رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بررسی Gunbot، رباتی مخصوص جفت‌های بیت کوین

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

برای بررسی Gunbot و فرایند کاری آن ابتدا به توضیحاتی اجمالی در رابطه با رمزارزها می‌پردازیم.

امروزه رمزارزها به سرعت مورد توجه و در حال رشد هستند. قابلیت استفاده از بلاکچین در بخش‌های قابل توجه اقتصادی و صنعتی دیگر بر هیچکس پوشیده نیست و در بسیاری از موارد مورد تحسین قرار گرفته است. فناوری Blockchain و محصولات ابتکاری ساخته شده بر روی آن، در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره ما هستند. و به همین دلیل پروژه‌های بلاکچین که توانایی بلاکچین را برای بخش‌های مختلف فراهم می‌کنند در حال رشد و جذب سرمایه گذاران هستند. Gunbot یک پلتفرم تجارت خودکار رمزنگاری است که به کاربران امکان می‌دهد تجارت خودکار رمزنگاری را انجام دهند.

ربات‌های معاملاتی برای روندهای صعودی بازار بسیار مناسب هستند، آن‌ها با استراتژی‌های معاملاتی از پیش تعریف شده ارائه می‌شوند تا کاربران جدید مجبور به تنظیم استراتژی‌های پیچیده نشوند.

بررسی Gunbot

بررسی GUNBOT، کاربردهای دقیق این ربات چیست؟

Gunbot توسط گونتر دنیرو تاسیس شد و در دسامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. این ربات که در حال حاضر یکی از بهترین‌های بازار است، توسط نوزده صرافی برتر رمزنگاری پشتیبانی می‌شود. Gunbot می‌تواند استراتژی‌های تجاری مانند MACD، MACDH، Pingpong، SMA Cross، تجزیه و تحلیل سری زمان، Trailing ، Ichimoku و بسیاری دیگر را اجرا کند. Gunbot توسط کلیدهای API (Application programming interface) به صرافی‌های آنلاین متصل می‌شود. تمامی صرافی‌های معتبر رمزارز، از این سیستم پشتیبانی می‌کنند. به خاطر داشته باشید این ربات یک ربات جفت‌های بیت کوین است و از رمزارزهای دیگر پشتیبانی نمی‌کند.

بررسی GUNBOT از نظر سیستم قیمت گذاری

Gunbot دارای چهار برنامه با قابلیت‌ها و قیمت گذاری مختلف است. متاسفانه هیچ دوره آزمایشی و رایگانی برای این سیستم وجود ندارد.

  • Gunbot Starter: این اولین و کم هزینه‌ترین سرویس این ربات است که از ۰.۰۲ BTC شروع می‌شود. این طرح به شما امکان یک تبادل، سه استراتژی معاملاتی، تلفیق تلگرام و جفت‌های نامحدود برای ترید می‌دهد. مطالب مرتبط را بخوانید.
بررسی Gunbot
  • Gunbot Standard: قیمت شروع این طرح از ۰.۰۵ BTC است و به شما این امکان را می‌دهد که یک تبادل، تمام استراتژی‌های معاملاتی، جفت‌های نامحدود، معاملات معکوس، میانگین هزینه و معاملات مارجینی داشته باشید.
  • Gunbot Pro: قیمت شروع ۰.۰۷۵ BTC است، این ویژگی طرح شامل سه مبادله، تمام استراتژی‌های معاملاتی، جفت نامحدود، تریلینگ اضافی، معاملات معکوس، محاسبه میانگین هزینه، معاملات حاشیه‌ای ،و حالت افزونه Backtesting است.

لازم به ذکر است که این ربات از تمام پلتفرم‌های رایج از جمله Windows، macOS، Linux  و ARM پشتیبانی می‌کند. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

Gunbot یک روش کلاهبرداری نیست، بلکه یک ربات معاملاتی بسیار هوشمند برای بیت کوین است که در خواندن بازار و خرید در نقطه پایین و فروش بالا به شدت خوب عمل می‌کند. اشکال Gunbot این است که برای مبتدیان مناسب نیست و همچنین Gunbot به قیمت بیت کوین بستگی دارد، که نوسانات بسیاری دارد. در پایان، اگر که شما تریدر با تجربه‌ای باشید، Gunbot می‌تواند عملیات تجاری شما را ساده کند و در این حالت بهترین عملکرد را دارد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.