رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تکذیب سطح مقاومت از سوی بیت کوین و خرید گاوها با کاهش قیمت ها

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

گاوها همچنان علاقه زیادی به خرید بیت کوین در پایین ترین قیمت دارند. اما آیا خرید آنها می تواند از فروش در بازه ۱۹۵۰۰ دلاری جلوگیری کند؟ تکذیب سطح مقاومت از سوی بیت کوین گاوها را بر آن داشته است که برای دومین روز پیاپی بیت کوین را در حوالی قیمت ۱۹۵۵۰ دلار خریداری کنند. بیت کوین از ۱۴ دسامبر کاهش قیمت را تجربه و به ۱۹۰۵۰ دلار رسیده است. این امر نشان می دهند که سرمایه گذاران همچنان ترجیح می دهند بیت کوین را به پایین ترین قیمت خریداری کنند.

تکذیب سطح مقاومت
تغییر رویکرد سرمایه گذاران

 در حال حاضر همه سرمایه گذاران بر سر یک موضوع اتفاق نظر دارند. و آن این که افزایش قیمت بیت کوین به ۱۹۵۰۰ دلار درهای تازه ای را در مسیر صعودی بیت کوین باز می کند. درواقع اگر آنها قادر باشند سطح مقاومت را بشکنند و آن را به سطح حمایت تازه ای تبدیل کنند، روند صعودی با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

 اگر بیت کوین در رسیده به این بازه ناکام بماند، قیمت بیت کوین تا ۱۸۵۰۰ دلار کاهش پیدا می کند.

سطح مقاومت بیت کوین
خرید بیت کوین

قیمت ۱۹۸۵۰۰ دلاری چه پیامدی دارد؟

حتی اگر بیت کوین قیمت ۱۹۵۰۰ دلار را حفظ کند، نمودار روزانه قیمت نشان می دهد که قیمت به پایین ترین رکورد روزانه می رسد.  از زمان بازیابی این رمزارز از تاریخ ۱۱ دسامبر از قیمت ۱۷۵۸۶ دلار بیت کوین رکورد های بالاتری را از خود بر جای گذاشته است. این امر نشانه ای از ادامه روند صعودی است.

قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین

 این در حالی است که قیمت بیت کوین در دامنه تازه ای قرار گرفته است. تعداد زیادی از آلت کوین با افزایش قیمت مواجه بودند. این ارز ها به دنبال افزایش قیمت بیت کوین توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده و رکورد تازه ای را ثبت کرده اند. این روزها ارزش کل بازار رمزارز برابر با ۵۶۶.۶ میلیارد دلار است. میزان تسلط بیت کوین بر بازار رمزارز نیز برابر با ۶۳.۶ درصد است. 

 با مادر رمز ارز مارکت از اخبار دنیای ارز دیجیتال آگاه شوید. به یاد داشته باشید که این ارز آینده درخشانی را پیش رو دارد. با خرید بیت کوین خود را برای آینده مهیا می کنید. تکذیب سطح مقاومت از سوی بیت کوین چیزی از ارزش و اعتبار این ارز کم نمی کند.

 بنابراین اگر تا کنون این فرصت را نادیده گرفته اید، اکنون زمان آن است که دست از تکذیب حقیقتی به نام بیت کوین بردارید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bulls-buy-the-dip-again-after-bitcoin-price-rejects-at-a-key-resistance-level

Leave A Reply

Your email address will not be published.