رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اهالی سیلیکون ولی و کله گنده های بازار سرمایه در صعود قیمت بیت کوین دست دارند

2

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

با نگاهی به ترندهای گوگل در می یابیم که میزان علاقه به بیت کوین به نسبت گذشته کاهش پیدا کرده است. این در حالی است که پول هوشمند (smart Money) به دنبال صعود قیمت بیت کوین در پی خرید بیشتر این دارایی است.

 بیت کوین پس از ضرب آهنگ قدرتمند خود همچنان روند صعودی را در پیش گرفته است. اطلاعات کلیدی در این بین نشان می دهد که روند افزایشی به احتمال زیاد به دنبال اقدامات اسمارت مانی طی ماه های اخیر شکل گرفته باشد.

این امر بدان معناست که سرمایه گذاران خرد بازار نقش چندانی در افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به بیش از ۱۵ هزار دلار نداشتند. زمانی که قیمت این رمز ارز در سال ۲۰۱۷ به ۲۰ هزار دلار رسیده میزان مشارکت سرمایه گذاران خرد در بازار بی مثال بود. در آن زمان بازارهای بزرگ کره و ژاپن شاهد افزایش حجم معاملات بودند. این بار اما ترندهای گوگل نشان می دهند که جستجوی عبارت «بیت کوین» کاهش پیدا کرده است.

ارز دیجیتال

سرمایه گذاران بزرگ در حال خرید بیت کوین هستند

بر اساس گفته های ویلی وو (Willy Woo) اینطور به نظر می رسد آنچه به وفور مشاهده می شود، استقبال سرمایه گذاران بزرگ از این بازار است. به این ترتیب گویا نهنگ های حاضر کنترل بازار را در دست گرفته اند. او در ادامه افزود:

«چه کسی در این روند صعودی خرید می کند؟ سرمایه گذاران کلانی که به اصطلاح پول هوشمند خود را در زمینه هایی صرف می کنند که سود بیشتری را در پی دارد. کافی است نگاهی به ارزش متوسط تراکنش هایی بیندازید که بین افراد جابه جا می شود. این ارقام در مقایسه با گذشته به شدت افزایش پیدا کرده اند. بازارهای بزرگ شاهد حضور سرمایه گذاران کلان و سرازیر شدن پول هوشمند آنها هستند. بیت کوین نیز همچنان به روند افزایشی خود ادامه می دهد.»

جالب اینجاست که در این بین تعداد آدرس های بیت کوینی که بیش از ۱۰۰ بیت کوین را در خود جای داده اند، به ۱۶۲۷۱ عدد رسیده است. 

قیمت بیت کوین

سرو کله پول های تازه در راه است

نهنگ ها در طی چند ماه اخیر با قدرت تمام بیت کوین های بیشتری را خریداری کرده اند. همین امر حاوی خبرهای خوبی از آینده بیت کوین است. اما گویا تعداد نهنگ ها یا صاحبان پول های هوشمند روز به روز در حال افزایش است.

 صاحبان پول هوشمند سرمایه گذارانی هستند که همواره دارایی خود را به بهترین شکل به کار می گیرند. آنها می دانند که کجا سود بیشتری در انتظار آنها خواهند بود.

 از شواهد پیداست که پای خرده سرمایه گذارها در میان نیست

 ترندهای گوگل نشان می دهند که جستجوی عبارت بیت کوین در مقایسه با سال ۲۰۱۷ به میزان ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

خرید و فروش بیت کوین

با وجود کاهش حجم جستجوهای گوگل علاقه مردم به سرمایه گذاری در این بازار به شدت رو به افزایش است. اینطور که به نظر می رسد ساکنان هاوایی، کالیفرنیا، نودا و واشینگتن بیش از هر زمان دیگری به بیت کوین علاقه مند شده اند. همه اینها به ادامه روند صعود قیمت بیت کوین دامن زده است.

در ادامه این فهرست با نام سن خوزه و سن فرانسیسکو در کالیفرنیا یا همان سیلیکون ولی مواجه می شویم. همانطور که می دانید بسیاری از صاحبان سرمایه و پول هوشمند در سیلیکون ولی حضور دارند. 

 در آخر

 اگر به دنبال فرصتی برای ورود به بازار خرید و فروش بیت کوین هستید، باید سرمایه داران کلان را زیر نظر داشته باشید. آیا تصور می کنید که یک سرمایه گذار بزرگ دارایی خود را در مسیری صرف می کند که سود چندانی را در پی نداشته باشد؟

 غالبا صاحبان پول های هوشمند مسیر دستیابی به سود را بو می کشند. آنها به خوبی می دانند که اکنون وقت مراجعه به کدام بازار است. بیت کوین اکنون میزبان چنین سرمایه گذارانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. در جریان آخرین اخبار باشید و به خانواده ارز دیجیتال بپیوندید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/silicon-valley-and-smart-money-are-behind-this-bitcoin-rally-data-suggests

2 Comments
  1. […] های خود را در بازار رمزارز ذخیره کنید. در این صورت با پول هوشمند همراه خواهید شد و دارایی خود را از بازی گاو ها و خرس های […]

  2. […] های خود را در بازار رمزارز ذخیره کنید. در این صورت با پول هوشمند همراه خواهید شد و دارایی خود را از بازی گاو ها و خرس های […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.