رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

به حداقل رسیدن آمار فعالیت در ممپول و کاهش کارمزد بیت کوین

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کاهش میزان فعالیت کاربران در فضای ممپول (Mempool) به کاهش کارمزد بیت کوین ختم شده است. این امر منجر به افزایش شانس کاربران برای ایجاد تراکنش هایی شده است که تا پیش از این امکان پذیر نبوده اند.

کاهش کارمزد بیت کوین

ممپول شبکه بیت کوین به کوچکترین اندازه خود رسیده است. ممپول از اواسط اکتبر به این اندازه کاهش پیدا نکرده بود. اما اکنون به دنبال افزایش هش ریت شبکه فعالیت در این فضا نیز کاهش پیدا کرده است.

پاک شدن ممپول به این معناست که خبری از هزاران تراکنشی که در بلاک های اخیر دخیره شده بودند و همچنان در انتظار تایید بودند نیست. در شرایط فعلی تعداد تراکنش های در انتظار تایید بسیار ناچیز است.

افزایش برق آسای هش ریت در ارتباط مستقیم با آغاز به کار ماینرهای چینی است. این ماینرها پس از پایان فصل باراندگی در سیچوهان از این ایالت مهاجرت کرده اند. به دنبال این مهارجت هش رییت شبکه ۴۲ درصد افزاش داشته است. تنها دو روز از مهاجرت ماینرها می گذرد و تاثیر این حرکت به خوبی در بازار مشاهده می شود.

کاربران معمولی بازار بیت کوین از مشاهده ممپول کوچکتر خوشنود می شوند. جرا که در این حالت رقابت برای انجام سریع تراکنش ها کاهش پیدا می کند و اطلاعات با سرعت بالا در بلاک های جدید ذخیره می شوند.

افزایش هش ریت
افزایش هش ریت شبکه

کاهش کارمزد و رقابت موجود در بازار رمزارز

کاهش میزان رقابت موجود در شبکه کارمزد بیت کوین را به حداقل می رساند. در ۳۰ اکتبر کارمزد بیت کوین به ۱۳.۱۶ دلار رسید. در آن زمان تعداد تراکنش هایی که در ممپول و در انتظار تایید بودند به ۱۴۰ هزار تراکشن رسیده بود. همین امر منجر به افزایش کارمزد شبکه شد.

 با افزایش هش ریت شبکه طی آخری هفته سرعت استخراج بلاک های جدید افزایش پیدا کرد. در همین حین زمان استخراج رمزارزها از ۱۰ نیز کمتر شده است. چرا که میزان دشواری شبکه در این مدت کاهش پیدا کرده است.

همین امر سبب شده است که تعداد تراکنش ها در انتظار تایید به شدت کاهش پیدا کند.

در زمان نگارش این مقاله تعداد تراکنش های موجود در ممپول شبکه بیت کوین به ۶۰۰۰ تراکنش رسیده است. کارمزد تایید این تراکنش ها برابر با ۳ ساتوشی است که این میزان معادل ۰.۱۱ دلار است. برخی از کاربران اعلام کرده اند که کارمزد ۱ ساتوشی را نیز برای تایید تراکنش ها تجربه کرده اند.

انتظار می رفت که دشواری استخراج شبکه نیز در کنار افزایش هش ریت شبکه افزایش پیدا کند. این امر بدان معناست که جریان فعلی دوام چندانی نخواهد شد. در آینده ای نه چندان دور شاهد افزایش کامزد بیت کوین خواهیم بود.

هش ریت و کارمزد شبکه روزهای خوشی را تجربه می کنند

با این همه هش ریت نیز در این روزها نوساناتی را تجربه می کند و ظرف چند روز گذشته ۳۲ هگزاهش بر ثانیه کاهش پیدا کرده است.

کارمزد بیت کوین

کارمزد تراکنش های بیت کوین در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به نسبت پایین تر بوده است. ظرف هفته گذشته قیمت بیت کوین برای اولین بار پس از دسامبر ۲۰۱۷ از مرز ۱۳ هزار دلار تجاوز کرده است.

با وجود فعالیت های بیت کوین در هفته گاوی که در پیش داشتیم، کاربران شبکه به شدت از شرایط فعلی استقبال کرده اند.

این روزها کاربران تراکنش هایی را انجام می دهند که با در نظر گرفتن کارمزدهای سرسام آور امکان پذیر نبوده اند. بنابراین این شرایط برای انجام تراکنش های سنگین شبکه بسیار مساعد است.

با توجه به کاهش کارمزد بیت کوین بهتر است، برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید. اگر اطلاعی از آخرین قیمت خرید و فروش بیت کوین ندارید، بهتر است با ما در تماس باشید. شاید حالا بهترین زمان برای خرید بیت کوین و ورود به بازار رمزارز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در رمزارز مارکت تماس بگیرید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-fees-plummet-as-mempool-clears-to-zero

Leave A Reply

Your email address will not be published.