رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت یازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 بیت کوین و دیگر آلت کوین های بازار روند صعودی را ادامه داده اند آنها تلاش کرده اند، گاوها تلاش می کنند معاملات روازنه را در نزدیکی ۵۲ هزار دلار نگهداری کنند. تحلیل قیمت یازار بیت کوین نشان می دهد که قیمت بیت کوین در بازارها دارای مرکزیت ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که سرمایه گذاران دارایی خود را از بازارها خارج کرده اند و در والت های سخت افزاری نگهداری می کنند.

به نظر می رسد که آنها رویکرد دراز مدت را برای سرمایه گذاری های خود انتخاب کرده اند. این امر تا حد زیادی موجودی سکه های در گردش را کاهش داده است. این در حالی است که تقاضا برای خرید این ارز افزایش پیدا کرده است. تحلیل قیمت بازار بیت کوین نشان می دهد که از راه رسیدن توکن های ETF موجودی بازار را بیش از این نیز کاهش دهد.

 کانادا استفاده از ETF ها را پذیرفته است. پذیرش این دارایی در کانادا، قانونگذاران آمریکایی را نیز برای پذیرش این دارایی تحت فشار می گذارد.

شرکت های سرمایه گذار در بیت کوین

شرکت های سراسر جهان به خرید بیت کوین ادامه می دهند. آخرین شرکتی که در این برنامه جای گرفته است، شرکت Aker ASA است. این شرکت قصد دارد خرید بیت کوین را در یکی از شرکت های زیرشاخه انجام دهد. این امر نشان می دهد که روند استقبال و خرید بیت کوین از سوی شرکت ها در ابتدای مسیر است. به زودی بسیاری از شرکت های جهان بخشی از دارایی های خود را در این بازار سرمایه گذاری می کنند.

 Goldman Sachs اعلام کرده است که میزهای رمزارزی را ایجاد کرده اتس که از قراردادهای آتی بیت کوین حمایت می کند. از سوی دیگر تحقیقاتی که از سوی بانک های بزرگ جهان انجام شده است نشان می دهد که ۴۰ درصد مشتریان این بانک ها در بازار رمزارز مشارکت می کنند. کسانی که در این نظرسنجی مشارکت کرده اند براین باورند که تا پایان سال ۲۰۲۱ بیت کوین به قیمتی بین ۴۰ تا ۱۰۰ هزار دلار می رسد.

اکنون زمان آن رسیده است که به تحلیل قیمت بیت کوین و رمزارزهای برتر بازار بپردازیم.

تحلیل قیمت یازار بیت کوین با جفت ارز دلار و بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر در بازه بین میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۴۸۷۰۱ و سطح مقاومت ۵۲۰۴۰ دلار معامله می شود. این بازه قیمتی به اندازه ای نزدیک است که برای بازه زمانی دراز مدت ادامه نخواهد داشت.

جفت ارز دلار و بیت کوین

میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است. شاخص قدرت نسبی در حال افزایش است. این امر نشان می دهند که گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

 اگر گاوها قیمت را از قیمت ۵۲۰۴۰ افزایش پیدا کند، این جفت ارز می تواند از مثلث بالارونده خارج شود. این روند می تواند قیمت ۵۸۳۴۱ دلار را بار دیگر ارزیابی کند. در ادامه قیمت بعدی برای این ارز ۶۱۰۷۵ دلار خواهد بود.

 اما از سوی دیگر کاهش قیمت از سطح فعلی روند بازار را تغییر می دهد. در این حالت معامله گرانی که به دنبال تثبیت سود هستند برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. به این ترتیب قیمت بیت کوین بیش ازاین کاهش پیدا می کند. در ادامه قیمت به سطح حمایت ۴۶۳۱۳ دلار می رسد و با شکسته شدن این سطح روند نزولی تا ۴۱۹۵۹ دلار ادامه خواهد داشت.

جفت ارز دلار و اتریوم

پس از تحلیل قیمت یازار بیت کوین به سراغ اتریوم می رویم. اتریوم در تاریخ ۷ مارس از سطح مقاومت ۱۶۷۰ دلار افزایش پیدا کرده است. این ارز با قدرت تمام به مسیر صعودی ادامه می دهد. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی ۵۷ را نشان می دهد. به این ترتیب گاوها شانش بیشتری برای کنترل بازار در اختیار دارند.

جفت ارز دلار و اتریوم

اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین متحرک باقی نگهدارند، این جفت ارز بار دیگر قیمت ۲۰۴۰ دلار را ارزیابی می کند. عبور از این سطح مقاومت به معنای آغاز روند صعودی و ادامه روند صعودی جدیدی در بازار است.

از سوی دیگر اگر قیمت از این سطح کاهش پیدا کند و از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱۵۷۲ دلار کاهش پیدا کند، این جفت ارز می تواند تا سطح حمایت ۱۲۸۹ دلار کاهش پیدا کند. در این صورت روند نزولی در بازار آغاز می شود.

 جفت ارز دلار و بایننس کوین

بایننس کوین در تاریخ ۵ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش کرد. اما گاوها تنوانستند قیمت را از ۲۶۵ دلار بالاتر ببرند. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت میزان تقاضا برای خرید این ارز کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز دلار و بایننس کوین

اگر خرس ها قیمت را از میانگین ۲۰ روزه پایین تر بیاید، این جفت ارز می تواند تا قیمت ۱۸۹ دلار کاهش پیدا کند. در این صورت کاهش قیمت از این سطح حمایت به معنای ادامه روند نزولی است. قیمت در این روند تا ۱۳۷ دلار کاهش پیدا می کند. این قیمت همان میانگین ۵۰ روزه در بازار است.

اما از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک افزایش پیدا کند، این جفت ارز به مسیر صعودی ادامه می دهد. دراین صورت قیمت از ۲۶۵ دلار افزایش پیدا می کند. اگر آنها در این کار موفق شوند، ادامه روند صعودی تا ۳۰۹.۴۹ دلار ادامه خواهد داشت. میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی ۵۷ را نشان می دهد. این امر نشان می دهد که بازار در کنترل گاوهاست.

 جفت ارز آدا و دلار

آدا در روزهای گذشته قیمت بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه را حفظ کرده است. این جفت ارز موفق به ادامه روند صعودی نشده است. این امر نشان می دهد که خریداران کمتری برای خرید این دارایی وارد عمل می شوند.

 جفت ارز آدا و دلار

خرس ها در حال حاضر در تلاش برای کاهش هرچه بیشتر قیمت هستند. آنها می خواهند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش دهند. به همین دلیل آنها با اصلاح قیمت تا ۰.۹۸۱۷۷۱۲ دلار به روند ادامه داده اند. این حرکت قیمت را تا میانگین ۵۰ روزه کاهش می دهد.

میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت شده است. اکنون شاخص قدرت نسبی ۵۸ است. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

 اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند، قیمت تا ۱.۲۰ دلار افزایش پیدا می کند. جفت ارز دلار و آدا در این صورت تا ۱.۳۵ و در ادامه تا ۱.۴۸ دلار افزایش پیدا می کند. در کنار تتحلیل قیمت یازار بیت کوین باید دیگر ارزها را نیز زیر نظر داشته باشیم.

 جفت ارز دات و دلار

دات در حال حاضر داخل الگوی مثلث متساوی الاضلاع معامله می شود. این الگو ادامه دار است. اما این بار مثلث نقش الگوی بازگشتی را بر عهده گرتفه است. این امر نشان می دهد که روند بازار تغییر کرده است.

 جفت ارز دات و دلار

اگر خرس ها قیمت را از سطح حمایت کاهش دهند، در این صورت این جفت ارز می تواند شاهد فروش کوتاه مدت از سوی گاوها بوده ایم. این جفت ارز در ادامه می تواند تا ۲۶.۵۰ دلار کاهش پیدا کند.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند، این روند صعودی ادامه دار خواهد بود. به این ترتیب قیمت بعدی ۴۲.۲۸ دلار خواهد بود. اگر قیمت از این بازه عبور کند، قیمت در ادامه به ۵۲.۵۰ دلار می رسد.

 جفت ارز ریپل و دلار

تحلیل قیمت ریپل  پس ازتحلیل قیمت یازار بیت کوین نشان می دهد که قیمت این ارز از مثلث بالاروند افزایش پیدا کرده است. این ارز از بازه ۰.۵۰ دلار افزایش پیدا کرده است. اکنون گاوها قیمت ۰.۶۳۵ دلار را هدف گرفته اند.

 جفت ارز ریپل و دلار

از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، روند بازار تغییر می کند. این جفت ارز می تواند تا ۰.۳۵۹ دلار کاهش پیدا کند. کاهش قیمت از ۰.۳۵۹ دلار ادامه روند نزولی را در پی خواهد داشت. اکنون نمودار سر و شانه نزولی تشکیل شده است. این امر می تواند قیمت را در ادامه روند نزولی به ۰.۱۷۳ دلار برساند.

 میانگین متحرک ۲۰ روزه ۰.۴۶ دلار است. شاخص قدرت نسبی ۵۲ است. در این حالت اوضاع بازار در کنترل گروه خاصی نیست. گاوها و خرس ها باید درانتظار حرکت بعدی بازار باشند.

 جفت ارز دلار و UNI

UNI در تاریخ ۷ مارس افزایش پیدا کرده است. اما گاوها قادر به حفظ قیمت در بازه های بالاتر نبوده اند. خرس ها در تلاش برای کاهش قیمت هستند. آننها توانسته اند سطح حمایت این ارز را به ۳۳ دلار برسانند.

 جفت ارز دلار و UNI

اگر خرس ها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز دلار و UNI تا ۳۰ دلار کاهش پیدا می کند. در نهایت قیمت به میانگین ۲۰ روزه ۲۶.۲۳ دلار می رسد. افزایش قیمت از سطح حمایت افزایش پیدا می کند، این امر نشان می دهد که معامله گران به خرید این دارایی در کف قیمت ادامه می دهند. گاوها در این حالت قادر خواهند بود روند صعودی را ادامه دهند.

 افزایش قیمت از ۳۵ دلار قیمت این ارز را تا ۴۶ دلار می رسد. میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی وارد محدوده ای است که خرید به ارزش بیش از ارزش واقعی را نشان می دهد، به این ترتیب این ارز برای ادامه روند صعودی با مقاومت کمتری روبه روست. گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

اما این رویکرد زمانی نقض می شود که قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا می کند. کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه به معنای آغاز روند نزولی است. در این حالت قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند.

جفت ارز لینک و دلار

لینک در حال حاضر بین قیمت ۲۴ تا ۳۲ دلار معامله می شود. گاوها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش داده اند. آنها قیمت این ارز را در تاریخ ۷ مارس به ۲۸.۴۶ دلار رسانده اند. اکنون شرایط برای ادامه روند صعودی امکان پذیر است. در این صورت این ارز در ادامه به قیمت ۳۲ دلار می رسد. و از سطح مقاومت افزایش پیدا می کند.

جفت ارز لینک و دلار

اگر پس از تحلیل قیمت یازار بیت کوین جفت ارز لینک و دلار از قیمت ۳۲ دلار افزایش پیدا کند، این ارز مثلث بالارونده را کامل می کند. این رویکرد گاوی قیمت هدف را روی ۴۳.۱۹۱ دلار قرار داده است. این در حالی است که میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است. شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت است. این امر نشان می دهد که اوضاع به نفع گاوهاست.

 با این حال قیمت به شدت از ۳۲ دلار کاهش پیدا کرد و به زیر مثلث رسیده است. این امر می تواند ادامه روند نزولی را امکان پذیر کند.

این رویکرد گاوی قیمت ۴۳.۱۹۱ دلار را هدف گرفته است. در حالی که میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است، شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت است. این امر نشان می دهد که شرایط بازار به نفع گاوهاست.

 اگر قیمت از ۳۲ دلار کاهش پیدا کند. از الگوی مثلثی کاهش پیدا کند، این روند می تواند در این بازه ماندگار شود. این روند به نفع خرس ها تمام می شود. اگر قیمت از این بازه کاهش پیدا کند، تا سطح حمایت ۲۴ دلار کاهش پیدا می کند. این حرکت قیمت این ارز را تا ۲۰.۱۱۱ کاهش می دهد.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

لایت کوین با مقاومت بسیاری روبه روست. این ارز برای عبور ۱۸۵.۵۸ دلار با مقاومت زیادی روبه رو شده است. این آلت کوین از سطح مقاومت کاهش پیدا کرده است. اکنون قیمت به کمتر از ۱۸۵.۸۵ دلار رسیده است. این امر نشان می دهد که معامله گرانی که به دنبال تثبیت سود هستند برای فروش دارایی وارد عمل شده اند. این امر منجر به کاهش هرچه بیشتر قیمت این ارز شده است.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

خرس ها در حال حاضر قیمت را از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند. این روند قیمت را تا ۱۷۱.۹۴ دلار کاهش پیدا می کند. این روند در ادامه به روند صعودی ادامه می دهد. کاهش قیمت از این سطح حمایت می تواند منجر به اصلاح قیمت تا ۱۵۲ و ۱۲۰ دلار شود.

 با این حال میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت شده است. شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه است. این امر نشان می دهد که این ارز مدت ها به این روند ادامه می دهد.

این روند به نفع گاوها تمام می شود اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا می کند. این روند قیمت را تا ۱۹۶.۳۰ دلار افزایش می دهد. در این صورت، جفت ارز دلار و لایت کوین تا ۲۴۶.۹۶ دلار افزایش پیدا می کند. عبور از سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی است.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

پس از تحلیل قیمت یازار بیت کوین باید به بررسی قیمت بیت کوین کش بپردازیم. این رمزارز در حال حاضر بین روند صعودی و عبور از سطح مقاومت ۵۳۹ دلار باقی مانده است. این آلت کوین نمودار شمعی دوجی را تشکیل داده است، این امر نشان می دهد که هنوز مشخص نیست که گاوها و خرس ها به روند خود ادامه می دهند.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است. و به ۵۳۱ دلار رسیده است. شاخص قدرت نسبی ۴۸ را نشان می دهد. این امر نشان می دهد که شرایط برای خرس ها اندکی مساعد تر از گاوهاست. اگر فروشندگان قیمت را از روند فعلی خارج کنند، این جفت ارز تا ۴۴۰ دلار و درنهایت تا ۳۷۰ دلار کاهش پیدا می کند.

 از سوی دیگر اگر گاوها قیمت را از ۵۳۹ دلار افزایش دهند، ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود. در این صورت قیمت بعدی برای این جفت ارز در ادامه روند صعودی ۶۳۱.۷۱ دلار است.

تحلیل قیمت یازار بیت کوین در یک کلام

 با تحلیل قیمت یازار بیت کوین و دیگر ارزها درک درستی از روند بازار به دست می آورید. به این ترتیب می توانید بهترین زمان را برای خرید بیت کوین انتخاب کنید. زمانی که در بهترین زمان برای خرید وارد عمل می شوید، می توانید بهترین نتیجه را به دست بیاورید. سرمایه گذاری در بیت کوین بهتر است برای دراز مدت انجام شود. چرا که آینده از آن بیت کوین است. با خرید به موقع این ارز به بهترین شکل خود را برای آینده آماده کنید. برای خرید این ارز ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. با ما به سادگی هرچه تمام تر خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارز ها را تجربه کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-3-8-btc-eth-bnb-ada-dot-xrp-uni-link-ltc-bch

Comments are closed.