رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Kava.io چیست؟ همه نکاتی که باید درباره آن بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کاوا (KAVA) در واقع یک سیستم بانکی آنلاین برای رمزارزها است که از انواع خدمات معمول بانکی از سپرده‌های سود ده تا وام و سرمایه گذاری‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند. این سیستم برای ساده سازی کار خود از اعتباری به نام Kava Coin استفاده می‌کند که در حال حاظر معادل ۱.۶۷ دلار آمریکا قیمت آن است. به غیر از خود این پلتفرم، Binance، Huobi Global، BiKi و چندین شرکت و پلتفرم معتبر دیگر نیز، از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند.  برای درک بهتر اینکه Kava.io چیست در دادامه مقاله با ما همراه باشید.

سیستم مالی Kava.io چیست؟

Kava.io چیست

بنیانگذاران این شرکت صاحبان Kava Labs هستند. این تیم به دست Brian kerr، Ruaridh Odonnel  و Scott Stuart پایه گذاری شده و هدف آن ایجاد فضایی برای راحتی نقل و انتقال، سرمایه گذاری و دیگر امکانات مربوط به رمزارزها بوده است.

وجه تمایز Kava.io   با دیگر سیستم ها:

با تنوع و گستردگی رمزارزها و سیستم های پشتیبانی آنها، این سوال در ذهن مخاطب ایحاد میشود که وجه تمایز Kava.io چیست؟ این سیستم از روش Proof of stake (POS) و ترکیب چند روش دیگر برای امنیت و یکپارچگی شبکه خود استفاده می‌کند. این سیستم‌های سری شده به تایید تراکنش‌های انجام شده سرعت و امنیت بالایی می‌بخشند و همچنین چنان‌چه سرمایه گذاران و ماینرها پیش نیازهای اولیه را زیر پا بگذارند این سیستم به سرعت این اختلال را تشخصی داده و حساب مورد نظر، مجازات می‌شود.

بیشتر بخوانید

نحوه خرید و جفت ارزهای Kava.io:

Kava.io چیست

سکه‌های کاوا در چندین پلتفرم، پشتیبانی می‌شوند و جفت رمزارزی‌های زیادی هستند که به راحتی با کاوا قابل معاوضه هستند. رایج ترین این جفت رمزارزها، KAVA/USD، KAVA/BTC و KAVA/BNB هستند. از نوامبر سال ۲۰۲۰ پلتفرم Binance، به بهترین صرافی آنلاین برای معامله این رمزارز تبدیل شده است.

نتیجه گیری: Kava.io چیست

چنانچه شما به با مبادلات رمزارز و فیات علاقه‌مند هستید یا برای دارایی بلاکچین خود به دنبال یه پلتفرم مطمئن برای مبادلات آنلاین و همچنین وام گرفتن رمزارزها می‌گردید، پلتفرم و سکه‌ی کاوا می‌تواند کمک بزرگی در این زمینه باشد. این پلتفرم با استفاده از سیستم‌های ترکیبی و یکپارچه خود، امنیت، سرعت و دقت بالا در معاملات را برای شما فراهم می‌کند.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.