رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

آخرین تغییرات کد LTC و تاثیر آن بر این رمزارز

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پیش از آنکه به این تغییرات کد LTC بپردازیم، ابتدا در رابطه با نحوه شکل گیری آن توضیح خواهیم داد. Litecoin یک پروژه رمزارز است و  نرم‌افزار آن به شکل Open Source نوشته شده است. Litecoin یک altcoin است که از اکتبر ۲۰۱۱ شروع به کار کرد. لازم به ذکر است که جزئیات فنی این رمزارز با بیت کوین، مشابه است. دیوید بورکت، طراح اصلی پروژه می‌گوید: کد نهایی پروتکل Litecoin در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ آماده خواهد شد وادغام میشود سپس مدت فعال سازی توسط کاربران و ماینرها تعیین میشود. بورکت همچنین گزارش داد که هم اکنون یک کد mimblewimble در Github وجود دارد.

تاثیر تغییرات کد LTC بر قیمت آن در سال ۲۰۲۱

تغییرات کد LTC

قیمت Litecoin ، مانند بسیاری از رمزارزها، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰، نتایج خوبی کسب کرد. در سپتامبر ۲۰۲۰ این رمزارز حدود ۴۵ دلار معامله شد و در دسامبر ۲۰۲۰، LTC به ۱۳۵ دلار رسید. این یک افزایش چشمگیر ۲۰۰٪ است که ممکن است به Litecoin کمک کند تا XRP را از جایگاه چهارم Coinmarketcap جا به جا کند.

تحلیل دلایل افزایش قیمت بیت کوین

بیت کوین سرمایه‌ای است که از طریق پویایی عرضه و تقاضا، ارزش خود را بدست می‌آورد. با این حال، برخلاف ارزهای  FIAT (ارزهای بانکی مانند ریال، دلار و…)، عرضه آن محدود است و انتشار سکه‌های جدید ممکن نیست. به همین دلیل، وقتی افراد بیشتری BTC را کشف و خریداری می‌کنند، ارزش آن افزایش می‌یابد. به طور طبیعی، این به عنوان یک مانع در برابر نقص سیستم مالی عمل می‌کند. زیرا تولید بیشتر آن باعث کاهش قیمت نخواهد شد و بدین صورت ارزش این رمزارز حفظ خواهد شد. مطالب مرتبط را بخوانید.

تغییرات کد LTC

تفاوت اصلی بیت کوین و LTC

معامله گران و سرمایه گذاران می‌دانند که Litecoin نسخه‌ای ارزان‌تر و سریع‌تر از بیت کوین است. علاوه بر این، آخرین تغییرات کد LTC یک کد mimblewimble است که در سال  2021 ارائه خواهد شد و این خود نیز دلیل دیگری برای پذیرش و همچنین افزایش قیمت Litecoin خواهد بود. (Mimblewimble یک سیستم کدینگ در داخل رمزارزها است که اجازه خواندن اطلاعات کاربران را به دیگران نمی‌دهد.)

در سال جاری تغییرات زیادی برای رمزارزهای مختلف در نظر گرفته شده است اما در میان آن‌ها ارتقا این رمزارز و همچنین افزایش چشم گیر قیمت آن، قطعا یکی از تغییرات مهم این عرصه خواهد بود. بیشتر بدانید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.