رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

جستجوی عبارت بیت کوین در گوگل در کوبا سر به فلک کشیده است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کوبایی ها بیش از هر ارز دیگری مشتاق به استفاده از بیت کوین هستند. این کاربران بیش از استفاده از پی پل به دنبال استفاده از این ارز دیجیتال هستند. این امر به وضوح در میزان جستجوی عبارت بیت کوین در گوگل مشهود است.

جستجوی عبارت بیت کوین در گوگل

 اینطور که به نظر می رسد عده بیشتری به این ارز علاقه پیدا کرده اند. اطلاعات به دست آمده از ترندهای گوگل نشان می دهد کوبا در حال حاضر از نظر میزان جستجوی عبارت بیت کوین در مقام دوم قرار دارد.

نیجریه در رتبه اول این فهرست قرار دارد. این کشور از آوریل در صدر فهرست گوگل قرار می گیرد.

 سه کشور دیگر در این فهرست عبارت هستند از کشورهای آفریقای جنوبی، کامرون و غنا.

گزارش های به دست آمده حاکی از آن است که افزایش جستجوی عبارت بیت کوین در گوگل مصادف با تحریم این کشور توسط آمریکا است.  چرا که بسیاری شرکت ها مانند پی پل قادر به خدمات دهی به این کشور نیستند.

کرونا و اقتصاد بهم گره خورده اند

محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا استفاده از خدمات پرداخت داخلی را به مراتب دشوار تر کرده است. به همین دلیل مردم بیش از هر زمان دیگری  نسبت به سرمایه گذاری در این ارز مشتاق شده اند.

 اواخر اکتبر برنامه نویس محلی ،اریک گارسیا (Erich Garcia)، از تمام مردم دعوت کرد که برای انجام تراکنش های بین مرزی از بیت کوین استفاده کنند. او مدعی شده است که کسانی که قصد دارند مبلغی را به خارج از مرز ارسال کنند باید به دنبال استفاده از بازار BitRemesas باشند.

« ما به خدمات پرداختی مانند استرایپ، ویزا، مسترکارت و پی پل دسترسی نداریم. در شرایط فعلی به هیچ چیز دسترسی نداریم. اما در این وضعیت کدام تکنولوژی را می شناسید که شرایط را برای ما متفاوت کرده باشد؟ بله تنها گزینه موجود بلاک چین و خرید و فروش بیت کوین است.»

ماریو مازولا (Mario Mazzola) کارآفرینی با ملیت کوبایی ایتالیایی است که اولین بازار بدون مرکزیت مبادله رمزارز را ایجاد کرده است. بنا به گفته او این بازار به دنبال ایجاد شرایطی برای خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین در کشور است. از آنجایی که امکان دسترسی به بازارهای بزرگ از داخل کوبا فراهم نیست، استفاده از این بازار به همگان توصیه می شود.

 اگر تا کنون قدم به بازار رمزارز نگذاشته اید، اکنون زمان آن است که این بازار را تجربه کنید. با استفاده از خدمات رمزارز مارکت دارایی های خود را از خطر تورم و تحریم در امان نگه دارید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/google-searches-for-bitcoin-are-on-the-rise-in-cuba

Leave A Reply

Your email address will not be published.