رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

خرید بیت کوین با کردیت کارت + تمامی جزییات ضروری

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

خرید بیت کوین با کردیت کارت سریعترین راه دستیابی به بیت کوین است. چندین سال پیش خرید بیت کوین یک فرآیند آهسته و پیچیده بود اما اکنون به راحتی نوشیدن یک قهوه است، با خواندن این مطلب با من هم‌نظر خواهید شد.

خرید بیت کوین با کارت اعتباری

خرید بیت کوین با کردیت کارت

روش‌های مختلفی برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری وجود دارد. ساده‌ترین راه برای انجام این کار استفاده از یک صرافی رمزارز یا خدمات کارگزاری است. این‌ها خدمات پیشنهادی هستند که از خرید بیت کوین با کارت‌های اعتباری و نقدی پشتیبانی می‌کنند:

  • Xcoins
  • Switchere
  • Coinbase
  • Bittrex
  • Bitflyer
  • Binance
  • eToro Bitstamp Changelly
  • Kraken
  • MyBTC.ca

پیش از اقدام برای خرید ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که صرافی‌های بیت کوین موجود در منطقه شما از این کارت‌ها پشتیبانی می‌کنند یا خیر. به عنوان مثال، در هنگام نوشتن مقاله، اکثر صرافی‌ها کارت‌های اعتباری VISA و MasterCard می‌پذیرند.

راهنمای گام به گام خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا نقدی

خرید بیت کوین با کردیت کارت

مراحل خرید بیت کوین با کردیت کارت بسیار ساده است. اگرچه ممکن است روند کار با استفاده از صرافی‌های مختلف متفاوت باشد، اما خرید بیت کوین با کارت اعتباری سه مرحله اصلی دارد.

۱. یک اکانت در صرافی باز کنید.

صرافی یا سرویسی را انتخاب کنید که امکان خرید بیت کوین با کارت اعتباری را در حوزه قضایی شما فراهم کند.

به عنوان مثال، Switchere ، Coinbase ، Bitstamp و CEX.io بهترین گزینه برای مبتدیان محسوب می‌شوند.

خدماتی مانند Changelly ، Coinmama و BitPanda از راحت ترین گزینه ها برای خرید بیت کوین هستند و LocalBitcoins یک پلت فرم نظیر به نظیر است که به شما کمک می‌کند بیت کوین را با سایر کاربران به طور مستقیم مبادله کنید.

۲. حساب خود را تأیید کنید.

قبل از خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا نقدی باید حساب خود را تأیید کنید. این شامل بارگذاری گذرنامه، شناسه ملی یا سایر اسناد با توجه به سطح راستی آزمایی شماست. پس از تأیید، می‌توانید با کارت اعتباری خود بیت کوین بخرید.

۳. سفارش بیت کوین خود را ثبت کنید.

وارد حساب صرافی شوید، گزینه‌ای که مربوط به خرید بیت کوین با کرات اعتباری می‌شود را انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می‌شود تمام مشخصات مورد نیاز را پر کرده و معامله را به اتمام برسانید. بیت کوین‌ها باید بلافاصله به حساب شما واریز شوند.

توجه داشته باشید که ممکن است محدودیتی در میزان خرید بیت کوین با کارت اعتباری به صورت روزانه یا هفتگی وجود داشته باشد. علاوه بر این، خیرد بیت کوین با استفاده از صرافی‌ها هزینه‌بر بوده و به طور معمول، خرید بیت کوین با کردیت کارت در مقایسه با انتقال بانکی یا مبادله نظیربه نظیر بسیار گران‌تر است. قبل از اینکه دکمه “سفارش سفارش” را بزنید، میزان کارمزد و شرایط خرید را بررسی نمایید.

بیشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.