رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

BitCNY چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر در چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در این مقاله سعی داریم به پاسخ این سوال که BitCNY چیست بپردازیم و با توکن آن به نام (BITCNY) بیشتر آشنا ‌شویم. بیت سی‌ان‌وای (BitCNY) یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم با قیمت ۰.۱۵۵۴۴۱  دلار آمریکا است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

BitCNY در حال حاضر ۲۸ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد، مجموع کلی توکن‌های تولید شده آن تا به امروز ۲۸ میلیون است و تعداد نهایی سکه‌های آن هنوز اعلام نشده است. در حال حاضر این توکن در رتبه ۸۵۰ قرار دارد.

BitCNY چیست

 

اهداف پروژه BitCNY چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

BitCNY سکه ای هوشمند است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و شدیدا به یوان، پول چین، وابسته است. معمولا افرادی که خواهان قدرت خرید، مشابه با یوان چین هستند و توانایی انجام معاملات مشابه را دارند متقاضی خرید و دریافت این سکه هستند. مطالب مرتبط دیگر را بخوانید.

ویژگی‌های سکه BitCNY چیست؟

توکن‌های BITCNY در هر مجموعه، با استفاده از قراردادهای ACOT Token ادغام می‌شوند و با ERC20 سازگاری دارند. این ادغام با ACOT Token باعث می‌شود که گزینه ها، قابل انتقال، قابل حمل و آماده باشند و آن‌ها را برای ادغام‌های غیر متمرکز بیشتر آماده می‌کنند. در حال حاضر حجم معاملات BitCNY در ۲۴ ساعت چیزی در حدود ۱۷,۵۸۲,۱۱۷  دلار است. بیشتر بدانید.

BitCNY چیست

حرف آخر

با وجود اینکه این رمزارز به تازگی وارد بازار شده است، و بسیاری از نیازهای اقتصادهای خرد و کلان امروز را در نظر گرفته است. این رمزارز مانند اکثر رمزارزهای بر پایه اتریوم موفقیت اصلی خود را بر پایه نسل آینده این رمزارز یعنی اتریوم ۲.۰ پایه گذاری کرده است. هرچند در صورت موفقیت نسل بعدی اتریوم، این سکه از رشد خوبی برخوردار خواهد شد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.