رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بررسی قیمت ۵ رمزارز برتر بازار

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اگر بیت کوین قیمت ۵۸ هزار دلار را به عنوان سطح حمایت به ثبت برساند، آلت کوین هایی مانند اتریوم به مسیر صعودی ادامه می دهند و رکورهای تازه ای را ثبت می کند. بیت کوین از مارس سال ۲۰۲۰ رشد ۱۰۰۰ درصدی را تجربه کرده است. این ارز در مقایسه با دیگر دارایی های سنتی عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت. جذابیت بیت کوین حتی پس از افزایش قیمت نیز توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. اکنون خریداران بیشتری دربازار مشاهده می شوند. تحلیل گر مرکز Javis Labs اعلام کرده است که نهنگ هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت کوین را نگهداری می کنند ۶۳ هزار بیت کوین دیگر را از تاریخ ۲۸ فوریه به دارایی خود اضافه کرده اند. این امر روی تحلیل قیمت ۵ رمزارز برتر بازار تاثیرگذار خواهد بود.

 فعالیت این گروه از سرمایه گذاران قابل توجه است. چرا که به گفته تحلیل گران این گروه از سرمایه گذاران در سال ۲۰۱۷ در بهترین زمان روند صعودی را کشف کردند.

 در کنار نهنگ ها شرکت ها نیز به خرید بیشتر بیت کوین ادامه داده اند. شرکت چاپ روی تی شرت RushOrderTees یکی از شرکت هایی است که به تازگی خبر سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار دلاری خود در این بازار رمزارز منتشر کرده است. آنها قصد دارد یک میلیون دلار دیگر را تا پایان آپریل در این بازار سرمایه گذاری کنند. این امر نشان می دهد که حتی شرکت های کوچک بازار نیز برای حضور در این بازار مشتاق هستند. اگر این روند ادامه داشته باشد، به احتمال زیاد دارایی جدیدی به سبد سرمایه این گروه از سرمایه گذاران نیز افزوده می شود. در ادامه با ما همراه باشید، می خواهیم به بررسی پنج رمزارز برتر بازار بپردازیم.

بررسی قیمت ۵ رمزارز برتر با جفت ارز بیت کوین و دلار

بیت کوین روند صعودی را ادامه داده است و رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. این رمزارز در تاریخ ۱۳ مارس از سطح مقاومت ۵۸۳۴۱ دلار عبور کرده است. خرس ها اکنون در تلاش برای کاهش قیمت هستند. آنها سعی دارند قیمت را از سطح مقاومت پایین بیاورند. اما گاوها به خرید بیشتر این دارایی در این سطح ادامه می دهند. حمایت آنها منجر به قوی تر شدن این سطح مقاومت شده است.

جفت ارز بیت کوین و دلار

اگر گاوها با موفقیت به روند صعودی ادامه دهند، جفت ارز بیت کوین و دلار روند صعودی را ادامه می دهند. در این حالت قیمت بعدی برای این رمزارز ۷۲۱۱۲ دلار خواهد بود. میانگین متحرک در حال افزایش است. اوضاع به نفع گاوها یا سرمایه گذارهای خوش بین است.

 اما اگر قیمت از سطح مقاومت پایین تر بیاید، اما در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت بماند، اعتماد به نفس معامله گران افزایش پیدا می کند. دراین حالت آنها با خرید بیشتر به ادامه روند صعودی سرعت می بخشند.

 با این وجود اطلاعات به دست آمده از نمودارها چندان خوشبینانه نیست. شاخص قدرت نسبی حاکی از ضعف ریتم بازار است. در برخی از موارد واگرایی منفی اعتبار روند صعودی را زیر سوال می برد.

 اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاید، میزان عرضه از تقاضا بیشتر خواهد شد. در این حالت معامله گرانی که با رویکرد کوتاه مدت وارد بازار شده اند، دارایی خود را می فروشند. این حرکت قیمت را تا میانگین ۵۰ روزه پایین می آورد. در نهایت قیمت تا ۴۱۹۵۹ پایین می آید. چنین اصلاحی ادامه روند صعودی را به تاخیر می اندازد.

 نمودار چهار ساعته

 نمودار چهار ساعته

 نمودار چهار ساعته بیت کوین نشان می دهد که گاوها در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه به خرید بیشتر این دارایی ادامه می دهند. بنابراین گاوها بار دیگر از این سطح حمایت خواهند کرد. اما اگر قیمت از این سطح حمایت بالاتر برود، قیمت ۶۱۵۸ بار دیگر به محک آزمایش گذاشته می شود. عبور از این سطح مقاومت به معنای آغاز روند صعودی خواهد بود.

از سوی دیگر کاهش قیمت از سطح حمایتی که در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه ایجاد شده است، به معنای تغییر روند برای یک بازه زمانی کوتاه مدت است. در این حالت سطح حمایت بعدی ۵۶ هزار دلار خواهد بود. در نهایت قیمت تا میانگین ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند. عبور از این سطح به این معناست که عبور قیمت از ۵۸۳۴۱ دلار یک دام گاوی بوده است و قربانیان زیادی را به همراه خواهد داشت.

بررسی قیمت ۵ رمزارز برتر با جفت ارز اتریوم و دلار

اتریوم از دنباله ۷۸.۹ درصد فیبوناچی عبور کرده است. این ارز قیمت ۱۸۷۹ دلار را در تاریخ ۱۳ مارس از آن خود کرد. اما در ادامه گاوها موفق به بالا بردن قیمت نشدند. چرا که خرس ها با قدرت تمام از سطح ۱۸۷۹ و ۲۰۴۰ دلار حمایت می کنند.

جفت ارز اتریوم و دلار

جفت ارز اتریوم و دلار در آستانه سقوط از میانگین متحرک ۲۰ روزه است. اما حفظ این سطح به معنای ادامه روند صعودی و خرید بیشتر دارایی از سوی کاربران است. در این صورت احتمال رسیدن به قیمت های بالاتر نیز افزایش پیدا می کند.

 اگر گاوها قیمت را بالاتر از ۲۰۴۰ دلار نگهدارند، این رمزارز در ادامه قیمت ۲۶۱۴ دلار را از آن خود می کند.

اما اگر قیمت از میانگین ۵۰ روزه کاهش پیدا کند، به معنای افزایش عرضه از تقاضاست. در این حالت قیمت روزها در بازه ۱۲۸۹ و ۲۰۴۰ دلار معامله می شود.

 

جفت ارز اتریوم و دلار

 نمودار چهار ساعته

 نمودار چهارساعته نشان می دهد که خرس ها در حال حاضر قیمت را از ۱۸۷۹ دلار پایین تر آورده اند. این جفت ارز وارد کانال نزولی شده است. اگر قیمت این ارز در سطح حمایت حفظ شود، اوضاع به نفع گاوها تمام می شود. دراین حالت خریداران به خرید دارایی ادامه می دهند و ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود.

 اما از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را کاهش دهند، احتمال تغییر روند بازار نیز وجود دارد. در این حالت قیمت تا ۱۶۵۰و ۱۴۵۰ کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز VET و دلار

 در تحلیل قیمت ۵ رمزارز برتر بازار باید به بررسی VET نیز بپردازیم. این رمزارز در تاریخ ۸ مارس در دامنه ۰.۰۳۴۵ تا ۰.۰۶۰۷ دلار معامله شده است. این امر نشان می دهد که گاوها در مبارزه با خرس ها موفق بوده اند. با این حال فروشندگان دست از فروش برنداشته اند و همین امر گاوها را در ادامه روند صعودی و رسیدن به قیمت ۰.۰۷۲۵ دلار ناکام گذاشته است.

 جفت ارز VET و دلار

اگر قیمت از سطح حمایت ۰.۰۶۰۷ دلار افزایش پیدا کند، ادامه روند صعودی امکان پذیر است. این سطح نقش سکوی پرش را ایفا می کند. در ادامه قیمت این ارز به ۰.۰۸۷۰ و در نهایت به ۰.۱۰ دلار می رسد.

میانگین متحرک این ارز در حال افزایش است. از سوی دیگر شاخص قدرت نسبی نیز نشان می دهد که این ارز به ارزشی بیش از ارزش واقعی خود خریداری می شود.

 رویکرد گاوی زمانی نامعتبر می شود که خرس ها قیمت را از ۰.۰۶۰۷ دلار پایین تر بکشند. در این صورت متوجه می شویم که افزایش قیمت از ۰.۰۶۰۷ دلار یک تله گاوی بوده است.

 جفت ارز VET و دلار

 نمودار چهار ساعته

در نمودار چهار ساعته مشاهده می کنیم که قیمت این رمزارز از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرده است. به نظر می رسد که خرس ها در حال حاضر در تلاش برای کاهش قیمت ها از ۰.۰۶۰۷ دلار هستند.

 اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، متوجه می شویم که تقاضا برای خرید در قیمت های بالاتر کم است. در این حالت قیمت تا ۰.۰۵۰ دلار کاهش پیدا می کند. کاهش بیشتر قیمت به معنای ادامه روند نزولی خواهد بود.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از سطح ۰.۰۶۰۷ دلار افزایش پیدا کند، بار دیگر شاهد ثبت قیمت ۰.۰۷۲۵ دلار خواهیم بود. عبور از این سطح مقاومت به معنای آغاز روند صعودی است.

بررسی قیمت ۵ رمزارز برتر با جفت ارز مونرو و دلار

 مونرو در تاریخ ۱۳ مارس از سطح مقاومت ۲۳۲.۳۹ دلار عبور کرده است. این امر نشان می دهد که شرایط برای ثبت قیمت ۲۸۸.۶۰ دلار مهیاست. با این حال خرس ها قصد ندارند از میدان خارج شوند. آنها سعی می کنند قیمت را از سطح مقاومت پایین بکشند.

جفت ارز مونرو و دلار

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز تا سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۲۰ دلار کاهش پیدا می کند. این امر نشان دهنده اهمیت سطح حمایت فعلی است. حفظ قیمت در این بازه به معنای ادامه خرید این رمزارز است.

 میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است. و شاخص قدرت نسبی ۵۷ را نشان می دهد. به این ترتیب گاوها کنترل بازار را در دست دارند. این رویکرد در حالتی نامعتبر می شود که خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاورند. این حرکت قیمت را از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش خواه داد.

جفت ارز مونرو و دلار

 نمودار چهار ساعته

 با مشاهده نمودار چهار ساعته متوجه ایجاد الگوی مثلی پایین روند می شویم. قیمت در حال حاضر در تلاش برای خارج شدن از مثلث است. خارج شدن قیمت از این الگو به معنای ادامه روند صعودی است. در این حالت قیمت بعدی برای این ارز ۲۹۲.۸۹ دلار خواهد بود.

اما از سوی دیگر کاهش قیمت از سوی خرس ها، به معنای ادامه روند نزلی است. در این حالت قیمت در ادامه مسیر نزولی به ۲۰۰ و در ادامه به ۱۷۱.۹۰ دلار می رسد.

جفت ارز FTT و دلار

این ارز در تاریخ ۹ مارس با عبور از سطح مقاومت به مسیر صعودی ادامه داده است. اولین گاو در مسیر صعودی ۴۵ دلار است. در نهایت با عبور از این سطح قیمت به ۵۰ دلار می رسد که از نظر روانی از اهمیت بالایی در بازار برخوردار است.

جفت ارز FTT و دلار

 میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده ای است که نشان می دهد این ارز به ارزشی بیش از ارزش واقعی به فروش می رسد. بنابراین گاوها کنترل بازار را در دست دارند. فروش دارایی و تثبیت سود در این سطح قیمت را کاهش می دهد. در این حالت قیمت تا سطح ۳۵ دلار کاهش پیدا می کند.

اگر گاوها این سطح حمایت را حفظ کنند، متوجه می شویم که میزان تقاضا در این سطح زیاد است. در این حالت ۳۵ دلار نقش پایه را برای ادامه روند صعودی بازی می کند.

 اما از سوی دیگر شکسته شدن سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه به معنای فروش دارایی است. در این حالت معامله گران با مشاهده قیمت ۵ رمزارز برتر به دنبال تثبیت سود خواهند بود. در نهایت قیمت این ارز تا ۲۵ دلار کاهش پیدا می کند.

جفت ارز FTT و دلار

نمودار چهار ساعته

 میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی در نمودار چهار ساعته نشان می دهد که این ارز به ارزشی بیش از ارزش واقعی فروخته می شود. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

 این جفت ارز بدون تغییر دادن میانگین متحرک ۲۰ روزه به مسیر صعودی ادامه داده است.این امر نشان می دهد که گاوها با افزایش قیمت برای فروش دارایی و تثبیت سود وارد عمل نمی شوند. اولین سطح حمایت در روند صعودی میانگین متحرک ۲۰ روزه است. شکسته شدن این سد به معنای ضعیف شدن روند صعودی است. سطح حمایت بعدی در روند صعودی قیمت ۳۵ دلار خواهد بود. 

 در آخر

 سرمایه گذاری در بازار بیت کوین به دانش و تجربه زیادی نیاز دارد. برای یک سرمایه گذاری موفقیت آمیز باید تحلیل ۵ رمز ارز برتر بازار را در نظر داشته باشید. پیش از خرید رمز ارزها روند قیمت آنها را در روزهای اخیر زیر نظر بگیرید. به این ترتیب در بهترین زمان و با بهترین قیمت دارایی مورد نظر را خریداری خواهید کرد.

 برای خرید بیت کوین و انتخاب بهترین رمز ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. پیش بینی شما از ادامه روند بازار چیست؟ آیا در شرایط فعلی برای خرید بیت کوین وارد عمل می شوید یا در انتظار فرصت بهتری هستید؟

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week-btc-eth-vet-xmr-ftt

Comments are closed.