های خود اعلام کند. خواسته‌های او شامل جلوگیری از ورود اوکراین به اتحادیه با ایالات متحده آمریکا نیز می‌شد.

امروزه دانش کافی در مورد بیت کوین به نظر بسیار واجب هست چرا که دنیای بیت کوین به طور قطع دنیای آینده پول خواهد بود ، مطالعه مقاله بیت کوین چیست حتما به شما پیشنهاد میکنیم

لحظاتی پس از این اعلامیه، بیت کوین به‌همراه دیگر ارزهای دیجیتالی که در لیست ۱۰ ارز برتر هستند، حداقل ۱۰% از ارزش خود را در روز پنجشنبه از دست دادند. هنوز هم آن پنجشنبه را پنجشنبه خونی می‌دانند.

بسیاری از تریدرها، افت قیمتی بیت کوین را فرصتی برای تقویت جایگاه خود در این سطح از دارایی‌ها دیدند. این نکته را می‌توان از آنجایی فهمید که بیشتر تردیرها وارد فاز احتکار بیت کوین شده‌اند. همین امر هم البته موجب اوج آدرس‌های بیت کوین شد. این فاز احتکار تریدرهای ارز دیجیتال جهانی، توانست قیمت بیت کوین را پیش‌تر در همین امروز تا نزدیک ۲۰,۰۰۰ دلار ببرد.

بنا بر گزارشات، بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نبود که در طی ۲۴ ساعت اخیر، افزایش قیمت قابل‌ملاحظه‌ای را از خود به ثبت رساند. ارزهای دیجیتال دیگری همچون اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) نیز افزایش زیادی پیدا کردند.

البته توجه داشته باشید که کاربرد بیت کوین امروزه در حال افزایش است در مورد کاربردهای بیت کوین خواندن مقاله بیت کوین در اوبر پذیرفته می‌شود براتون باید جالب باشد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/25/addresses-holding-0-1-bitcoin-btc-hits-all-time-high-of-over-3-million/

لطفا سئوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید

Leave A Reply

Your email address will not be published.