رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

سقوط قیمت XRP ، آغاز یک اصلاح قابل توجه در بازار

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در تحلیل سقوط قیمت XRP، این سوال را مطرح کردیم که آیا ریپل می‌تواند با روند معکوس روبرو شود؟ این احتمال در درجه اول با شکست یک مثلث متقارن بزرگتر توجیه شد. از آن زمان، قیمت ریپل ۱۵.۶٪ دیگر سقوط کرده و در حال حاضر با قیمت ۰.۴۵ USD در بازار معامله می‌شود.

سقوط قیمت XRP

سقوط قیمت XRP و تاثیر آن بر روی وضعیت کلی بازار

ما دو شاخص پشتیبان برای قیمت XRP در نمودار روزانه پیش بینی کرده‌ایم تا سطوح پشتیبانی بعدی موجود را نشان دهیم. این سطوح بین قیمت فعلی و حداقل قیمت (کمی کمتر از ۰.۳۰ دلار) است. این ترند معکوس که فقط در ۵۷-۶۲ درصد موارد اتفاق می‌افتد، بدان معناست که احتمال رسیدن نقطه افت بعدی کمی از نرسیدن آن بیش‌تر است.

تحلیل سقوط قیمت XRP

می‌بینیم که قیمت XRP به برخی از سطوح پشتیبانی متکی است. سوال اساسی این است که آیا فروش توکن‌های XRP  به دلیل پخش رایگان Spark Token است یا این یک اصلاح طبیعی برای Ripple و به دنبال آن کل بازار رمزارزها است؟ مطالب مرتبط را بخوانید.

نتیجه گیری

سقوط قیمت XRP

بطور کلی هر حرکت در بازار رمزارزها حتی در حالت‌هایی که شاخص‌ها آن را پشتیبانی می‌کنند احتمال تغییر دارد و بسته به هیجانات بازار و اخبار روز نتیجه این نوسانات مشخص خواهد شد. دقت داشته باشید که هیچ تحلیل یا شاخصی به طور قطع درست نخواهد بود و همواره احتمال خطا وجود دارد پس صبور باشید، از نتیجه تحلیل‌های قبلی استفاده کنید و در همه حال استفاده از حد ضرر را فراموش نکنید.

شناخت بازار کاری طاقت فرسا و زمان بر است و این باعث می‌شود کنترل احساسات در طولانی مدت کار دشواری باشد. اما تنها راه برای تسلط بر این مهارت آموزش و کنترل هیجانات است. اغلب شاخص‌ها حاکی از نوسانات شدید ریپل در زمان نه چندان دور هستند اما اینکه نتیجه این نوسانات به چه سمت خواهد بود، مسئله‌است که تنها زمان به آن پاسخ خواهد داد. بیشتر بدانید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.