رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارزش کل بازار رمزارز از یک تریلیون دلار نیز عبور کرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارزش کل بازار رمزارز با ادامه مسیر صعودی بیت کوین و اتریوم به بیش از ۱ تریلیون دلار رسید. ارزش کل سرمایه بازار یکی از نشانه هایی است که روندآتی بازار را به تصویر می کشد. این دارایی سلامت بازار ارز را نشان می دهد. اکنون ارزش کل رمزارز های موجود در بازار از ۱ تریلیون دلار نیز گذشته است.

بیت کوین به قیمت۳۷ هزار دلار رسیده است و رکود تازه ای را از آن خود کرده است.  درواقع این ارز ارز نظر ارزش کل سرمایه در ماه های گذشته شاهد رشد بسیار زیادی بوده است. اکنون قیمت بیت کوین در بالاتری حالت ممکن است. این در حالی است که اتریوم نیز با تمام قوا برای ورود به این حوزه وارد عمل می شود.

اکنون اتریوم به ارزش ۱۱۰۰ دلار معامله می شود. روی هم رفته می توان گفت، ارزش این دو دارایی در کنار یکدیگر دو سوم ارزش کل بازار رمزارز را به خود اخصاص داده اند.

بیت کوین و اتریوم توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده اند. زمانی که بیت کوین در سال ۲۰۱۸ در روند صعودی قبلی به سر می برد، ارزش کل بازار رمزارز برابر با ۸۳۰ میلیارد دلار بود.

درآن زمان ارزش کل دارایی های دیگر آلت کوین ها در بازار به ۵۷۴ دلار می رسید. در حال حاضر ارزش کل دارایی آلت کوین برابر با نیمی از ارزش کل بازار رمزارز است. تا این لحظه آلت کوین ها بیت کوین را در ادامه مسیر همراهی کرده اند و به روند صعودی ادامه داده اند.

 بیت کوین در مسیری رو به جلو

همواره در طول تاریخ نیز همین طور بوده است. بیت کوین به عنوان قدرتمندترین ارز بازار مسیر را برای دیگر ارزهای دیجیتال آماده کرده است. این احتمال وجود دارد که قیمت آلت کوین ها به صورت ناگهانی به شدت افزایش پیدا کند. میزان تقضا برای خرید بیت کوین از سوی موسسات مالی روز به روز در حال افزایش است. آنها در انتظار رشد قیمت بیت کوین هستند.

 شما نیز با خرید و فروش بیت کوین می توانید سهمی از این بازار عظیم را از آن خود کنید. به یاد داشته باشید که این روزها هر کسی با هر سرمایه ای می تواند در بازار رمزارز حضور داشته باشد. فرقی نمی کند چه بودجه ای را برای این سرمایه گذاری در نظر گرفته اید، می توانید به همان اندازه بیت کوین داشته باشید. خرید بیت کوین امروز، آینده شما را شکل می دهد. با یک سرمایه گذاری هوشمندانه در دورانی که رکود اقتصاد جهان را فراگرفته است، برنده باشید.

 برای خرید بیت کوین و اطلاع از قیمت و مقدار بیت کوینی که می توانید با دارایی خود خریداری کنید از سری به سایت رمزارز مارکت بزنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/crypto-market-cap-breaks-1-trillion-following-jaw-dropping-rally

Leave A Reply

Your email address will not be published.