رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزهای بازار

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اگر بیت کوین به روند صعودی ادامه دهد، دیگر آلت کوین ها نیز این رمزارز را در مسیر صعودی دنبال می کنند. موسسات سرمایه گذاری به خرید بیت کوین ادامه داده اند. در فصل اول سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش خرید این موسسات در بازار بیت کوین بوده ایم. بر اساس اطلاعات به دست آمده میزان سرمایه ورودی به بازار بیت کوین در فصل اول سال در مقایسه با فصل آخر سال ۲۰۲۰ افزایش داشته است. میازن سرمایه ورودی به این بازار در سال ۲۰۲۱ ۴.۲ میلیارد دلار بوده است. در حالی که میزان این سرمایه در آخرین فصل سال ۲۰۲۱ برابر با ۳.۹ میلیارد دلار بوده است. بهتر است برای درک بهتر روند بازار تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمزارز را در نظر داشته باشید. 

 به نظر می رسد میزان دسترسی به بیت کوین، پذیرش این ارز و محصولات و خدمات موجود در این بازار روز به روز افزایش پیدا می کند. خدمات جدیدی که در این بازار ارائه می شود توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. در روند صعودی هر توسعه و تحولی با افزایش قیمت همراه خواهد بود. 

با این حال زمانی که پس از انتشار اخبار مثبت قیمت این ارز ثابت می ماند، متوجهآرام گرفتن بازار می شویم. انتشار چنین اخباری به معنای تغییر روند بازار نیست. اما اگر بازار را به دقت زیر نظر داشته باشید، آینده درخشانی را پیش رو دارید. درادامه با تحلیل قیمت رمزارز ها در کنار با باشید. 

جفت ارز بیت کوین و دلار 

 بیت کوین در تاریخ ۱۶ مارس از میانگین ۲۰ روزه یعنی ۵۳۷۳۹ افزایش پیدا کرد. اما گاو ها موفق به حفظ این قیمت نشدند. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت معامله گران بیشتری به فکر تثبیت سود می افتند و دارایی خود را به فروش می رسانند. 

جفت ارز بیت کوین و دلار

 با این حال اگر گاوها موفق به حفظ سطح میانگین ۲۰ روزه شوند، میزان خرید در بازار افزایش پیدا می کند. این امر می تواند قیمت را تا ۶۱۸۲۵.۸۴ دلار افزایش دهد. عبور از این سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی خواهد بود. در این صورت قیمت این ارز در ادامه روند صعودی به ۷۲.۱۱۲ دلار می رسد. با در نظر گرفتن این نکته شاید بهتر باشد برای خرید این ارز وارد عمل شوید. 

 از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش دهند، به احتمال زیاد با ضعیف شدن روند صعودی روبه رو خواهیم بود. این امر می تواند قیمت جفت ارز دلار و بیت کوین را تا میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش دهد. در این صورت قیمت به ۴۷۴۵۱ دلار می رسد. در این صورت گاوها برای خرید دارایی بیشتر وارد عمل می شوند. 

با حفظ میانگین ۵۰ روزه باید در انتظار ادامه روند صعودی باشیم. اما کاهش قیمت از این سطح روند را تغییر می دهد. افزایش قیمت از این سطح نیز به معنای ادامه روند صعودی خواهد بود. 

جفت ارز اتریوم و دلار 

 پس از تحلیل قیمت بیت کوین باید به بررسی بازار اتریوم بپردازیم. اتریوم در تاریخ ۱۶ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی هزار و ۷۴۳ دلار افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر دنباله بلندتر نمودارها در تاریخ ۱۶ مارس نشان می دهد که میزان تقاضا برای خرید این از قیمت های پایین تر بیشتر است. با مشاهده این نمودارها در میابیم که تمایل گاوها برای خرید این ارز در قیمت های بالاتر کاهش پیدا می کند. 

تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم

زمانی که یک سطح حمایت در یک بازه زمانی کوتاه مدت بارها و بارها آزموده می شود، روند فعلی ضعیف شده است. اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک پایین تر بیاورند جفت ارز اتریوم و دلار به تدریج تا ۱۴۵۵ دلار و در نهایت تا ۱۲۸۹ دلار کاهش پیدا می کند.

میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه قرار دارد. این امر نشان می دهد که به احتمال زیاد اتریوم برای چند روز در یک بازه قیمتی معامله می شود. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند، احتمال ادامه روند صعودی تا ۲۰۴۰.۷۷ دلار وجود دارد. 

در این صورت باید در انتظار ثبت قیمت بالاتری برای این ارز باشیم. قیمت بعدی در این روند برای اتریوم ۲۶۱۴ دلار خواهد بود. 

جفت ارز بایننس کوین و دلار 

 بایننس کوین در دو روز گذشته در بازه نزدیک به میانگین متحرک ۲۰ روزه معامله شده است. اما این ارز در ادامه روند صعودی ناکام بوده است. این امر نشان می دهد که روند فعلی از قدرت کافی برای ادامه مسیر برخوردار نیست. گاوها در سطح فعلی تمایل چندانی به خرید دارایی بیشتر ندارند. 

جفت ارز بایننس کوین و دلار

میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است. شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه بالاتر است. این امر نشان می دهد که قیمت این ارز برای چند روز در بازه محدودی معامله می شود. در این صورت قیمت جفت ارز بایننس کوین و دلار در بازه ۱۸۹ تا ۳۰۹.۵۰ دلار ثابت می ماند. 

اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱۷۹ دلار پایین تر بیاورند، روند نزولی ادامه خواهد داشت. به این ترتیب باید در انتظار کاهش هرچه بیشتر قیمت این ارز باشیم. از سوی دیگر اگر قیمت از ۲۰۹.۵۰ دلار افزایش پیدا کند، این جفت ارز به بالاترین رکورد خود یعنی ۳۴۸.۶۹ دلار می رسد. 

جفت ارز آدا و دلار 

 کاردانو در تاریخ ۱۶ مارس از ۱.۲۳ دلار افزایش پیدا کرد. با این حال گاوها در حال حاضر برای ادامه مسیر صعودی با مشکلاتی روبه رو هستند. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت میزان تقاضا برای خرید این ارز کاهش پیدا می کند. 

تحلیل قیمت بیت کوین و آدا

اگر قیمت از ۱.۲۳ دلار کاهش پیدا کند، قیمت این ارز برای چند روز در یک بازه محدود ثابت می ماند. با این حال میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا کرده است و شاخص قدرت نسبی در نزدیکی ۶۰ قرار دارد. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در اختیار دارند. بنابراین ادامه روند صعودی امکان پذیر است. اگر گاوها از سطح مقام ۱.۲۳ دلار حمایت کنند جفت ارز آدا و دلار تا ۱.۴۸ دلار افزایش پیدا می کند. به این ترتیب افزایش قیمت از این سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی در این بازار خواهد بود. 

 جفت ارز دات و دلار 

دات مثلث متساوی الاضلاع را تشکیل داده است. این الگو نشان دهنده ادامه روند است. اما در برخی از موارد نشانه ای از تغییر روند نیز بوده است. بنابراین بهتر است پیش از سرمایه گذاری در انتظار حرکت بعدی قیمت باشید. با خارج شدن قیمت از این مثلث می توانید روند بعدی بازار را تعیین کنیم. 

 جفت ارز دات و دلار

میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است. شاخص قدرت نسبی به میانه رسیده است. هنوز مشخص نیست که چه کسی کنترل بازار را در دست دارد. اگر قیمت از سطح حمایت کاهش پیدا کند، قیمت این جفت ارز تا میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند. در این صورت باید در انتظار کاهش قیمت تا ۲۹.۴۶ و در ادامه تا ۲۶ دلار باشیم. 

 اما از سوی دیگر با افزایش قیمت از الگوی مثلثی ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود. در این صورت قیمت این جفت ارز تا ۵۵ دلار افزایش پیدا می کند. 

 جفت ارز دلار و ریپل 

در ادامه تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمزارز متوجه می شویم که ریپل از ۰.۵۰ دلار افزایش پیدا کرده است. اما دنباله بلندتر نمودار نشان می دهد که تقاضا برای خرید در قیمت های بالاتر کاهش پیدا می کند. این امر نشان می دهد معامله گران با کاهش قیمت برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. 

جفت ارز دلار و ریپل

میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی در میانه قرار دارد. این امر نشان می دهد که جفت ارز ریپل و دلار برای چند روز در بازه میان ۰.۳۵ و ۰.۵۰ دلار معامله خواهد شد.

 اگر گاوها قیمت را از ۰.۵۰ دلار افزایش دهند ادامه روند صعودی تا قیمت ۰.۶۵ دلار امکان پذیر است.

 از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از ۰.۳۵ دلار کاهش دهند ادامه روند نزولی تا ۰.۲۵ دلار در پیش خواهد بود. در ادامه قیمت ها ۰.۱۷ دلار کاهش پیدا می کند. 

 جفت ارز UNI و دلار 

دنباله بلند ترین نمودار شمعی در تاریخ ۱۶ مارس نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت به خرید بیشترین دارایی ادامه دادند. آنها در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه دارایی بیشتری را خریداری کردند. با این حال دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد خرسها در قیمت های بالاتر وارد صف فروش شدند. این امر نشان می دهد گاوها و خرس ها بر سر میانگین متحرک ۲۰ روزه در نزاع هستند.

جفت ارز UNI و دلار

واگرایی منفی در شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که ضرباهنگ بازار صعودی ضعیف شده است. اگر قیمت پایین تر از میانگین متحرک ۲۰ روزه باقی بماند معامله گران بیشتری برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. چنین حرکتی منجر به کاهش هرچه بیشتر قیمت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۲۴ دلار خواهد شد. در ادامه کاهش قیمت تا ۲۰ دلار ادامه خواهد داد.

رویکرد خرسی زمانی اعتبار خود را از دست می دهد که جفت ارز UNI و دلار از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا کند و به ۳۴.۹۲ دلار برسد. در این صورت ادامه روند صعودی امکان پذیر است.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

لایک کن در حال حاضر در مثلث متساوی الاضلاع معامله می شود. گاو ها از بسته میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱۹۸ دلار دفاع می کنند. در حالی که خرس ها سعی دارند قیمت را از این بازه پایین تر بیاورند.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر برود احتمال کاهش قیمت ها میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱۸۳ دلار وجود دارد. کاهش قیمت از الگوی مثلثی نشان دهنده بازار خرسی است. در این حالت روند نزولی تا قیمت ۱۵۳ دلار و در نهایت تا ۱۲۰ دلار ادامه خواهد داشت.

 از سوی دیگر با افزایش قیمت از سطح فعلی گاوها کنترل بازار را به دست می گیرند. در چنین شرایطی قیمت از الگوی مثلثی افزایش پیدا می کند. در در صورت جفت لایت کوین و دلار روند صعودی تازه ای را آغاز می کند.

جفت ارز لینک و دلار

پس از تحلیل قیمت بیت کوین باید به سراغ لینک برویم. گاو ها به خرید بیشتر لینک در میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی بیست و هشت دلار ادامه دادند. اگر خریداران قیمت را از از سطح مقاومت ۳۲ دلار افزایش دهند ادامه روند صعودی تا ۳۶.۹۳ دلار امکان پذیر است. افزایش قیمت از این سطح به معنای ادامه روند صعودی خواهد بود.

 جفت ارز لینک و دلار

از سوی دیگر اگر قیمت بار دیگر از ۳۲ دلار کاهش پیدا کند خرس ها کنترل بازار را به دست می گیرند. آنها با تمام وجود از این سطح حمایت خواهند کرد. به این ترتیب احتمال کاهش قیمت جفت ارز دلار و لینک تا میانگین متحرک وجود دارد. در چنین شرایطی این جفت است برای چند روز در بازه قیمتی میان ۲۴ و ۳۲ دلار معامله خواهد شد.

 میانگین متحرک ثابت است. شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه بالاتر است. این امر نشان می دهد که باید در انتظار ثبات قیمت ها باشیم. اگر قیمت از ۲۴ دلار کاهش پیدا کند، خرس ها کنترل بازار را به دست خواهند گرفت.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

بیت کوین کش از میانگین متحرک کاهش پیدا کرده است. گاوها در تاریخ ۱۶ مارس با خرید بیشتر این دارایی سعی داشتند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۵۳۸ دلار افزایش دهد. اما موفق به انجام این کار نشدند. الگوی شمعی در نمودار امروز نشان می دهد که خرس ها و گاوها بر سر به دست گرفتن کنترل بازار در نزاع هستند. هنوز مشخص نیست که کدام یک قدرت بیشتری برای تغییر روند دارند.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرده است و شاخص قدرت نسبی از متوسط پایین تر است. این امر نشان می دهد که خرس ها در شرایط بهتری به سر می برند.اگر آنها قیمت را از ۵۰۲ دلار پایین تر بیاورند ادامه روند نزولی تا ۴۴۰ دلار امکان پذیر است.

 در اما از سوی دیگر افزایش قیمت از سطح فعلی به معنای بازگشت گاوها به بازار خواهد بود. در این حالت قیمت از ۵۶۰ دلار افزایش پیدا می کند. به این ترتیب متوجه می شویم که با کاهش قیمت خریداران بیشتری وارد بازار شده اند. در نتیجه جفت ارز بیت کوین کش و دلار در روند صعودی به قیمت ۶۳۱.۷۱ دلار می رسد.

 تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها

 همواره پیش از سرمایه گذاری در بازار رمز ارز تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها را در نظر داشته باشید. برنده در بازار رمز ارز کسی است که بهترین زمان را برای خرید دارایی انتخاب کرده است. بیت کوین همچنان به روند صعودی ادامه می دهد و آینده روشنی را پیش رو دارد. اگر شما نیز به آینده این ارز ایمان دارید، فرصت را از دست ندهید و بیت کوین را به دارایی های خود اضافه کنید.

برای ثروتمند شدن با بیت کوین تنها به ۰.۰۱ بیت کوین نیاز دارید. این سرمایه گذاری ناچیز آینده شما را تغییر خواهد داد. شما روند بازار بیت کوین را چطور می بینید؟ پیش بینی شما برای قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ چقدر است؟ آیا در قیمت فعلی برای سرمایه گذاری وارد عمل می شوید؟ آیا در انتظار کاهش قیمت هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. ما در رمزارز مارکت در انتظار شما هستیم. 

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-3-17-btc-eth-bnb-ada-dot-xrp-uni-ltc-link-bch

Comments are closed.