رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

نحوه ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین + توضیحات کامل

1

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در این پست قصد داریم در مورد نحوه ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین صحبت کنیم. این کیف پول‌ها امنیت بالایی داشته و روش ساختشان نیز نسبتا ساده است.

کیف پول کاغذی بیت کوین چیست؟

نحوه ساخت کیف پول کاغذی

کیف پول کاغذی بیت کوین تکه کاغذی است که کلیدی خصوصی و عمو‌می ‌شما روی آن چاپ شده است. این کیف پول وسیله‌‌ی‌ ساده‌ای برای دریافت، ذخیره و ارسال بیت کوین است. این کیف پول در هر سمت خود دارای یک کد QR بوده و‌ یکی از مناسب‌ترین کیف پول‌ها برای تازه کار‌ها است.

چنانچه بیت کوین خریدین و خواستین آن را به کیف پول خود منتقل کنید باید آدرس عمومی آن را برای دریافت بیت کوین خود وارد کنید

کیف پول‌های کاغذی به نسبت کیف پول‌های آنلاین دارای امنیت بالاتری هستند، اما هر کسی که این کاغذ را ببیند ‌می‌تواند بیت کوین شما را بدزدد. همینطور، کاغذ ممکن است آسیب ببیند، آتش بگیرد و خیس ‌‌یا ناخوانا شود. پس باید در مراقبت از آن دقت زیادی داشته باشید، آن را روی کاغذ با کیفیتی چاپ کنید و در صورت امکان آن را لمینت کرده یا در‌ یک جعبه ضد آب و آتش قرار دهید.

نیاز به مراقبت از کیف پول‌های کاغذی و هسته‌های آن‌ها موجب ساخت ابزار‌هایی مانند Cryptotag شده است. این ایزار‌ها از کیف پول شما روی‌ یک ورق تیتانیوم ضد آتش بک آپ ‌می‌گیرند.

بیشتر بخوانید

روش استفاده از کیف پول کاغذی

با انتشار کلید عمو‌می‌کیف پول کاغذی خود ‌می‌توانید بیت کوین‌های جدید را دریافت کنید. برای ارسال بیت کوین از کیف پول خود نیز باید کلید خصوصی خود را در اختیار‌ یک کیف پول بیت کوین مانند Guarda قرار داده و آن‌ها را به جای دیگری بفرستید.

روش ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین

نحوه ساخت کیف پول کاغذی

برای ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین باید از نرم افزار‌های متن باز مخصوص این کار استفاده کنید. محبوب ترین نرم افزار‌ها وسایت ها برای ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین این موارد هستند:

۱- BitAddress (یک سازنده کیف پول کاغذی که از جاوا اسکریپت مرورگر استفاده ‌می‌کند)

۲- WalletGenerator (یک سازنده کیف پول کاغذی که از جاوا اسکریپت مرورگر استفاده ‌می‌کند)

۳- Mycellium Entropy (یک سخت افزار برای ساخت کیف پول‌های کاغذی ایمن)

روش ساخت کیف پول‌ کاغذی‌ در سایت BitAddress

روش نحوه ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین در سایت BitAdress بسیار ساده است. تنها کافی است این مراحل را انجام دهید:‌

۱- به آدرس سایت BitAddress بروید.

۲- در صفحه اول موس خود را در صفحه بچرحانید تا‌ یک دنباله تصادفی از حروف و اعداد را بسازید.

۳- وقتی به %۱۰۰ رسیدید، گزینه‌‌ی‌ Paper Wallet را از بالا انتخاب کنید.

۴- ‌می‌توانید بیت کوین‌های خود را در آدرس عمو‌می‌ در سمت چپ کیف پول ذخیره کنید. ‌می‌توانید از گزینه‌های دیگر مانند طرح کیف پول، اضافه کردن رمز عبور، رمزنگاری BIP38 و اضافه کردن آدرس‌های دیگر استفاده کنید.

۵- زمانی که کیف پول کاغذی بیت کوین را ساختید، گزینه Print را بزنید، فایل‌های کیف پول دیجیتال را پاک کنید، کش مرورگر خود را پاک کنید و کیف پول کاغذی خود را در محلی امن نگه‌داری کنید.

نتیجه: نحوه ساخت کیف پول‌های کاغذی بیت کوین

در این پست در مورد نحوه ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین صحبت کردیم. اما ساخت این کیف پول‌ها ‌می‌تواند با خطراتی همراه باشد، به عنوان مثال،‌ یک نفر ممکن است کامپیوتر شما را هک کرده و همه‌‌ی‌ اتفاقاتی که در نمایشگر آن رخ ‌می‌دهد را تماشا کند،که به طور کلی احتمال آن بسیار پایین است .

توجه داشته باشید این سایت کلید خصوصی شما رو نگه نمیداره و از یک سیستم اپن سورس یا سورس باز استفاده میکنئ.

درست است که این روش ؛راهکاری ارزان و امن برای نگهداری بیت کوین است ولی فراموش نکنید پیشنهاد ما استفاده از لدجر های اصل است. رمز ارز مارکت وارد کننده کیف پول بیت کوین سخت افزار اصل از فرانسه است.

1 Comment
  1. […] نحوه ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین + توضیحات کامل […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.