رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اتریوم و بیت کوین به سمت ۳۵ هزار دلار و ۸۰۰ دلار در حرکت هستند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

قیمت بیت کوین از ۳۴۷۰۰ دلار نیز افزایش پیدا کرده است و اتریوم نیز توانسته از ۸۰۰ دلار عبور کند. اتریوم و بیت کوین در ادامه چه روندی را در پیش می گیرند؟

بیت کوین رکورد تازه ای را ثبت کرده است. روند صعودی قدرتمندی که از شب گذشته آغاز شده بود این ارز را به ۳۴۷۰۰ دلار رساند. اتریوم نیز به عنوان یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر بازار توانسته اند از ۸۰۰ دلار عبور و برای اولین بار از ماه می ۲۰۱۸ رکورد تازه ای را ثبت کند.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم
بیت کوین و اتریوم
بیت کوین و اتریوم

چه چیزی قیمت اتریوم و بیت کوین را تحریک کرده است

زمانی که قیمت بیت کوین در تاریخ ۲ ژانویه از ۳۳ هزار دلار پیشی گرفت، برخی از نهنگ ها و سرمایه گذاران قدرتمند بازار اعلام کردند که ثبت قراردادهایی روی قیمت ۱۵۰ دلار کار عاقلانه ای خواهد بود.

معامله گر ناشناسی اعلام کرده است که به دلیل سفارش هایی که در بازار ثبت شده است ریسک اصلاح قیمت بیت کوین نیز افزایش پیدا می کند.

ادامه روند صعودی

بیت کوین در ادامه به سرعت بهبود پیدا کرد و ظرف مدت ۲۴ ساعت رکورد تازه ای را به ثبت رساند.

شاید اصلی ترین کاتالیزور بازار بیت کوین خرید بیت کوین از سوی موسسات سرمایه گذاری بوده است. در طول سه روز اخیر بیت کوین شاهد انجام معاملاتی بسیاری زیادی بوده است. معاملاتی که در بازار کوین بیس انجام دشه است در مقایسه با دیگر بازارهای بیت کوین به مراتب بیشتر بوده اند.

 این بدان معناست که خریداران در بازار بیت کوین به شدت به خرید ادامه می دهند. در همین حین بسیاری از معامله گران بیت کوین در بخش معاملات آتی بایننس بیت کوین های خود را فروخته اند. احتمالا آنها انتظارداشته اند که بیت کوین تا ۳۰ هزاردلار کاهش پیدا کند. خریداران در بازار کوین بیس به خرید ادامه داده اند و قیمت بیت کوین را افزایش داده اند. تحلیل گران در Sentiment در این باره می گویند»

«برای آن دسته از کسانی که انتظار داشته اند اصلاح قیمت بیتکوین در سال ۲۰۲۱ روی دهد، رسیدن به قیمت ۳۴۷۰۰ دلار نشان دهنده همان احساس تلخی است که خرس ها در ده ماه گذشته تجربه کرده اند. میزان سود معامله گران از تاریخ ژوئن سال ۲۰۱۹ تا این اندازه بالا نبوده است.»

 اتریوم در سوی دیگر

اتر ریتم قیمت بیت کوین را دنبال می کند. این ارز برای اولین در تاریخ خود و از ماه می ۲۰۱۸ به ۸۰۰ دلار رسیده است.  پیش از این تحلیل گران از احتمال رسیدن اتریوم به این قیمت سخن گفته بودند. این امر نشان می دهد که اتریوم روند قدرتمندی را در پیش گرفته است.

در ادامه باید در انتظار چه رویدادی باشیم

اتریوم کاتالیزور دیگری را در پس پرده پنهان کرده است. بازار CME قصد دارد گزینه قراردادهای آتی را به بازارخود اضافه کند. این نکته باعث شده است میزان تقاضا برای خرید این ارز نیز به اندازه خرید بیت کوین افزایش پیدا کند.

 در این بین بیت کوین در روند صعودی ادامه خواهد داد. این امر می تواند به شناسایی قیمت بیانجامد و رکورد تازه ای در بازار این ارز به ثبت برساند. با وجود رویدادهای فعلی به نظر می رسد که اتریوم و بیت کوین سطح روانشناسی تازه ای را برای رسیدن به بازه های قیمتی جدید طی کرده است. به گزارش کوین تلگراف احتمال می رود که قیمت های شش رقمی در بازار مشاهده شود. این امر می تواند در ادامه روند صعودی به حقیقت بدل شود.

 با خرید بیت کوین از رمزارز مارکت برای ثبت رکورد های تازه آماده شوید.  قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید و در بهترین زمان برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید. ارز هایی که برای خرید و فروش در نظر گرفته اید سبد سرمایه شما را تشکیل می دهند. اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-going-parabolic-toward-35k-as-ethereum-breaks-800-what-s-next

Leave A Reply

Your email address will not be published.