رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Cryptonex Coin چیست؟ همه نکاتی که باید بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

Cryptonex Coin یک نوع سکه مخصوص پلتفرم و سرویس کیف پول Cryptonex   است. اما واقعا معنای کامل Cryptonex Coin چیست ؟

این پلتفرم برای تسهیل معاملات سریع‌تر در بین ارزهای فیات و رمزارزهای پایه ایجاد شده است. این پلتفرم در حال حاضر از تعدادی از ارزهای فیات و رمزارزهای پایه پشتیبانی می‌کند. در ادامه به بررسی Cryptonex Coin  و پلتفرم معاملاتی آن می‌پردازیم.

بررسی اجمالی پلتفرم Cryptonex

Cryptonex Coin چیست

Cryptonex در واقع یک پلتفرم جهانی مبادله ارزهای رمزنگاری شده و یک کیف پول قدرتمند است که با استفاده از نام سکه های مستعار ساخته شده است. درواقع در پاسخ ب این سوال که تفاوت رمزارزهای دگیر با Cryptonex Coin چیست می‌توان گفت تفاوت اصلی این پلتفرم ارائه فرصت مبادله ارزهای جهان با هر رمزارزپایه، پرداخت هزینه کالاها و خدمات با استفاده از تلفن‌های همراه و همچنین کارت‌های پرداخت فوری و با حداقل کارمزد است. Cryptonex توسط یک تیم بین المللی سرمایه گذاری مالی در سوئیس ایجاد شده است. این پلتفرم به کاربران خود امکان خرید Bitcoin (BTC)، Ethereum (ETH) و Cryptonex (CNX) را با استفاده از ارزهای فیات مختلف مانند USD ، GBP ، EUR و روبل روسیه می‌دهد. به علاوه، می‌توانید از Visa یا MasterCard برای خرید در پلتفرم استفاده کنید.

استفاده از تبادل P2P

  • استفاده از سرویس P2P از چند مرحله تشکیل شده است:
  • ارسال آگهی (با جزئیاتی از جمله: کشور، روش پرداخت، ارز مبادله / پرداخت، حداقل / حداکثر سقف معامله، نرخ ارز و مقدار کل)
  • پاسخ (یا از فروشنده یا خریدار) دریافت کنید.
  • معامله را تأیید کنید و منتظر تأیید طرف مقابل باشید.
  • منتظر پیام “معامله موفقیت آمیز بود” باشید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، از دکمه گزارش (Report) استفاده کنید.

وضعیت فعلی پروژه Cryptonex Coin چیست؟

شرکت Cryptonex در نظر دارد تا رمزارز Nerves (NER) و همچنین سیستم کارتی چند ارزی را نیز به سیستم P2P خود اضافه کند. NER یک بلاکچین بر پایه‌ اتریوم است که سعی دارد تمام شبکه‌ی رمزارز ها را به یک شبکه واحد تبدیل کند.

روش مبادلات و بدست آوردن Cryptonex Coin چیست؟

Cryptonex Coin چیست

البته که شما می‌توانید این رمزارز را در سیستم خود Cryptonex در برابر BTC و ETH و همچنین چند ارز فیات رایج مبادله کنید. همچنین این سکه قابل ماین کردن نیز هست.

بیشتر بخوانید

که البته بر خلاف سیستم‌ ماینینگ دیگر، بر اساس دارایی Cryptonex شما میزان توان شما برای ماینینگ آن هم افزایش می‌یابد. به زبان دیگر هرچه Cryptonex بیشتری داشته باشید سرعت ماینینگ شما افزایش خواهد یافت.

این پلتفرم کیف پول خودش را که بر روی خود پلتفرم سوار است، به شما ارائه می‌دهد. البته ناگفته نماند که این کیف پول از رمز ارزهای دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

Cryptonex Coin یک ارزتازه وارد در دنیای وسیع رمزارزهاست. اما با این حال جای خود را درمیان آنها به خوبی باز کرد است و همچنان پتانسیل پیشرفت بالایی دارد. اگر که اهل ریسک هستید و برای سرمایه گذاری بر روی یک رمزارز جدید آمادگی دارید، Cryptonex Coin می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای شما باشد.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.