رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

والتون چین چیست؟ تمامی چیزهایی که حتما باید بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این بلاکچین که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد، یک سیستم نگهداری و ذخیره اطلاعات کسب و کارهای بزرگ است که برای اطمینان از دقت و امنیت بالا از بلاکچین استفاده می‌کند. موسس والتون چین شخصی به نام ژو فنگچنگ (Xu Fangcheng)، برای این سیستم از مخترع سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی(RFID) به نام چارلی والتون استفاده کرده است، البته این اسم ترکیبی از نام شرکت اصلی آن (Wisdom Alters Label, Trade, Organization, and Network) نیز هست. در ادامه به طور کامل به سوال والتون چین چیست ، پاسخ خواهیم داد.

 

کار اصلی پروژه والتون چین چیست؟

والتون چین چیست

این سیستم به دنبال دقیق‌ترین و ایمن‌ترین روش جمع آوری و ذخیره اطلاعات است. والتون چین، تنها بلاکچین مادر و اصلی این چرخه است و تمامی شرکت‌ها می‌توانند به صورت کامل بلاکچین خود را در آن تغییر دهند که امر باعث کاهش احتمال خطای سیستمی به جهت تشابهات می‌شود. تگ‌های RFID چیپ‌های کوچکی هستند که به امواج الکترومغنناطیسی پاسخ می‌دهند. این چیپ ها بر روی محصولات قرار می‌گیرند و اطلاعات مورد نظر را بدون نیاز به برق و باتری ارسال می‌کنند و بیشترین کارکرد آنها برای بخش انبارداری است. این چیپ‌ها به قدری کوچک و ارزان هستند که تقریبا بر روی هر محصولی قابل نصب هستند و هر کسی با اسکن آنها می‌تواند به اطلاعات مربوط به آن محصول، که در بلاکچین ذخیره شده است، دسترسی پیدا کند.

خرید و فروش والتون کوین (WTC)

در حال حاظر این رمزارز، تنها با ارز فیات وان کره جنوبی (KRW) قابل تعویض است. هرچند که شما از طریق دیگر رمزارزهای مطرح از جمله بیت کوین و اتریوم می‌توانید به مبادله بپردازید.

WTC در حال حاظر یک توکن ERC20 است که درواقع بر روی بلاکچین اتریوم فعال است. معمولا این توکن‌ها صرفا برای پر کردن جای خالی بلاکچین‌ها استفاده می‌شوند تا هنگامی که خود چرخه بلاکچین کامل و نیاز به آنها از بین برود.

 

روش‌های ماینینگ و ذخیره والتون چین چیست؟

این رمزارز با استفاده از GPU قابل ماینینگ است و اینکار از طریق خود وبسایت والتون به راحتی قابل انجام است. چنانچه شما به مستر مود(Mastermodes) آن که رسیدن به تاییدیه‌ی ۵۰۰۰ بلاکچین است، دست پیدا کنید، به ازای هر بلاکچین به جای ۲ WTC، ۴ WTC به شما تعلق خواهد گرفت.

شما می‌‍توانید دارایی WTC خود را بر روی کیف پول رمزارزی خود شرکت ذخیره کنید که امنیت بسیار بالایی دارد؛ هرچند اگر به هر دلیلی تصمیم به جابه‌جایی دارایی خود دارید، از آنجایی که والتون توکن‌هایی از اتریوم دارد، می‌توانید آن را بر روی هر کیف پولی که اتریوم را پشتیبانی می‌کند، ذخیره کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

بررسی اجمالی و خلاصه:

والتون چین چیست

والتون چین یک بلاکچین بسیار نوین و پر کاربرد است، یکی از مزیت‌های آن تقریبا بی رقیب بودن این نوع بلاکچین در بازار امروز است و با توجه امکان رشد بسیار بالایی که دارد جزو بلاکچین‌هایی است که احتمال و پتانسیل رشد بالایی دارد.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.