رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ادامه روند صعودی و کاهش میزان موجودی بیت کوین های در گردش

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 در حالی که قیمت بیت کوین در نزدیکی ۵۰۰۰۰ دلار و در سطح ۴۹,۰۰۰ دلار به ثبات رسیده است، آلت کوین ها بالاترین رکورد های خود را به ثبت می رساند. بیت کوین در تاریخ ۱۲ فوریه بالاترین رکورد خود را ثبت کرد و به ۴۸۹۸۵ دلار رسید. در ادامه قیمت این از کاهش پیدا کرد و به ۴۶ هزار دلار رسید. عده ای بر این باور هستند که میزان موجودی بیت کوین های در گردش کاهش پیدا کرده است. 

 با نگاهی به نمودار و چهارساعته قیمت ها متوجه می شویم که رمز ارز های برتر در بازه معامله می شوند که ما آن را با نام بازه ثبات می شناسیم. این در حالی است که بیت کوین همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است و نوسانات زیادی را تجربه می کند.

اگر بیت کوین بتواند ضرباهنگ فعلی و ساختار فعلی خود را حفظ کند حرکت به سمت ۵۰ هزار دلار تا انتهای هفته آغاز خواهد شد.

تازه ترین اطلاعات به دست رسیده نشان می دهد که موجودی بیت کوین در گردش کاهش پیدا کرده است. میزان تقاضا برای خرید ارز های برتر بازار افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که تعداد بیت کوین هایی که برای یک مدت طولانی در بازار به گردش در نیامده اند نیز افزایش پیدا کرده است.

کاهش میزان موجودی بیت کوین های در گردش 

میزان موجودی بیت کوین های در گردش

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید در حال حاضر تعداد بیت کوین های در گردش ۴ میلیون سکه است. تعداد سکه های در گردش از ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ در حال کاهش است. این اتفاق از زمانی شروع شد که نهنگ ها و موسسات مالی میزان سرمایه گذاری افزایش دادند. 

مدارک دیگری نیز دال بر افزایش سرمایه گذاری چهره های قدرتمند بازار وجود دارد. پی بردن به این موضوع کافی است نگاهی به افزایش تعداد والت های بیاندازیم که بیش از هزار بیت کوین را در خود جای داده اند.

همزمان با افزایش والت هایی که حجم زیادی از بیت کوین را در خود جای دادند تعداد والت هایی که حجم کمتری را در خود جای دادند ثابت مانده یا کاهش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که بازیکنان بزرگ تر بازار بازیکنان کوچکت را تصاحب کردند.

 ورود پی پل به بازار رمزارز

 اخبار خوشبینانه دیگری نیز در بازار رمزارز شنیده شده است. این اخبار با شنیدن خبر سرمایه گذاری پی پل در بازار رمزارز آغاز شد. اعلام کرد که می خواهد خدمات خود در زمینه رمز ارز را در اختیار شهروندان انگلستان قرار دهد د. 

 به این ترتیب نخستین باری که کاربران خارج از آمریکا می توانند رمز ارز را از پلتفرم هایی مانند پی پل خریداری کنند. شهروندان انگلستان تا پایان فصل دوم سال ۲۰۲۱ به این خدمات دسترسی خواهند داشت. 

اپل پی برای رقابت با شرکت پی پل همکاری جدیدی را با بیت پی Bitpay آغاز کرد. این همکاری به کاربران والت های اپل اجازه می دهد که با استفاده از کارت بیت پی خرید خود را انجام دهند.

شرکت Grayscale نیز به تازگی خدمات تازه ای را در زمینه رمزارز به مشتریان خود عرضه کرده است. 

بازار نرخ ارز ریتم بازار سنتی را تعیین می کند

 بازار سنتی روز جمعه با فشار تازه ای مواجه شد. این فشار به دنبال انتشار بررسی مقامات در بازار رابین هود و Reddit احساس شد. مقامات به دنبال شناسایی نشانه هایی مبنی بر دستکاری هستند. در پی روند نزولی که در بازار سهام مشاهده شد، ارزش سه شاخص برتر بازار سهام یعنی داوجونز، نزدک و S&P500 افزایش پیدا کرد.

 به نظر می رسد که با ادامه روند صعودی در بازار رمز ارزها، پروژه های بزرگ در بازار سنتی نیز رشد کردند. رشد این بازار در کنار کاهش میزان موجودی بیت کوین های در گردش اندکی غیر منتظره است.

انتریوم روز جمعه رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رسانده و به ۱۸۶۳ دلار رسیده است. این در حالی است که دات بهترین عملکرد خود را در بین ده رمز ارز برتر بازار به ثبت رسانده است. این ارز در طول یک شب ۲۱ درصد افزایش داشته و به ۲۹.۵ رسیده است.

 دیگران نیز عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته اند. ALGO با ۳۸ درصد افزایش به ۱.۸۴ دلار رسیده است. XTZ با ۲۳ درصد افزایش به ۵.۴۱ دلار رسیده است. ارزش کل بازار رمز اکنون برابر با ۱.۴۸ تریلیون دلار است. سهم بیت کوین از ارزش کل این بازار ۶۰.۴ درصد است. 

 خرید بیت کوین

با افزایش قیمت بیت کوین از اواخر سال ۲۰۲۰ توجه موسسات و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری به این بازار جلب شد. روز به روز بر تعداد والت هایی که بیش از هزار بیت کوین را در خود جای داده اند افزوده می شود. بیت کوین اکنون در دست قدرت های سرمایه گذاری در جهان است. 

 به نظر می رسد که بسیاری از این سرمایه گذاران می توانند هایی که در اختیار دارند را از گردش خارج کردند. کاهش میزان موجودی بیت کوین های در گردش بر افزایش قیمت ها دامن زده است. 

 خرید و فروش بیت کوین داغ ترین بازار سرمایه گذاری جهان در چند سال اخیر تبدیل شده است. با سرمایه گذاری در این بازار خود را برای آینده آماده کنید. برای خرید بیت کوین و دیگر رمز ارزها با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-bulls-eye-50k-as-data-show-btc-s-liquid-supply-in-steady-decline

Comments are closed.