رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

به روز رسانی بازار بیت کوین برای کاهش محدودیت ورود به این بازار

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کاربران امروزی می توانند tBTC نسخه تازه ای از بیت کوین بدون مرکزیت را در شبکه بلاک چین اتریوم خریداری کنند. بازار CoinList  این امکان را برای کاربران فراهم کرده است. به نظر می رسد که به روز رسانی بازار بیت کوین برای بسیاری از کاربران هیجان انگیز بوده باشد.

ارز tBTC  به عنوان بیت کوینی شناخته می شود که در سایه اتریوم به فروش می رسد. به این ترتیب این بیت کوین با اهدافی که در اتریوم در نظر گرفته شده است نیز همخوانی خواهد داشت. این روزها کاربران می توانند این دارایی را از بازار فوق خریداری کنند.

سرمایه گذاران بزرگ و خرد که اعتماد به نفس برای استفاده از دپ ها را ندارند می توانند tBTC را از بازار CoinList  خریداری کنند. این پروژه یکی از تازه ترین پروژه هایی است که بر پایه بیت کوین بهینه سازی شده است. دو بلاک چین بیت کوین و اتریوم از نظر طبیعی شباهت چندانی به یکدیگر ندارند. اتریوم میزبان بخش دپ های بازار است. ارائه بیت کوین در بلاک چین اتریوم به کاربران اجاره می دهد که با حفظ ارزش دارایی خود در فعالیت های دیفای نیز حضور داشته باشند. tBTC راه ارتباطی کوچکی بین بیت کوین و اتریوم است.

 بازار CoinList   این دارایی را به با هدف ساده تر شدن سرمایه گذاری در بازار انتخاب کرده است. با وجود برای خرید این ارز نیازی به اخذ مجوز از نهادی ندارید. پیش از این WBTC به عنوان بیت کوینی بر پایه اتریوم در بازار رمزارز و بلاک چین اتریوم به کار گرفته شد. این ارز ارزشی برابر با یک بیت کوین دارد. همین امر سبب شده است که این دارایی از محبوبیت بالایی در بازار رمزارز برخوردار شود. تنها تفاوت این ارز با بیت کوین این است که این ارز اندکی بیش از بیت کوین دارای مرکزیت است.

معایب tBTC و به روز رسانی بازار بیت کوین

 شاید بزرگترین ایراد به روز رسانی بازار بیت کوین دارای مرکزیت بودن و احتمال شکست این ارز در تامین نیاز کاربران است. اگر پی پل این ارز را خریداری کند، به خوبی از این ارز حمایت می شود. از سوی دیگر tBTC با شبکه ای از تایید کنندگان همکاری دارد.

 در سیستمی مانند tBTC برای تاثیرگذاری  و هک سیستم باید سیستم افراد بسیار زیادی را هک کنید. حتی اگر موفق به انجام این کار شوید نیز باید امضای فروشنده را در اختیار داشته باشید. بنابراین نه تنها این ارز در برابر سانسور مقاوم است. بلکه در برابر حملاتی که در آینده روی می دهد نیز ایمن است.

علاقه شدید سرمایه گذاران به بازار بیت کوین منجر به روی کارآمدن tBTC شده است. این ارز امکان حضور در بازار بیت کوین را برای سرمایه گذاران به مراتب ساده تر کرده است. اگر همچنان به دنبال فرصتی برای خرید بیت کوین هستید، بهتر است برای خرید و فروش بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. آاخرین اخبار و اطلاعات مربوط به دنبال ارز دیجیتال را از ما بخواهید. بیت کوین سرمایه شما را چندین برابر خواهد کرد، اگر بهترین زمان را برای خرید آن انتخاب کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/exchange-adds-tbtc-minting-capabilities-lowering-barrier-to-entry

Leave A Reply

Your email address will not be published.