رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تاثیر انتخابات آمریکا بر بیت کوین

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 اکنون تمام چشم ها در انتظار نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. این امر شامل جامعه هواداران و دارندگان بیت کوین نیز می شود. تاثیر انتخابات آمریکا بر بیت کوین آن هم در شرایطی که آرای کاندیداها شانه به شانه پیش می رود چندان مشخص نیست.

توییت های جدیدی در خصوص نتایج شمارش آرای ایالت های متفاوت منتشر می شود. در زمان نگارش این خبر بایدن با ۲۳۸ رای الکترال  یا رای مجمع برگزیدگان از ترامپ با ۲۱۳ رای پیشی گرفته است. گاردین نتایج لحظه به لحظه انتخابات را منتشر می‌کند. اما هنوز زمان زیادی برای تصمیم گیری باقی است و تا این لحظه رقابت تنگاتنگی را شاهد بوده ایم. اطلاعاتی که در لینک بالا مشاهده می شود از سوی اسوشیتد پرس اعلام می شود.

بیت کوین و انتخابات

 به روزرسانی بازار

قیمت بیت کوین با ضرب آهنگ ثابتی به مسیر خود ادامه می دهد، چراکه درحال حاضر تمام توجهات به موضوع دیگری معطوف شده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از  Tradingview طی چند ساعت گذشته قیمت بیت کوین از ۱۴۰۷۰ دلار کاهش پیدا کرده است. اکنون قیمت این ارز به ۱۳۸۰۰ دلار رسیده است.

 کاهش قیمت های روز گذشته جبران شده است و این دارایی دومین رکورد خود را در سال جاری ثبت کرده است. گویا قیمت بیت کوین به روند افزایش خود ادامه می دهد. بنابراین شاید این فرصت برای خرید بیت کوین بسیار مناسب باشد. تاثیر انتخابات آمریکا بر بیت کوین همین حالا نیز احساس می شود.

سایر فعالان بازار اتریوم را به بهای ۳۸۵ دلار در اختیار دارند. دیگر آلت کوین ها نیز طی چند ساعت گذشته تغییر ناچیزی را تجربه کرده اند. تمام بازار و دارایی های موجود در انتظار اعلام نتایج انتخابات هستند. چشم ها به شمارش آرا دوخته شده است.

انتخابات و بیت کوین

دورنمای بازار رمزارز در آینده

پیروزی دونالد ترامپ قدرت بازار سهام را افزایش می دهد. قیمت بیت کوین نیز در ماه های اخیر به شدت  تحت تاثیر سهام بوده است. به همین دلیل چنین اتفاقی منجر به افزایش قیمت این ارز می شود.

ترامپ یک ماه پس از انتشار پروژه لیبرا (Libra) از سوی فیس بوک در جولای ۲۰۱۹ اعلام کرد چندان طرفدار بیت کوین نیست. این درحالی است که معاون پیشین ریاست جمهوری در خصوص این بازار اظهار نظری نکرده است. البته در این باره شوخی هایی را در توییتر خود منتشر کرده است.

 شواهد نشان می دهد که پیروزی بایدن هجوم سرمایه گذاران به بازار طلا را در پی خواهد داشت.

خرید و فروش بیت کوین در گرو نتایج انتخابات آمریکاست. اما شاید بهترین زمان برای خرید این ارز همین حالا باشد. چراکه جامعه رمزارز به حالت سکون درآمده و قیمت بیت کوین نیز کمی کاهش پیدا کرده است.

 بنابراین اگر به موقع وارد عمل شوید، شاید خرید بیت کوین را به بهترین قیمت موجود انجام دهید و با سیر صعودی این ارز همراه شوید. تاثیر انتخابات آمریکا بر بیت کوین را احساس کرده اید.

 ما با اخبار رمزارز در کنار شما هستیم. برای اطلاع از سرنوشت بیت کوین پس از اعلام نتایج انتخابات با ما در رمزارز مارکت همراه باشید.

شاید امروز بهترین زمان برای خرید این رمزارز باشد. اگر برای تصمیم گیری به مشاوره نیاز دارید، با ما در تماس باشید.

 منبع

https://cryptopotato.com/what-u-s-election-results-could-mean-for-crypto-markets/

Leave A Reply

Your email address will not be published.