رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

عبور بیت کوین از سطح مقاومت

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

قیمت بیت کوین ظرف یک شبانه روز همه را حیرت زده کرده است. عبور بیت کوین از سطح مقاومت ۵۴۵۰۰ امیدهای تازه ای را در بازار ایجاد کرده است. اکنون معامله گران سطح حمایت ۵۰ هزار دلار را زیر نظر گرفته اند.

بیت کوین در یک حرکت از سطح مقاومت ۵۲ هزار دلاری عبور کرد. این اتفاق در ۹ مارس روی داد. اکنون این ارز اکنون در فاصله ۶ ردصدی بالاترین رکورد این ارز ایستاده است.

 قیمت بیت کوین به بالاترین قیمت در دو هفته اخیر رسید

 اطلاعات به دست آمده از بازار کوین تلگراف نشان می دهد که جفت ارز بیت کوین و دلار به بالاترین قیمت در دوهفته گذشته رسیده است.

 این ارز در آخرین تلاش برای عبور از سطح مقاومت موفق شد. این حرکت به لطف نوسانان شدید، قیمت را به ۵۳۵۰۰ دلار رساند. به گزارش کوین تلگراف تحلیل گران سطح مقاومت ۵۲ هزار دلار را زیر نظر داشته اند. این قیمت به عنوان سدی بر سر مسیر ادامه روند صعودی بیت کوین بوده است.

بیت کیون در روزهای آخر هفته روند صعودی سلامتی را تجربه کرد. این ارز همچنان موفق نشده است که سطح حمایت ۵۰ هزار دلار را به ثبت برساند.

 افزایش استقبال موسسات به سرمایه گذاری در بازار بیت کوین قیمت این ارز را به ۵۴ هزار دلار رساند. اکنون سطح حمایت ۴۷ هزار دلار به سطح حمایت ارزشمندی در بازار تبدیل شده است.

 علاقه موسسات به بازار بیت کوین همان عاملی است که منجر به وقوع آخرین روند صعودی در بازار شد. البته روند صعودی سال ۲۰۱۷ به دلیل حمایت سرمایه گذارهای خرد روی داد. اکثر موسسات مالی با ترس جاماندن از غافله و از دست دادن فرصت با کاهش ارزش دلار به این بازار روی آورده اند.

شرکت Goldman Sachs به این نکته اشاره کرده است که در کنارسرمایه گذاری این شرکت، چیزی در حدود ۴۰ درصد از مشتریان این شرکت نیز در بازار رمزارز سرمایه گذاری کرده بودند.

بیت کوین ۷۰ هزار دلاری

با عبور بیت کوین از سطح مقاومت تصویر سرمایه گذاری موسسات در بازار بیت کوین شفاف تر شده است. اکنون یکی از ثروتمندترین افراد نروژ به تازگی شرکتی بر پایه بیت کوین را راه اندازی کرده است. اکنون بیت کوین به عنوان دارایی اصلی در صندوق ذخیره انتخاب کرده است.

 می توان بیت کوین را تایید کرد، آن را تقسیم کرد، انتقال داد و تمام این موارد بدون صرف هزینه انجام می شود. یک سهام دار بزرگ در رابطه با این ارز گفته است:

«تمام چیزی که برای نگهداری شبکه نیاز دارید، دسترسی به الکتریسیته ارزان است. برای امنیت شبکه به برق نیاز دارید و نه افرادی که تفنگ در دست دارند. این خود یک پیشرفت به تمام معناست.»

گاوها در بازار به ادامه روند صعودی امیدوار هستند. میانگین متحرک واگرایی و همگرایی روز دوشنبه رفتار مشابهی را از خود نشان داده است. این رفتار در زمانی مشاهده شده است که این ارز برای رسیدن به قیمت ۵۸۳۰۰ دلار در تلاش بود. تحلیل گر بازار کوین تلگراف flibflib در به روزرسانی اخیر تلگرام گفته است که هدف بعدی برای بیت کوین رسیدن به قیمت ۷۰ هزار دلار است.

 در آخر

 به تازگی شاهد عبور بیت کوین از سطح مقاومت بوده ایم. این ارز روزهای متمادی برای عبور از این بازه با مشکل روبه رو بود. اکنون این ارز به موفقیت این بازه را پشت سر گذاشته است. این نکته را به یاد داشته باشید که اکنون مهمترین رویداد برای این ارز ثبت سطح حمایت ۵۰ هزار دلاری برای این ارز است. این روند می تواند به ادامه روند صعودی کمک کند.

بیت کوین با استفاده از این سطح حمایتی با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه می دهد. خرید بیت کوین را در برنامه های خود قرار دهید. این سرمایه گذاری فصل تازه ای در زندگی مالی شما خواهد بود. برای آغاز تغییرات با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. هر اندازه که می توانید این ارز را به دارایی های خود اضافه کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-cracks-major-resistance-as-analyst-eyes-70k-destiny

Comments are closed.