رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

روزی دیگر با روند صعودی دیگری از راه رسید؛ بیت کوین ۲۴ هزار دلاری

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 بیت کوین بالاترین رکورد خود را در روی ۲۴۲۱۰ دلار ثبت کرده است. این قیمت در بازار Coinbase ثبت شده است. نوسانات آخر هفته در بازار بیت کوین نشان می دهد که حرکت گاوها هنوز تمام نشده است. به نظر می رسد شرایط برای آغاز روند صعودی دیگری است.

بیت کوین رکورد تازه ای را ثبت کرده است. این ارز در تاریخ ۱۹ دسامبر برابر با ۲۹ آذر  در حالی روی داد که بازار به روند صعودی خود ادامه داده است.

قیمت بیت کوین به تازگی بالاترین رکورد خود را ثبت کرده است

اطلاعات به دست آمده از بازار Cointelegraph  و Tradingview نشان می دهد که جفت ارز بیت کوین و دلار آمریکا بالاترین رکورد خود را در هفته گذشته به ثبت رسانده است.

 میزان نوسانات بسیاری زیادی است. آخرین روند صعودی بر قیمت ۲۳۷۷۷ دلار روی داد. این امر سطح مقاومت را برای بار دیگر از میدان به در کرده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از بازار معاملات به نظر می رسد که فروشندگان در انتظار قیمت ۲۴ هزار دلاری برای فروش دارایی های خود هستند. این بازه قیمتی در حال حاضر در حال ایجاد محدوده روانشناختی برای حمله گاوهاست.

برخی از تحلیل گران پیش از فرارسیدن روزهای آخر هفته افزایش قیمت در این روزها را پیش بینی کرده بودند. ون د پوپ (Van de Poppe) یکی از کسانی که توییتی با این مضمون که بیایید به استقبال ثبت رکورد تازه در روزهای آخر هفته برویم.

 معامله گران می دانند که ۱۸۵۰۰ همچنان سطح حمایت است

بسیاری از تحلیل گران بر این باور هستند که روند صعودی دیگر چندان از ثبات برخوردار نیست. هرلحظه باید در انتظار اصلاح قیمت ها باشیم. با این حال پیش بینی این که این اتفاق چه زمانی روی می دهد امکان پذیر نیست. ممکن است بیت کوین با قدرت به سمت ۳۰ هزار دلار پیش برود و در ادامه اصلاح ۳۰ درصدی را تجربه کند. اما باید این نکته را به یاد داشته باشیم که روند صعودی از ۱۸۵۰۰ دلار آغاز شده است. این بازه همچنان سطح حمایت ارزشمندی برای قیمت هاست.

اگر می خواهید بازار خرید و فروش بیت کوین را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، منتظر کاهش قیمت ها باشید. روند صعودی دیگری آغاز شده است که بیت کوین را با خود به پیش می برد. اخبار بیت کوین را با رمزارز مارکت زیر نظر داشته باشید. برای خرید بیت کوین با ما در تماس باشید و در بهتری فرصت خرید کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/another-day-another-all-time-high-bitcoin-hits-24k-in-weekend-surge

Leave A Reply

Your email address will not be published.