رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

سرمایه گذاری ۱.۵ میلیون دلاری آمریکا برای توسعه بلاکچین سیمبا

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

سیمبا Chain، یک شرکت مبتنی بر بلاکچین، قراردادی ۱.۵ میلیون دلاری برای ایجاد سیستمی برای پیش بینی تقاضای قطعات مهم تجهیزات نظامی از نیروی دریایی ایالات متحده دریافت کرده است.

دفتر تحقیقات نیروی دریایی ایالات متحده به قرارداد فاز دوم سیمبا چین (SBIR) 1.5 میلیون دلار اعطا کرده است. این قرارداد برای طراحی و ساخت یک روش نوین با استفاده از تکنولوژی بلاکچین برای امکان سنجی تقاضای آژانس دفاع لجستیک، آژانس پشتیبانی جنگ و زنجیره تأمین وزارت دفاع ایالات متحده منعقد شده است. سنجش تقاضا برای اطمینان از اینکه ارتش ایالات متحده، به قطعات جایگزین حیاتی برای سلاح‌های مختلف، در صورت لزوم، دسترسی دارد، یک امر ضروری است.

ادامه همکاری شرکت و بلاکچین سیمبا و دفتر تحقیقات دریایی ایالات متحده آمریکا

این جایزه به این پروژه در ژوئن ۲۰۲۰ اعطا شد که طی آن بلاکچین سیمبا، زنجیره‌ای با همکاری شرکت دریایی ایالات متحده برای تعیین پرونده‌های قابل استفاده از بلاکچین برای نظارت بر موجودی و حرکت دارایی‌های فیزیکی در آلبانی، انبار جورجیا، اهدا شد. این تلاش منجر به اثبات مفهوم منبع واحدی از Truth Ledger برای پشتیبانی و نظارت بر موجودی و حرکت دارایی های فیزیکی شد. قرارداد جدید زنجیره سیمبا، پروژه ALAMEDA (Ledger Authenticity Ledger for Auditing leşkerî Enclaved Data Access)، در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۱ آغاز شد. تیم فناوری پایداری سازمانی (NESTT)، در مورد  استفاده متمرکز بر زنجیره تأمین بوئینگ F / A-18 Hornet. این پروژه در مرکز آماده سازی ناوگان جنوب شرقی (FRCSE) در ایستگاه هوایی نیروی دریایی نظارت خواهد داشت. فعالیت این تیم در جکسونویل، فلوریدا، یکی از هشت مرکز آماده سازی ناوگان، با سفارش نیروی دریایی ایالات متحده و یکی از تنها سه مرکز نگهداری در F / A-18 انجام می‌شود.

بلاکچین سیمبا

اهمیت بلاکچین سیمبا برای زنجیره تامین سفارشات نیروی دریایی ایالات متحده

هورنت جوئل نیدیگ، مدیر عامل بلاکچین سیمبا، که به عنوان مدیریت محققان این پروژه فعالیت خواهد کرد، می‌گوید جایزه Phase II قدرت همکاری با نیروی دریایی ایالات متحده را بیش از پیش نشان خواهد داد “ما بسیار مفتخریم که با NESTT و FRCSE در یکی از مهمترین موضوعات پیش روی ملت امروز کار می‌کند. مدیریت و ایمن سازی زنجیره‌های تأمین نظامی و اطمینان از آمادگی برای خنثی سازی تهدیدات سایبری و فیزیکی تمرکز دارد و تکنولوژی بلاکچین، برای حل مشکل پیچیده زنجیره تامین مناسب است. وی در ادامه اشاره داشت: از آنجایی که مکانیسم غیرمتمرکز، برای ثبت معاملات غیرقابل پیگیری، امکان پذیر است، داده ها را هر غیر قابل تغییر و کنترل می‌کند. ”

نیدیگ اضافه می‌کند، “هدف ما از این برنامه آزمایشی، استفاده از بلاکچین سیمبا برای بهبود چشمگیر تعاملات حیاتی زنجیره تأمین بین FRCSE و آژانس دفاع لجستیک در جهت کاهش اختلالات، مسائل و تهدیدهای عملیات مهندسی و نگهداری است. امید ما بر این است که این عملات، به یک مدل قابل اجرا تبدیل شود. ”

اهداف و زمینه‌های همکاری آینده بلاکچین سیمبا برای نیروی دریایی

استیو مک کی، مدیر برنامه NAVSEA و مسئول NESTT، می‌گوید ماموریت NESTT این است که پیشرفت‌های سیستم را برای سطح نیروی دریایی و تفنگداران دریایی تنظیم کند، تا آمادگی این نیروها به بهترین شکل ممکن تامین شود. “در سال ۲۰۲۰ ، پلتفرم و بلاکچین SBIR، از سوی نیروی دریایی بیش از ۳۰ میلیون دلار کمک برای نوآوری‌های پیشرفته در عرصه بهبود آمادگی اختصاص دریافت نمود. این پروژه بلاکچین با سیمبا زنجیره نقش فناوری را در احیای نه تنها امکانات نظامی بلکه سیستم‌های ما نیز نشان می دهد. مطالب مرتبط را بخوانید.

عضویت در زنجیره سیمبا در پروژه ALAMEDA عنوان پیمانکار فرعی دانشگاه نوتردام است. ایان تیلور، مدیر ارشد فناوری زنجیره سیمبا، عضو دانشکده تحقیقات محاسبات نوتردام، به عنوان محقق اصلی دانشگاه در این پروژه فعالیت خواهد کرد. تیلور به عنوان رهبر تفکر جهانی در زمینه بلاکچین شناخته می‌شود.بلاکچین سیمبا

طی دو سال گذشته، سیمبا چندین قرارداد با DARPA، وزارت انرژی ایالات متحده و وزارت دفاع ایالات متحده بسته است که همگی آنها با موفقیت به اتمام رسیده‌اند.

درباره شرکت و بلاکچین سیمبا

بستر سازمانی مبتنی بر Cloud این پلتفرم، دانشگاه‌ها، صنعت و دولت‌ها را قادر می‌سازد تا به سرعت برنامه‌های توزیع شده وب ۳.۰ (dApps) را در بسیاری از سیستم عامل‌های بلاکچین توسعه و استقرار دهند. سیمبا زنجیره‌ای در سال ۲۰۱۷ از طریق اعطای کمک هزینه DARPA به دانشگاه نوتردام و ITAMCO متولد شد. این پروژه همچنین دریافت کننده جایزه میرا ۲۰۱۹ TechPoint برای محصول جدید سال و جایزه تجاری سازی تکنولوژی‌های روز در سال ۲۰۱۹ است. پلتفرم سیمبا چین، از اتریوم، کروم، Binance Smart Chain ، RSK، Stellar، Hyperledger و سایر پروتکل‌های بلاکچینی پشتیبانی می کند.. بیشتر بدانید.

اگر دوست دارین اطلاعات بیشتر و به زبان بسیار ساده در مورد بلاک چین بدانید خواندن مقاله بلاک چین به زبان ساده را حتما پیشنهاد میکنیم.

نتیجه گیری:

در حال حاضر پروژه سیمبا یک رمزارز قابل سرمایه‌گذاری است که زمینه کاری خود در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها است. قراردادهای موفق و تاریخچه درخشان این رمزارز کمک بزرگی به شناخته شدن و همچنین افزایش قیمت توکن این پلتفرم کرده است. همچنین زمینه کاری این پلتفرم قدرت و نفوذ زیادی را به این پروژه می‌بخشد. آینده این پروژه با توجه به قراردادهای نظامی و شبه نظامی پیشنهادی آن بسیار روشن است و چنانچه این روند ادامه پیدا کند، قطعا تغییرات بسیاری را جهت افزایش قیمت توکن و شهرت این پلتفرم خواهیم دید.

Comments are closed.