رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بیت کوین یه روند نزولی خود ادامه می دهد، ماه مارس دوباره تکرار می شود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بیت کوین با ادامه روند نزولی خود آمار تازه ای را ثبت کرده است. این ارز قیمت ۱۶۳۰۰ دلاری را تجربه کرده است. به این ترتیب ارزش جفت ارز بیت کوین و دلار ۳۰۰۰ دلار کاهش پیدا کرده است. این اتفاق ظرف ۲۴ ساعت و پس از ثبت قیمت ۱۹۸۴۰ دلاری روی داد.

امروز ۲۶ نوامبر برابر با ۶ آذر بیت کوین همچنان به روند نزولی خود ادامه داده است. از ماه مارس تا کنون چنین کاهشی در قیمت های بیت کوین بی سابقه بوده است.

قیمت بیت کوین ظرف یک شب ۳۰۰۰ دلار کاهش پیدا کرد

اطلاعات به دست آمده از Cointelegraph حاکی از آن است که جفت ارز بیت کوین و دلار از سطح حمایتی نیز پایین تر آمده و به ۱۶۳۰۰ دلار رسیده اند.

در زمان نگارش این خبر قیمت با اندکی افزایش به ۱۶۸۰۰ دلار رسیده است. اما با این وجود بازار به شدت پر نوسان است.

روند نزولی بیت کوین
کاهش قیمت بیت کوین

هشدار برای مقررات آمریکا

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) مدیر Coinbase رویکردی خرسی را خاطر نشان می کند. او در پاسخ به شایعات موجود درباره برنامه های ایالت متحده آمریکا مبنی بر معرفی والت های دولتی گفت:

«اگر قانون گذاری در حوزه رمزارز روی کار آید، اتفاقات ناخوشایندی در انتظار ایالت متحده آمریکا خواهد بود. روزهای اولی که اینترنتی روی کار آمده بود، برخی تصور می کردند که اینترنت باید قانونمند باشد و مانند شرکت های مخابراتی عمل کند. اما خداروشکر که آنها این کار را نکردند.»

 به این ترتیب قانونمند شدن بیت کوین نیز برای بازار رمزارز و خرید و فروش بیت کوین خبر خوبی نخواهد بود. پیش از آنکه پایه مرکزیتی به این بازار شود، دارایی خود را به رمزارز تبدیل کنید. قیمت بیت کوین را از ما در رمزارز مارکت جویا شوید و برای ورود به این بازار آماده شوید. روند نزولی فرصت خوبی برای افزایش دارایی خواهدبود.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-continues-falling-losing-17k-in-biggest-crash-since-march

Leave A Reply

Your email address will not be published.