رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بیت کوین در انتخابات آمریکا از همیشه حساس تر است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اکنون در زمان دشواری به سر می بریم. بیت کوین در انتخابات آمریکا و با وجود شیوع ویروس کرونا با چالش های متفاوتی روبه روش شده است.  اروپا به دنبال اجرای برنامه ای برای چاپ پول است. علاوه بر این احتمال می رود که قرنطینه بار دیگر در سراسر جهان به اجرا گذاشته شود.

بیت کوین در آستانه انتخابات آمریکا

بیت کوین در حالی ماه جدید را آغاز می کند که تنها چند دلار با بالاترین رکورد ماهانه خود فاصله دارد. اما در این شرایط چه چیزی در انتظار بیت کوین است.

کوین تلگراف با نگاهی به ۵ عامل اساسی که روی بازار مبادله بیت کوین و دلار اثر می گذارد. این طور که به نظر می رسد. آمریکا در آستانه نزدیک شدن به انتخابات است و افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا لزوم برقراری قرنطینه را پیش از هر زمان دیگری ایجاد کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است

این هفته شاهد برگزاری یک رویداد تاریخی هستیم. انتخابات آمریکا همواره بازار جهانی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

 درحالی در انتظار انتخابات هستیم که شهروندان آمریکایی بیش از هر زمان دیگری با محدودیت هایی در زندگی روزمره روبه رو هستند. بازار با تمام وجود در انتظار مشاهده نتیایج انتخابات و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی است.

برخی از کارشناسان بر این باور هستند که صرف نظر از نتیجه انتخابات طلا و بیت کوین در انتخابات آمریکا بهترین انتخاب های پیش روی افراد خواهد بود.

اروپا در انتظار پول های نو است

وضعیت بازار ورای مرز های امریکا نیز چندان مساعد نیست. اعمال مجدد قرنطینه محدودیت هایی را در فعالیت های اقتصادی ایجاد کرده است. آلمان طی هفته گذشته در حدود ۴.۱ تریلیون دلار را از دست داده است. این آمار پس از فروپاشی ماه مارس بی سابقه بوده است.

این درحالی است که خرید بیت کوین بیش از هر زمان دیگری با استقبال مواجه شده است؛ چرا که بانک مرکزی اروپا (ECB) از انتشار اسکناس های جدید خبر می دهد.

انتخابات و بیت کوین

استخراج در آستانه تغییراتی است

 به گزارش کوین تلگراف اینطور به نظر می رسد که پایه های بنیادین شبکه بیت کوین در حال بهبود هستند. میزان دشواری شبکه بر اثر رقابت و وضعیت اقتصادی ماینر ها تعیین می شود. دشواری استخراج در شبکه یکی از مهمترین بخش های موجود در شبکه است. دشواری به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

 این پدیده چندان بد نیست. کاهش دشواری استخراج در شبکه شانس ماینر های ضعیف شبکه را افزایش می دهد. از این گذشته کارمزد تراکنش ها کاهش پیدا کرده و سرعت استخراج بلاک نیز کاهش پیدا می کند.

در کنار دشواری شبکه، هش ریت نیز به روند نزولی خود ادامه می دهد. بهتر است هر چه زودتر تصمیم خود را در خصوص سرمایه گذاری در بازار رمزارز بگیرید. اگر در این زمینه نیازی به مشاوره داشتید با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/get-ready-for-us-elections-5-things-to-watch-in-bitcoin-this-week

Leave A Reply

Your email address will not be published.