رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ایلان ماسک نام جدیدی برای خود انتخاب کرد

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در دنیایی که دیگر مفهومی به نام مدیر عامل اجرایی یا مدیر ارشد مالی معنایی ندارد شرکت تسلا اصطلاحات جدیدی را معرفی می کند. «technoking» و «master of coin».علاقه ایلان ماسک به بازار رمز ارز پس از مشکلاتی که با کمیسیون  بورس و اوراق بهادار و آمریکا پیش آمد تغییری نکرده است.  او  نام های جدیدی را برای خود و یکی از همکارانش انتخاب کرده است.

از روز دوشنبه ماسک با نام «technoking of Tesla» شناخته می شود در حالی که مدیر ارشد مالی خود را «master of coin» نامیده است. در ادامه شرکت تسلا اعلام کرده است که مدیر عامل اجرایی و مدیر مالی ارشد سمت خود را حفظ می‌کنند. 

بدون اطلاع از توییت های قبلی مدیر عامل شرکت تسلا انتخاب این نام ها اندکی دور از انتظار و غیر عادی به نظر می رسد.  در اوایل ماه فوریه قیمت بیت کوین در بازار اسپات به ۳۰۰۰ دلار رسید. این اتفاق درست دقایقی پس از انتشار خبر سرمایه‌گذاری یک و نیم میلیارد دلاری تسلا در بازار بیت کوین روی داد.  قیمت بیت کوین در ادامه به بالاترین حد خود در طول تاریخ رسید.

پس از کاهش قیمت بیت کوین و کاهش قیمت سهام شرکت تسلا عنوان « ثروتمندترین مرد جهان»  از ایلان ماسک گرفته شد. با این حال بیت کوین و شرکت تسلا مدت زیادی در روند نزولی به سر نبردند.  افزایش قیمت این دارایی سود سرشاری را برای شرکت تسلا به همراه داشت.  بیت کوین روز دوشنبه برای اولین بار در طول تاریخ به قیمت ۶۰ هزار دلار رسیده و رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند.

در آخر

به نظر می‌رسد مدیرعامل شرکت تسلا از سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین به شدت لذت می‌برد.  عنوان تازه را برای خود انتخاب کرده  است.  در این بین  مدیر مالی ارشد شرکت نیز نام جذابی را برای خود انتخاب کرده است.  اگر  از جمله هواداران سریال بازی تاج و تخت باشید به خوبی با نام master of coin  آشنا هستید.  به نظر می رسد پادشاه تکنولوژی در شرکت تسلا عنوان تازه خود را به « ثروتمندترین مرد جهان»   ترجیح می‌دهد.  پذیرش بیت کوین در حال افزایش است.  سرمایه سرمایه‌گذار از  این بازار لذت می‌برند. شما نیز می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در این بازار وارد عمل شویم.  برای خرید بیت کوین با ما در رمز از مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/technoking-and-master-of-coin-elon-musk-and-tesla-cfo-adopt-new-titlesپ

Comments are closed.