رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

افزایش قیمت اتریوم

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

صرافی های اتریوم به دنبال افزایش خروج دارایی از بازارهای در حال سقوط هستند. این امر احساس حاضران را به بازار تغییر داده است. تعداد اتریوم هایی که در بازارها نگهداری می شود در حال کاهش است. این روند نشان می دهد که میزان موجودی این رمزارز در بازارها ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده است. این امر روی افزایش قیمت اتریوم تاثیر گذار است. 

به گزارش کوین تلگراف اعطای ۴ میلیارد دلار به صندوق ذخیره سهام اتریوم منجر به کاهش ۲ درصدی موجودی اتریوم در بازار شد. چرا که دراین حالت که با نام Staking از آن یاد می شود، کاربر دارایی خود را در شبکه ذخیره می کند. دارایی های قفل شده از موجودی اتریوم های در گردش خارج می شوند. 

کاهش موجودی اتریوم در بازارها فشار ناشی از فروش را کاهش میدهد. به همین دلیل اتریوم با قدرت بیشتری به روند صعودی ادامه می دهد. این امر در ادامه منجر به افزایش قدرت بازارهای بدون مزکریت خواهد شد. 

چرا ریتم افزایش قیمت اتریوم سرعت نگرفته است؟

قیمت اتریوم در ارتباط مستقیم با حجم سکه های در گردش در بازار دارد. اما قیمت این رمز ارز در اوایل فوریه روند صعودی را تجربه نکرده است. تحلیلگران CryptoQuant بین این نکته می ذخیره از کاهش پیدا کرده است. این در حالی است که میزان ذخیره بیت کوین در این بازارها از ابتدای ژانویه در حال نوسان است.

اتریوم در دو هفته گذشته به ثبات رسیده است. و دوعامل منجر به بروز چنین رویدادی شده اند. نخست افزایش ارزش اوراق ۱۰ ساله آمریکا و دوم عملکرد بهتر بیت کوین در مقایسه با اتریوم. این عامه مانع از ادامه روند صعودی در بازار اتریوم شد.

 تحلیلگران و معامله گران بازار بر این باورند که در آینده ای نه چندان دور باید شاهد افزایش قیمت اتریوم باشیم.

یک معامله گر ناشناس که با Cactus شناخته می شود اعلام کرده است که بر اساس ساختار بازار آتریوم تا زمانی که قیمت ۱۸۵۰ دلار را حفظ میکند شانس رسیدن به بالاترین رکورد را دارد. 

از طرف دیگر کاهش قیمت بیت کوین که به تازگی شاهد آن بودیم تاثیر چندانی روی بازار اتریوم نداشته است. در حقیقت ارزش جفت ارز بیت کوین و اتریوم افزایش پیدا کرده است. این بدان معناست که روند صعودی که با تلاش و سرمایه گذاران خوشبین یاگاو ها آغاز شده است به مسیر خود ادامه می دهد.

 دیگر عوامل تاثیر گذار بر افزایش قیمت اتریوم 

عامل دیگری که می تواند بازار را دستخوش تغییر کند پس از اتمام دوره ثبات و مقایسه بیت کوین و اتریوم از راه می رسد. محرک بعدی قیمت اتریوم را به بیش از ۲ هزار دلار می رساند. تحلیلگران متوجه شدند که حجم زیادی از اتریوم های موجود در بازارهای دارای مرکزی است در ۱۶ مارس ۲۰۲۱ از این بازارها خارج شده است. خروج دارایی از بازارهای دارای مرکزیت همواره نشانه خوبی بوده است. چرا که این امر بدان معناست که بسیاری از سرمایه گذارانی که حجم زیادی از اتریوم را در اختیار دارند دارای خود را از بازار خارج کرده و در والت های شخصی خود نگهداری می کنند. 

با این وجود شاید کاهش موجودی اتریوم در بازارها به تنهایی برای ادامه روند صعودی کافی نباشد. در هفته اول راه اندازی اتریوم ۲ پلتفورمی به نام Lido شاهد ذخیره ۶۰۰۰۰ اتریوم در شبکه اتریوم دو بود.

با توجه به سرمایه گذاری سرمایه گذاران در بازار Lido میزان اتریوم های موجود در بازار کاهش پیدا کرد. با این حال در همین بازه زمانی با کاهش موجودی در بازارهای دارای مرکزیت روبه رو بود.

به همین دلیل بهتر است دیگر اطلاعات موجود در بازار را نیز برای تشخیص وضعیت فعلی در نظر بگیریم. به عنوان مثال افزایش حجم معاملات و فروش دارایی از سوی سرمایه گذارانی که به صورت کوتاه مدت وارد بازار شده اند و خروج دارایی از این بازارها آینده درخشان تری را برای اتریوم به تصویر می کشد.

نقش بازار اوراق و سهام بر افزایش قیمت اتریوم 

در آینده نزدیک رمز ارزها ارتباط نزدیک تری با بازار اوراق و سهام آمریکا برقرار می کند. در ماه های گذشته بازار رمز ارز شاهد رابطه معکوس اوراق ۱۰ ساله آمریکا بوده است. با افزایش ۱.۶ درصدی ارزش اوراق قیمت بیت کوین به کمتر از ۴۳ هزار دلار رسید. اتریوم و دیگر آلت کوین ها نیز در آن زمان با کاهش قیمت روبرو شدند.

 تاثیر بسته حمایتی از یک سو و ثبات قیمت اوراق از سوی دیگر دورنمای بهتری را برای اتریوم در ماه مارس به تصویر می کشد. 

در آخر

 میزان موجودی اتریوم های بازارهای دارای مرکزیت کاهش پیدا کرده است.این امر نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاران دارایی خود را در کیف پول های شخصی نگهداری می کند. به این ترتیب فشار فروش دارایی در بازار کاهش پیدا کرده است. از سوی دیگر بسیاری از سرمایه گذاران اتریوم را در پروژه های دیفای سرمایه گذاری می کنند. به همین دلیل بیش از همیشه شاهد کاهش موجودی اتریوم بازارهای دارای مرکزیت هستیم. این عوامل در کنار یکدیگر موجب افزایش قیمت اتریوم شده است. با ادامه روزهای درخشان تر و بهتری در انتظار اتریوم خواهد بود. برای خرید اتریوم با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید. 

منبع

https://cointelegraph.com/news/altcoins-spike-to-new-highs-while-bitcoin-bulls-aim-to-recapture-57k

Comments are closed.