رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بیت کوین در آستانه ۴۸ هزار دلاری شدن است

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شاخص های تکنیکال و تحلیل هایی که در شبکه انجام شده است نشان می دهد که اوضا در کنترل گاوهاست. معامله گران به ادامه روند بیت کوین خوشبینی هستند. خوشبینی گاوها این معامله گران بی نتیجه نبوده است و جفت ارز دلار و بیت کوین به بالاترین حد در ۳ روز گذشته رسیده است. ثبت رکورد تازه در بیت کوین نزدیک است. بیت کوین در آستانه ۴۸ هزار دلاری شدن است.

در توییتی که روز ۱۹ ژانویه از سوی جف راس (Jeff Ross)  موسس شرکت مدیریت سرمایه Vailshire  منتشر شد، دورنمای بازار بیت کوین گاوی یا صعودی و خوشبینانه تلقی شده است.

سرمایه های شرکت Vailshire  در صف خرید

راس با استفاده از مجموعه ای معیارهای درون شبکه نشان می دهد که باید در انتظار روند متفاوتی در قیمت بیت کوین باشیم. اودر این باره گفته است مسیر بیت کوین همچنان صعودی است، تحلیل ها نشان می دهد که مسیر صعودی است اما هنوز مسیر مشخصی برای این ارز تعیین نشده است.

او در ادامه گفت: «احتمال ادامه روند صعودی بالاست. کاهش اندکی و کوتاه مدت قیمت قدرت زیادی به بیت کوین می بخشد.» او همچنان با قدرت در حال خرید این ارز است.

نظرات او در حالی منتشر شد که Grayscale  بزرگترین خرید روزانه بیت کوین خود را ثبت کرد. این موسسه ۷۰۰ میلیون دلار بیت کوین را روز سه شنبه به دارایی های خود افزود.

بیت کوین
قیمت بیت کوین

این درحالی است که میزان دشواری و هش ریت شبکه به بالاترین حد خود رسیده است. انتظارات از شبکه در حال افزایش است. همه در انتظار ادامه روند صعودی هستند. اتریوم به عنوان بزرگترین رمزارز جهان پس از بیت کوین به بالاترین رکورد خود از سال ۱۲۰۱۸ تاکنون رسیده است.

همه در انتظار نحوه اتمام ماه هستند

شرکت Vailshire   در این بین تنها نیست. شرکت های دیگری نیز به ادامه روند صعودی بیت کوین خوشبینی هستند. در آخرین به روز رسانی انجام شده در بیت کوین تحلیل گر بازار بیت کوین PlanB به این نکته اشاره کرد که بیت کوین در حال نزدیک شدن به نقطه ای که دیگر بازگشتی ازآن وجود نخواهد داشت. به این ترتیب بیتکوین وضعیت خود را به عنوان سهامی در گردش ثابت می کند. ازاین گذشته این ارز به دارایی تبدیل می شود که ارزش کل بازار آن برابر با ۲۹ تریلیون دلار است.

خرید بیت کوین
قیمت بیت کوین

اکنون جهش قیمت بیت کوین به ۴۸ هزار دلار آن هم تا انتهای ماه جاری تمام چیزی است که برای بازار بیت کوین به آن نیاز داریم. با رسیدن به نقطه های قرمزی که در نمودار مشخص شده است، بیت کوین در آستانه ۴۸ هزار  دلار دیگر رنگ بازگشت را نمی بیند.

خرید بیت کوین را همین امروز در رمزارز مارکت انجام دهید. شاید به زودی دیگر شاهد کاهش قیمت این ارز نباشید. سرمایه گذاری در بیت کوین را از دست ندهید. از ثبات قیمت این ارز بهترین استفاده را ببرید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-breakout-imminent-says-hedge-fund-as-analyst-targets-48k-monthly-close

Comments are closed.