رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بررسی آلت کوین های بازار

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

با بررسی آلت کوین های بازار در می یابیم که بسیار از این ارزها ریتم صعودی را از دست داده اند. این اتفاق در حالی روی داده است که بیت کوین همچنان در تقلا برای تصاحب بخش عمده ای از بازار است.

معامله گران اندکی نگران ادامه مسیر صعودی بیت کوین هستند. آنها نگران تکرار تاریخ هستند. نگرانی آنها به بازار خرسی مربوط می شود که در سال ۲۰۱۸ بازار بیت کوین را از هم درید.

با این حال مطالعه بازار گاوی نشان می دهد که تفاوت بسیار قابل توجهی میان وضعیت این روزهای بازار و آن زمان وجود دارد. تحقیقات انجام شده در Pantera capital نشان می دهد که پس از روند صعودی اخیر ۸۶ درصد از ارزش بازار رمزارز در بیت کوین و اتریوم خلاصه می شود. دلیل این اتفاق  هم این است که موسسات سرمایه گذاری بسیاری این دو ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند.

ارزش این دو رمزارز در سال ۲۰۱۷ برابر با ۵۲ درصد بوده است. این درحالی است که باقی ارزش بازار در اختیار آلت کوین هایی بود که پس از مدتی ناکارآمد قلمداد شدند. در روند صعودی فعلی به نظر می رسد  که سرمایه گذارهای خرد در صحنه حضور نداشته اند. بنابراین هنوز باید در انتظار حدس و گمان هایی باشیم که در سال ۲۰۱۷ زده شد.

بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ بازار هنوز بر این باور هستند که بیت کوین به مسیر خود برای رسیدن به ۴۰۰ هزار دلار ادامه می دهد. با ثبات بیت کوین آلت کوین ها به مسیر صعودی ادامه داده اند. در ادامه می خواهیم به بررسی آلت کوین های بزرگ بپردازیم.

جفت ارز دلار و بیت کوین

بیت کوین اولین ارزی است که در بررسی آلت کوین های بازار در نظر گرفته می شود. این ارز در تلاش برای بازیابی میانگین متحرک ۲۰ روزه بوده است. اما به نظر می رسد که گاوها علاقه چندانی به خرید این ارز ندارند. قیمت بیت کوین در مثلث متقارن گرفتار شده است. معالمه گران تکنیکال پیش از خرید در انتظار خروج بیت کوین از این الگو هستند.

جفت ارز دلار و بیت کوین
جفت ارز دلار و بیت کوین

اگر قیمت از سطح مقاومت بالاتر نرود، خرس ها بوی پیروزی را احساس می کنند و به کاهش هرچه بیشتر قیمت کمک می کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز بیت کوین و دلار به دنباله ۳۸.۲ درصدی فیبوناچی سقوط می کند. در این صورت قیمت بیت کوین به ۲۹۶۸۸.۱۰ دلار می رسد.

این سطح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که اگر خرس هاقیمت را از سطح حمایت نیز پایین تر بیاورند، کاهش قیمت تا ۲۶۹۳۲ دلار نیز ادامه خواهد داشت. هر اندازه کاهش قیمت ها بیشتر باشد، ادامه روند صعودی نیز طولانی تر خواهد بود. یک اصلاح شدید در قیمت ها قابل اجتناب است اگر گاوها  قیمت را از مثلث متقارن بیرون بکشند. اگر گاوها موفق شوند قیمت این ارز به سمت ۵۰ هزار دلار حرکت می کند.

جفت ارز دلار و اتریوم

با بررسی آلت کوین های بزرگ بازار در می یابیم که اتریوم همچنان در یک روند صعودی قدرتمند قرار دارد. در حال حاضر این ارز در بازه ۱۳۰۰ تا ۱۳۴۹ دلار ثابت شده است. میانگین متحرک صعودی است و شاخص قدرت نسبی نیز در محدود مثبت قرار دارد. این امر نشان می دهد که این ارز به ارزشی بیش از ارزش واقعی خود به فروش می رسد.

جفت ارز دلار و اتریوم
جفت ارز دلار و اتریوم

جفت ارز اتریوم و دلار نمودار شمعی دوجی را شکل داده اند. این امر نشان می دهد که گاوها و خرس ها برای تصاحب قدرت در بازار وارد مبارزه شده اند. اگر گاوها موفق شوند که روند صعودی را ادامه دهند باید در انتظار رکورد تازه ای باشیم. در این صورت قیمت ۱۴۲۰ و ۱۶۲۰ دلار نیز دور از انتظار نخواهد بود.

از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی پایین تر بیاید، احتمال کاهش قیمت تا ۱۱۵۲ و ۱۰۷۹ دلار نیز وجود دارد. در صورت موفقیت خرس ها قیمت تا ۹۰۰ دلار کاهش پیدا می کند.

جفت ارز دات و دلار

دات یا Polkdot در یک روند صعودی قدرتمند قرار گرفته است. این ارز پس از عبور از ۱۰.۶۸ دلار اکنون به روند صعودی ادامه می دهد. این ارز در تاریخ ۱۶ ژانویه رکورد ۱۹.۴۰ دلار را پس از رشد ۱۴۳ درصدی در ۴ روز از خود بر جای گذاشته است.

جفت ارز دات و دلار
جفت ارز دات و دلار

معامله گران کوتاه مدت پس از افزایش قیمت ها در روند صعودی اخیراندکی از سود خود را تثبیت کرده اند. اما اصلاح کوچکی که در بازار روی داد نشان می دهد که اکثریت معامله گران هیچ واهمه ای از اصلاح ندارند. اگر خرس ها نتوانند قیمت تا دنباله ۳۸.۲ درصد کاهش دهند. قیمت به روند صعودی ادامه خواهد داد. خرس ها در انتظار بازگشت هستند اگر آنها قیمت را زیر میانگین ۲۰ روزه نگهدارند سیگنال بازگشت در بازار روی داده است.

جفت ارز ریپل و دلار

خرس ها از میانگین ۲۰ روزه دفاع کرده اند. اما آنها نتوانسته اند قیمت ریپل را به زیر ۰.۲۵ دلار برسانند. به نظر می رسد که هیچ فروشنده ای در این سطح وجود ندارد.

جفت ارز ریپل و دلار
جفت ارز ریپل و دلار

گاوها اکنون به ادامه روند صعودی فکر می کنند. اگر موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز ریپل و دلار به ۰.۳۸۵ دلار می رسد. به احتمال زیاد خرس ها از این بازه دفاع می کنند.

اگر قیمت در مواجه با مقاومت کاهش پیدا کند، روند نزولی روزها ادامه خواهد داشت. در صورتی که گاوها پیروز شوند، قیمت این ارز به ۰.۴۰۶ دلار می رسد.

جفت ارز آدا و دلار

کاردانو از روند نزولی خارج شده است. این ارز به مسیر صعودی ادامه می دهد. گاوها قیمت را تا ۰.۴۰ دلار افزایش داده اند.

جفت ارز آدا و دلار
جفت ارز آدا و دلار

میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت هستند. گاوها هنوز کنترل اوضاع را در دست دارند. اگر گاوها با قدرت به مسیر خود ادامه دهند و قیمت را بالاتر از ۰.۳۴ دلار نگهدارند، احتمال عبور قیمت از ۰.۴۰ دلار نیز وجود دارد. هدف بعدی دراین مسیر ۰.۵۰ دلار است.

در سوی دیگر این فرضیه، اگر خرس ها قیمت را به زیر ۰.۳۴ دلار برسانند. احتمال هجوم معامله گران برای فروش دارایی وجود خواهد داشت. دراین صورت جفت ارز آدا و دلار  تا ۰.۲۸۸۸ دلار کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

در بررسی آلت کوین های بازار باید لایت کوین را نیز در نظر بگیریم. لایت کوین شاهد مبارزه گاوها و خرس ها بوده است. اگر گاوها قیمت این ارز را از دنباله ۶۱.۸ درصدی افزایش دهند این ارز به قیمت ۱۵۷.۶۹۰۴ دلار می رسد.

 جفت ارز لایت کوین و دلار
جفت ارز لایت کوین و دلار

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز لایت کوین و دلار به ۱۷۰ و در ادامه به ۱۸۵.۵۸۲۱ دلار می رسد. عبور از این بازه درهای تازه ای را برای رسیدن به قیمت ۲۲۵ دلار باز می کند.

با این حال خرس ها به این سادگی از میدان به در نمی روند. آنها چالشی را در قیمت ۱۵۷.۶۹۰۴ ایجاد می کنند. اگر قیمت کاهش چیدا کند این ارز روزها بین ۱۳۰ و ۱۶۰ دلار معامله می شود.

اگر خرس ها قیمت را به زیر ۱۱۸ دلار برسانند دراین  مبارزه پیروز می شوند.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

 بیت کوین کش در حال مقاومت از قیمت ۵۱۵.۳۵ دلار است. خرس ها نتوانسته اند قیمت این ارز را از این بازه پایین تر بیاورند. این امر نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت ها برای خرید وارد عمل شده اند.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار
جفت ارز بیت کوین کش و دلار

اگر گاوها بتوانند قیمت را از ۵۱۵۳۹ دلار به ۵۳۹ دلار برسانند. قیمت این ارز این جفت ارز تا ۶۳۱.۷۱ دلار ادامه خواهد داشت. خرس ها از این سطح دفاع می کنند، اما اگر گاوها قیمت را بالا تر ببرند، قیمت تا ۸۳۳ دلار نیز افزایش پیدا می کند.

روند میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی مثبت است. این به معنای ادامه روند صعودی است. اما در سوی دیگر ماجرا اگر قیمت کاهش پیدا کند، احساس بازار به این ارز منفی می شود، در این صورت معامله گران دارایی خود را به فروش می رسانند. این امر قیمت این ارز را به ۳۷۰ دلار می رساند.

جفت ارز لینک و دلار

Chainlink در روند صعودی به سر می برد. اکنون این ارز با رسیدن به ۲۳.۷۶۷ دلار بالاترین رکورد خود را ثبت کرده است. میانگین ۲۰ روزه رو به افزایش است، شاخص قدرت نسبی افزایش پیدا کرده است. به این ترتیب می توان گفت که گاوها کنترل اوضاع را برعهده دارند.

جفت ارز لینک و دلار
جفت ارز لینک و دلار

همه می دانیم که خرس ها به این سادگی میدان را خالی نمی کنند. آنها با تمام قوا سعی می کنندکه قیمت را از بازه فعلی کاهش دهند. در این صورت باید بدانید که روند نزولی با سرعت به مسیر خود ادامه می دهد. آنها در ادامه قیمت را به ۲۰.۱۱۱۱ دلار می رسانند. اما اگر گاوها قیمت را به ۲۳.۷۶۷ دلار برساند. این روند تا ۲۷ و در ادامه تا ۳۰ دلار نیز ادامه خواهد داشت.

جفت ارز بایننس کوین و دلار

بایننس کوین یا BNB اکنون در بالاتری سطح خود قرار دارد. قیمت این ارز به ۴۶.۸۸۸۸ دلار رسیده است. اما گاوها در ادامه مسیر صعودی ناکام بوده اند. این امر نشان می دهد که برخی از معامله گران برای فروش دارایی و تثبیت سود وارد عمل شده اند.

جفت ارز بایننس کوین و دلار
جفت ارز بایننس کوین و دلار

جفت ارز باننس کوین و دلار الگوی نزولی را شکل داده اند. شاخص قدرت نسبی نیز از ورود خرس ها خبر می دهد. این نشانه های حاکی از آن است که به احتمال زیاد روند گاوی قدرت خود را از دست می دهد.

با این حال اگر گاوها به تلاش خود ادامه روند مسیر صعودی ادامه خواهد داشت. اما معامله گران با مشاهده رسیدن قیمت به سطح حمایت برای فروش وارد عمل می شوند. اگر جفت ارز بایننس کوین و دلار از میانگین متحرک افزایش پیدا کند، معامله گران به خرید بیت کوین ادامه می دهند. در این صورت روند صعودی تا رسیدن به قیمت ۵۰ دلار ادامه خواهد داشت.

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای بازار با در نظر گرفتن تغییراتی که در بازار شکل گرفته است همچنان بسیار محتمل است. خرید بیت کوین یک سرمایه گذاری بلند مدت است. برای موفقیت در این بازار بهترین زمان را برای خرید دارایی انتخاب کنید. درادامه شرایط برای به سود رسیدن شما مهیا می شود. به یاد داشته باشید که این امر می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. برای خرید بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید و فراموش نکنید که خرید این ارز آینده را از آن شما می کند.

منبع

https://cointelegraph.com/news/1-18-btc-eth-dot-xrp-ada-ltc-bch-link-xlm-bnb

 

 

Comments are closed.