رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Balancer چیست و چگونه کار می‌کند؟ + نکات ضروری

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 نرم افزاری است که از طریق Ethereum اجرا می شود و به دنبال متقاعد کردن افراد در شبکه توزیع شده کامپیوتری برای انجام مبادلات است. با استفاده از این نرم افزار کاربران می‌توانند هر ارز رمزنگاری شده ای را خریداری کنند و بفروشند. در ادامه به تفصیل بررسی می‌کنیم که Balancer چیست و نحوه‌ی کارکرد آن چگونه است؟

سیستم های مالی Balancer چیست؟

Balancer چیست

Balancer که یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال ظهور است که از کریپتوهای ترکیبی برای ارائه سرویس استفاده می‌کند و مانند صرافی‌ها، مبادلات بدون واسطه مالی را امکان پذیر می‌کند.

Balancer به عنوان یک صندوق سرمایه گذاری شاخص در زمان هایی که کاربران بر اساس ارزهای رمزنگاری شده خود، یک سرمایه گذاری انجام می‌دهند به آنها کمک می‌کند. این وجوه به عنوان حوضچه های Balancer شناخته می‌شوند و هر کاربری که مایل به تأمین نقدینگی یک مجموعه باشد، می تواند این کار را با صرف واریز دارایی در آن انجام دهد.

سرمایه گذاری در Balancer

کاربرانی که نقدینگی خود را در یک مجموعه Balancer ارائه می‌کنند، بخشی از هزینه معاملات را که برای استفاده از وجوه خود به شبکه پرداخت می‌کنند ، دریافت می‌کنند و با ارز رمزنگاری شده سفارشی به نام BAL پاداش می‌گیرند. این به این معنی است که Balancer برای فعالیت خود باید به یک اندازه  هر دو سمت بازار خود یعنی: کاربران کریپتو که ممکن است بخواهند برخی از دارایی های خود را برای معامله در دسترس قرار دهند و معامله گرانی که به دنبال بهترین قیمت ممکن برای یک دارایی هستند را تشویق و متقاعد کند. به این ترتیب ، Balancer به روشی مشابه سایر مبادلات غیرمتمرکز (DEX) مانند Uniswap (UNI) و Curve (CRV) کار می کند. با این تفاوت که، Balancer ویژگی های اضافی از جمله توانایی ارائه  هشت توکن در حوضچه ها را دارد.

مطالب دیگر را بخوانید

انواع سرمایه گذاری در Balancer چیست

حوضچه های Balancer از هشت رمزارز مختلف تشکیل شده اند، مقدار موجودی هر حوضچه با توجه به درصد توکن های آن در هنگام ایجاد آن حوضچه تعیین می‌شود. سرمایه گذاری در Balancer چندین روش مختلف مانند صندوق سرمایه گذاری Self-balancing و Balancer pools را شامل می‌شود. هرکدام از این روشها پارامترهای متفاوتی برای انجام معاملات دارند.

 

قیمت Balancer و بهترین صرافی های آن:

Balancer چیست

قیمت روز Balancer متغیر است اما در حال حضور در حدود ۱۳.۸۱ دلار آمریکا است. حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت چیزی به ارزش ۵۸,۴۶۲,۵۸۰ دلار است. Balancer در رتبه بندی CoinMarketCap جایگاه ۱۰۴ را داراست و دارای سقف بازار ۹۵،۸۹۱،۸۶۵ دلار است. در حال حاضر صرافی های برتر در Balancer عبارتند از: ، Huobi Global ، OKEx  ،Binance، HBTC و BitZ

بیشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.