رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

روند صعودی بیت کوین دیگر آلت کوین ها را نیز بی نصیب نگذاشته است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اتریوم، ارزهای دیفای و دیگر آلت کوین های موجود در بازار رمزارز به دنبال آغاز روند صعودی بیت کوین، شرایط متفاوتی را تجربه می کنند. طی ۴۸ ساعت گذشته قیمت این دارایی ها نیز افزایش پیدا کرده است.

 قیمت بیت کوین در روز گذشته در بازه ۱۴۸۰۰ تا ۱۵۵۰۰ قرار داشته است. این ارز دیجیتال پیشتاز برای رسیدن به سطح مقاومتی ۱۵۵۰۰ با چالش های متفاوتی روبه رو بوده است.

 نگاه ها روی بیت کوین متمرکز شده است. این طور به نظر می رسد که این ارز به روند صعودی خود ادامه می دهد. در زمان نگارش این مقاله بیت کوین در تلاش است تا از مرز ۱۵۵۰۰ دلار عبور کند.

روند صعودی بیت کوین دیگر آلت کوین ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این روزهای شاهد افزایش قیمت این دارایی ها نیز هستیم.

صعود بیت کوین
رشد بیت کوین

مساری (Messari) در توییتی که امروز منتشر کرد گفت قیمت توکن هایی مانندYFI ,AAVE, Balancer  و UN تا دو رقم اعشار افزایش پیدا کرده است. توکن YFI با ۱۶۰ درصد افزایش داشته است. این ارز در تاریخ ۵ نوامبر به ارزش ۷۴۴۴ دلار فروخته می شد. AAVE نیز با افزایش ۱۷۵ درصدی خود غواغایی به پا کرده است. این توکن از ۲۵.۸۷ دلار به ۷۰.۹۱ دلار رسیده است.

 در کنار این توکن ها تعداد از توکن های نوپا در بازار نیز طعم خوش افزایش قیمت را چشیده اند. اطلاعات به دست آمده از Dune Analytics نشان می دهد که سرمایه گذاران بیش از هر زمان دیگری به خرید توکن های بدون مرکزیت علاقه مند شده اند.

صعود بیت کوین
رونق بازار رمزارز

همزمان با افزایش حجم معاملات در بازار دیفای، میزان فعالیت کاربران بازار نیز افزایش پیدا کرده است. اینطور به نظر می رسد که این بخش رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. گزارش های به دست آمده نشان می دهد که مجموع دارایی های موجود در این بازار از مرز ۱۲.۸۷ بیلیون دلار نیز عبور کرده است.

آمارها از بازار رمزارز خبر می دهند

شاید برای اعلام تغییر فصلی کمی زود باشد، اما اتریوم نیز روند صعودی را پیش گرفته است. اتریوم در طی چند ساعت گذشته الگوی بادام زمینی را از دست داده است و به مرز ۴۶۶.۶۰ دلار رسیده است.

قیمت بیت کوین

تحلیل گران به این نتیجه رسیده اند که جفت ارز ETH/BTC از روند نزولی دست کشیده و در حال حاضر این جفت ارز روند صعودی را پیش گرفته است.

بازار رمزارز

تاریخ نشان می دهد که زمانی که شاهد روند صعودی بیت کوین هستیم باید در انتظار افزایش قیمت اتریوم و دیگر آلت کوین ها نیز باشیم.

در حال حاضر همه چشم ها به سمت بیت کوین چرخیده است. آیا این ارز سطح حمایت را از ۱۵۵۰۰ به ۱۶۰۰۰ دلار تغییر می دهد. اگر بیت کوین به روند خود ادامه دهد انتظار می رود که دیگر آلت کوین ها نیز به روند صعودی خود ادامه دهند.

 اگر همجنان منتظر فرصتی برای خرید و فروش بیت کوین هستید، بهتر است هرچه سریعتر دست به کار شوید. با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. اطلاعات خود را افزایش دهید و اولین گام را در مسیر ورود به بازار سرمیاه دیجیتال بردارید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/sideways-bitcoin-price-allows-defi-ethereum-and-altcoins-to-rally-higher

Leave A Reply

Your email address will not be published.