رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

انجین کوین و ایجاد دو راه حل برای حمایت از بازار NFT و کاهش پرداخت اتریوم

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

انجین کوین در آخرین اخبار مربوط به خود خبر از انتشار دو راه حل مناسب و کاربردی به منظور بهتر کردن فرایند تراکنش در سیستم‌های NFT و اتریوم ایجاد خواهد کرد. پروژه‌های JumpNet و Efinity که از طریق ارز دیجیتال Enjin منتشر خواهند شد، در زمینه بهبود بازار NFT و کاهش میزان هزینه‌های تراکنش اتریوم بسیار مفید خواهند بود. سایر مقالات ما را از دست ندهید.

انجین کوین به کمک NFT می‌آید

 بر اساس گفته‌هایی که از رسانه‌های مختلف منتشر شده است، انجین کوین ۲ راه حل جدید ارایه خواهد کرد که به نوبه خود عملکرد بازار NFT را تغییر خواهند داد. توکن غیر قابل تعویض و یا همان NFT به یک تغییر ساختاری در سیستم اجرایی و کاری خود احتیاج دارد. Enjin در این زمینه می‌تواند قوی و تاثیرگذار باشد. از طرفی، راه‌ حل‌های ایجاد شده توسط این رمز ارز باعث می‌شود تا به میزان بسیار زیادی هزینه‌های مربوط در تراکنش شبکه اتریوم به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. بر اساس اطلاعات داده شده توسط Glassnode، میزان متوسط گس پرداختی در شبکه اتریوم در سال حدود ۱۶.۵ برابر افزایش داشته است. این میزان به نوبه خود، رقم قابل توجهی در زمینه هزینه تراکنش به حساب می‌آید.

از JumpNet و Efinity چه می‌دانید؟

پروژه JumpNet را می‌توان نوعی شبکه سازگار در bridges دانست که بر اساس مکانیزم PoA عمل می‌کند. این شبکه به گونه‌ای طراحی شده است که تنها اعضای از قبل دعوت شده در آن می‌توانند به عنوان نود در این شبکه فعالیت کنند. این عامل امنیت و سازگاری JumpNet را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

شبکه bridge را می‌توان در کل به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد. دسته اول را می‌توان جزو قسمتی دانست که به کاربران اجازه می‌دهد تا انجین کوین را از شبکه اتریوم به JumpNet انتقال دهید. با انتقال توکن‌ها به قراردادهای هوشمند JumpNet این قابلیت برای کاربران به وجود می‌آید تا توکن‌های خود را بر روی اتریوم قفل کنند. همچنین کاربران این توانایی برایشان به وجود آمده است تا تعداد توکن‌های مورد نظر خود را بر روی دیگر سطح باز کنند.

از این طریق کاربران می‌توانند به راحتی بر اساس استانداردهای توسعه یافته ERC-1155 موجود در انجین کوین، NFT خلق کرده و از این طریق دیگر نیازی به گس و صرف هزینه پیدا نمی‌کنند. از این راه کاربران می‌توانند این توکن‌ها را از طریق کیف پول انجین خود دریافت کرده و یا در سیستم مالی NFT ترید کنند.

در فاز دوم این اطمینان را به وجود می‌آوریم که اتصال بین اتریوم و JumpNet برای انجین کوین و دیگر توکن‌های ERC-1155 بدون اختلال خواهد بود. این‌ها گفته‌های «سایمون کورتنگورو» ریاست و مدیریت توسعه این پروژه است. مشخصه یاد شده این قابلیت را برای کاربران به وجود می‌آورد تا از بین تراکنش رایگان در JumpNet و یا تراکنش‌های غیرقابل اطمینان در اتریوم و Efinity یکی را انتخاب کنند.

انجین کوین بر این باور است که وجود و انتشار پروژه Efinity می‌تواند توکن‌های مورد نیاز خود را در زنجیرهای چندگانه و برای یک بار ایجاد کرده و سپس مابقی را به دیگر بلاک چین‌های سازگار انتقال دهند. پروژه Efinity باعث می‌شود تا کاربران بلاک چین‌های مختلف در دنیای ارزهای دیجیتال بتوانند توکن‌های خود را در این پروژه با استفاده از قراردادهای هوشمند نامطمئن انتقال دهند. قرار است که پروژه JumpNet در ششمین روز از ماه آپریل و Efinity نیز در اواخر سال جاری در سیستم ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد.

انجین کوین

مدیر ارشد فنی انجین کوین «ویتک رادومسکی» در این رابطه گفت:

این قبیل تکنولوژی‌ها فرصت را به بهترین شکل ممکن با کارایی‌های مختلف فراهم می‌کند. دیگر نیازی نیست نگران هزینه‌های مختلفی از جمله گس در تراکنش‌های خود باشید.

البته این موضوع را نباید فراموش کرد که این پروژه‌ها با نقدهایی نیز همراه بود. اخیرا خالق لیت کوین «چارلی لی» از صنعت NFY انتقاد کرد و آن را با پروژه ICO در سال ۲۰۱۷ مقایسه کرد. می‌توانید در این زمینه بیشتر بخوانید.

جمع بندی

ارز دیجیتال انجین کوین و ایجاد دو راه حل جدید برای کاهش میزان هزینه‌های تراکنش از اطلاعاتی بود که در این مقاله آموزشی به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این رمز ارز می‌توانید در این زمینه موفق باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

Comments are closed.