رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کوین شیرز در صدد ایجاد و قراردادن اتریوم فیزیکی

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شرکت مدیریت سرمایه کوین شیرز به تازگی اعلام کرده که یک ETP فیزیکی بر اساس اتریوم را به زودی راه اندازی می‌کند.

اتریوم فیزیکی

اتریوم فیزیکی تولید شده توسط کمپانی کوین شیرز را می‌توان دومین ای تی پی تولید شده توسط این شرکت در حوزه ارزهای دیجیتال دانست.

اطلاعات کلی درباره اتریوم فیزیکی

بر اساس توضیحات شرکت CoinShares، هر سهم از اتریوم فیزیکی معادل ۰.۰۳ اتر‌یوم ارزش گذاری شده و مورد انتشار قرار می‌گیرد. حجم منابع مالی اتریوم‌ فیزیکی تحت نظر مدیریت ETP حدودا ۷۵ میلیون دلار خواهد بود. این مشخصه به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی امکان می‌دهد تا بر روی اتریوم سرمایه گذاری کنند.

کمی پیش‌تر، شرکت کوین شیرز یک محصول مشابه به اتریوم‌ فیزیکی اما این بار در زمینه بیت کوین راه اندازی و روانه بازار کرد. این محصول در صرافی SIX Swiss مورد خرید و فروش قرار گرفت. این صرافی را می‌توان بزرگترین بازار و صرافی فعال در حیطه ارزهای دیجیتال واقع در کشور سوییس دانست.

بیشتر بخوانید.

«فرانک سپیتری»؛ مدیریت درآمد در کمپانی کوین شیرز:

در سال ۲۰۲۱، تداوم درخواست‌های سال قبل در زمینه سرمایه ارز دیجیتال از افراد حقوقی را خواهیم داشت. همچنین علاقه سرمایه گذاران مبنی بر سرمایه گذاری در اتریوم نیز افزایش پیدا کرده است.

اتریوم فیزیکی

در آینده‌ای نزدیک، اتریوم‌ فیزیکی در لیست ارزهای موجود در صرافی SIX Swiss وجود خواهد داشت. در این صرافی کمیسیون ۱.۲۵ درصد برای ETHE وجود خواهد داشت.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments are closed.