رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال آیوتا و همکاری آن با Curv به منظور گسترده سازی اکوسیستم

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کمپانی آلمانی تبار ارز دیجیتال آیوتا در چند روز گذشته اعلام کرد که با سیستم Curv وارد یک طرح همکاری جدید شده است. این کمپانی که در شهر برلین قرار دارد، قصد ورود به ساختار و سیستم جدیدی را در دنیای رمز ارزها دارد. همانطور که می‌دانید دنیای ارزهای دیجیتال به واسطه گستردگی و همراهی آن با تکنولوژی و دنیای نوین، همیشه رو به حرکت است. به زبانی دیگر می‌توان گفت این حیطه اقتصادی، زمینه‌ای پویا برای رشد و موفقیت است. ارزهای دیجیتال و سیستم‌هایی در این زمینه موفق هستند که با تکنولوژی و پیشرفت‌های روز دنیا در این زمینه همراه باشند. به همین دلیل اگر می‌خواهید موفق ظاهر شوید، بهتر است حتما رمز ارزهایی را دنبال کنید که در این زمینه فعال هستند. IOTA یک انتخاب بسیار مناسب در این زمینه به حساب می‌آید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

ارز دیجیتال آیوتا و همکاری آن با Curv

ارز دیجیتال آیوا وارد همکاری با یک سیستم فراهم کننده نظارت و حمایت ارزهای دیجیتال یعنی Curv شده است. وظیفه این سیستم محافظت از تجهیزات و دارایی‌های موجود در حیطه ارزهای دیجیتال است. عمل محافظت و نگهداری از سرمایه‌های روان در حیطه ارزهای دیجیتال، به وسیله کیف پول‌های ابری این سیستم انجام می‌گیرد. نکته مثبت درباره این سیستم این است که می‌توانید از هر برنامه کاربردی و یا مشخصه‌ای که در Curv وجود دارد، استفاده کنید. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که Curv نیز این برنامه‌های کاربردی و تجهیزات را تحت حمایت خود قرار می‌دهد. این تجهیزات می‌توانند به صورت یک شبکه داخلی از ارز دیجیتال آیوا حمایت کرده و از آن نیز استفاده کنند.

از این مشخصه‌ها می‌توان به صرافی‌ها، محصولات مالی غیرمتمرکز یا همان DeFi ها مانند Celsius، Stakehound، Staked.Us وGenesis اشاره کرد.

ارز دیجیتال آیوتا

کمپانی IORTA نسبت به همکاری جدید خود ابراز خوشحالی کرد و این موضوع را در بلاگ خود نیز بازتاب داد:

“ما به شخصه نسبت به همکاری IOTA و Curv بسیار خوشحالیم. بی صبرانه منتظر دیدن عملکرد توکن آیوتا در اکوسیستم جدید سرویس‌های مالی، صرافی‌ها و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز هستیم.”

اهمیت حضور آیوتا در Curv

حضور آیوتا و همکاری آن با Curv به دو دلیل برای این رمز ارز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اولین دلیل این است که امکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران دانه درشت توکن آیوتا فراهم خواهد شد تا در کیف پول‌های تحت حمایت Curv فعالیت کرده و سرمایه‌های غیرمتمرکز خود را با امنیت بهتری در آن ذخیره کنند. همچنین این عامل آیوتا را یک گزینه بسیار مناسب برای نیازهای بزرگ و قانونی دولتی نیز به منظور پرداخت و یا تراکنش فراهم می‌سازد.

برنامه‌های کاربردی، سرویس‌ها و محصولات بسیار زیادی در حیطه ارزهای دیجیتال هستند که نیاز مبرم به حمایت و محافظت داده‌های مالی و دیجیتالی خود دارند. تا قبل از این خبر، توکن آیوتا جزو این اکوسیستم نبود و آن طوری که باید و شاید از امنیت و کارایی مناسبی برخوردار نبود. اما در حال حاضر این توکن می‌تواند تحت حمایت، استفاده، دسترسی و حضور بسیاری از سرمایه گذاران حقوقی قرار داشته باشد. همین عامل قدرت و ارزش آیوتا را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

دیگر مشخصه مثبت از همکاری ارز دیجیتال آیوتا با Curv این است که کمپانی این کریپتو با دو غول شاخص در دنیای تکنولوژی یعنی کمپانی‌های Dell و Intel همکاری داشته است. پروژه مشترک «آلواریوم»این هدف را دنبال می‌کند که اعتماد و صداقت داده‌ها را بسنجد تا از این طریق برای قراردادهای هوشمند یک ارتباط بدون هیچ خطایی را فراهم کند. منتظر خبرهای تکمیلی از ارز دیجیتال آیوتا باشید.

ارز دیجیتال آیوتا

جمع بندی

ارز دیجیتال آیوتا و اطلاعات مربوط به این رمز ارز درباره همکاری آن با Curv از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این ارز دیجیتال رشد قیمت و ارزش بسیار زیادی را تجربه خواهد کرد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.

Comments are closed.