رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اوج قیمت بیت کوین، آلت کوین و Dow در حالی که گاوها بازار را هدایت می‌کنند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

قیمت بیت کوین به ۱۹۴۰۰ دلار می رسد. آلت کوین سه رقمی شده است. و Dow به اوج خود در ۳۰۰۰۰ می رسد. این یعنی گاوها در سرتاسر همه ی بازارها هجوم آورده اند.

چه اتفاقی دارد می‌افتد؟

روز سه شنبه گاوها نشان دادند که کنترل کامل بازار رمز ارز را به دست دارند. این در حالی است که قیمت بیت کوین (BTC) به ۱۹۴۱۸/۹۷ دلار رسیده است. همچنین ۱۰ آلت کوین صدر جدول به قیمت دو رقمی رسیده اند و این در سال ۲۰۲۰ رکورد محسوب می‌شود.

اجراکنندگان مهم امروز (Stellar Lumens (XLM و XRP با به ترتیب ۵۳ و ۳۸ درصد سود هستند.

قیمت بیت کوین
عملکرد روزانه بازار رمز ارز. منبع: Coin360

با تمام هیجانات و پیش بینی های پیرامون احتمال افزایش قیمت بیت کوین به ۲۰۰۰۰ دلار، تاجران رمز ارز عملکرد فوق العاده ای را در بازارهای سنتی نادیده گرفته اند.

همزمان با اینکه Dow با ۴۰۰ پوینت به اوج خود یعنی ۳۰۰۴۶ رسیده است. S&P 500 و Nasdaq نیز با اضافه کردن ۱/۶ درصد و ۱/۳ درصد این رویه را ادامه دادند.

قیمت بیت کوین

بر اساس تحلیلات بازار ساخت سه واکسن ویروس کرونا سود کمی را به عنوان بخشی از سیاست بنیاد بانکداری دولت فدرال ارائه می کنند. با این حال احتمال ایجاد دومین موج تحریک اقتصادی در راه است. همچنین با بالا رفتن سرعت انتقال قدرت از حکومت ترامپ به رئیس جمهور منتخب یعنی بایدن بازارها را مشوش خواهد کرد.

در حال حاضر برای S&P 500 و Nasdaq آینده بهتری پیش بینی می شود. این بدان معنی است که رشد ارزش امروز آنها تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

Dow توانسته است ۶/۸۴ درصد و S&P 500 و Nasdaq ‍توانستند ۱۰/۷۳ درصد رشد کنند. با اینکه اینها برای پورتفوی هر سرمایه گذاری مفید است، بیت کوین از همه اینها جلو زده است. بیت کوین توانسته است ۱۶۶/۶۷ درصد رشد کند.

قیمت بیت کوین

تاثیرات افزایش قیمت بیت کوین بر آلت کوین ها

عجیب تر آن این است که قیمت اتر (ETH) دارد از بیت کوین نیز جلوتر می‌زند. طی هفته گذشته این آلت کوین معروف در سال ۲۰۲۰ به اوج قیمت خود یعنی ۶۲۳ دلار رسید.

قیمت بیت کوین

به طور معمول بیت کوین و اتر پوشش خبری مناسب را در ارتباط با قیمتشان دریافت می‌کنند. اما در این هفته مشخص شد که قیمت آلت کوین ها نباید دست کم گرفته شود.

در حالی که دو دارایی دیجیتالی بزرگ امسال رشد عالی داشتند، اطلاعات تحلیل های اجتماعی TheTIE نشان می‌دهد که آلت کوین های کمتر شناخته شده دیگر هم در حال افزایش قیمت عجیبی هستند.

قیمت بیت کوین

در ۲۴ ساعت گذشته تعداد توییت هایی که درمورد این آلت کوین ها بودند بسیار افزایش یافتند. همچنین بسیاری از آلت کوین ها سود زیادی در قیمت معاوضه با بیت کوین، دلار آمریکا و USDT داشتند.

بعد از چنین جهشی از سوی بیت کوین، این دارایی دیجیتالی ممکن است وارد دوره کوتاه دیگری از رشد شود. طبق پیشینه این ارز دیجیتالی می‌توان گفت که در چنین مواقعی دارایی ها به سمت آلت کوین ها می‌روند و باعث رشد قیمت آنها می‌شوند.

اگر بیت کوین وارد نوسان بیشتری در روزهای آینده شود، سرمایه گذاران ممکن است همین روند را ادامه دهند. این باعث می‌شود که چنین جهشی در میان بقیه آلت کوین ها نیز گسترش یابد.

درباره بیت کوین، آلت کوین و اتریوم در وبسایت رمز ارز مارکت بیشتر بخوانید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.