رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بیت کوین تا دسامبر و ۲۸۸ هزار دلار می رسد

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

به گفته planB در ادامه سال ۲۰۲۱ به روند صعودی ادامه خواهد داد. به گفته او بیت کوین از پتانسیل بالایی برای ادامه این روند صعودی برخوردار است. و در قیمت ۱۰۰ هزار دلار متوقف نخواهد شد. بیت کوین تا دسامبر قیمت های بالاتری را تجربه می کند. در روزهای گذشته در فعالیت های شبکه های اجتماعی انجام شده است شاهد حضور خالق مدل S2F هستیم. در کنار حاضر قیمت های بالاتری را برای بیت کوین پیش بینی کرده است.

قیمت ۲۸۸ هزار دلاری بیت کوین تا دسامبر

 در حالی که بیت کوین در قیمت های کمتر از بالاترین رکورد خود معامله می شود. سرمایه گذاران نگران ادامه روند صعودی در سال ۲۰۲۱ هستند. به گزارش کوین تلگراف پیش بینی به اوج رسیدن و قیمت در ارتباط مستقیم با معیاری است که برای پیش بینی در نظر گرفته اید. کسانی که از مدل S2F پیروی می کنند باور دارند که هنوز راه درازی تا رسیدن به بالاترین قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ باقی است.

معامله گران و تحلیل گران می گویند در مقایسه با روند صعودی قبلی بیت کوین هنوز در ابتدای مسیر صعودی قرار دارد. تنها سه ماه و نیم از آغاز روند صعودی گذشته است. planB با اشاره به این مدل پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۲۸۸ دلار برسد. اما او بر این بارو است که روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد و به احتمال زیاد دو برابر می شود. در این صورت قیمت به ۵۷۶ هزار دلار می رسد. 

آیا قیمت بیت کوین تا دسامبر ۶ برابر می شود؟

نمودار ها و بررسی های انجام شده در بازار نشان می دهد که بیت کوین در آستانه ثبت قیمت های جدیدی است. زمانی که بیت کوین اولین هاوینگ خود را در سال ۲۰۱۱ پشت سر می گذاشت خبری از مدل S2F نبود. اما در آن زمان نیز قیمت بیت کوین ۱۳۵۷ درصد افزایش داشت. به این ترتیب به گفته تحلیلگران کوین در ادامه روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد. و قیمت های بالاتری را به ثبت می رساند. با در نظر گرفتن مدل های رایج در بازار این ارز از پتانسیل بالایی برای ادامه مسیر صعودی برخودار است. بنابراین باید در انتظار افزایش هرچه بیشتر قیمت این رمزارز باشیم.

 در آخر سرنوشت بیت کوین تا دسامبر

 معامله گران و تحلیل گران بازار بر این باورند که بیت کوین تا دسامبر رکورد های تازه ای را به ثبت می رساند. روند صعودی فعلی از قدرت بسیار خوبی برای ادامه مسیر برخوردار است. با درنظر گرفتن حضور موسسات مالی و شرکت های بزرگ در بازار بیت کوین احتمال افزایش قیمت در آینده نزدیک وجود دارد. به این ترتیب می توانید با رویکرد بلند مدت به سرمایه گذاری در این بازار ادامه دهید. این نکته را در نظر داشته باشید و برای سرمایه گذاری در این بازار با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. 

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/288k-by-december-bitcoin-will-not-stop-at-100k-says-stock-to-flow-creator

Comments are closed.