رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت رمزارز های بازار

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

تعدادی از آلت کوین ها همزمان با تلاش گاوها برای افزایش قیمت بیت کوین افزایش پیدا کرده اند. گزارش های به دست آمده نشان می دهد که بیت کوین دیگر ارزی نیست که به این راحتی بتوان آن را نادیده گرفت. به احتمال زیاد تا پایان سال ۲۰۲۱ قوانینی در زمینه استفاده و معامله بیت کوین وصل خواهد شد. تحلیلگران بانک (Deutsche) بر این باورند که بیت کوین در ۲ یا ۳ سال آینده به نقطه عطف خود نزدیک می شود. در آن زمان مشخص خواهد شد آیا بیت کوین واقعاً به دارایی جدید تبدیل شده است یا خیر. اما در کوتاه مدت گزارش ها حاکی از آن است که بیت کوین همچنان نوسانات بسیاری را تجربه خواهد کرد.برای پی بردن به ریشه نوسانات تحلیل قیمت رمزارز ها را در نظر داشته باشید

گزارش های متفاوتی که از سوی بانک آمریکا منتشر شده دلایل احتمالی نوسانات بیت کوین شرح داده شده است. تحلیلگران این بانک تخمین زدند که قیمت بیت کوین در ازای ۹۳ میلیون دلار سرمایه گذاری یک درصد افزایش پیدا می کند. در حالی که قیمت طلا برای افزایش یک درصدی به ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

 رشد قیمت و تحلیل قیمت رمزارز

واکنش شدید قیمت بیت کوین به سرمایه ورودی روی سرمایه گذاران این بازار در روند صعودی تاثیر می گذارند. پیش بینی زمان دقیق خرید یا فروش نهنگ های بازار بیت کوین کار دشواری است. با این حال مدیر رشد بازار Kraken در آخرین مصاحبه خود با کوین تلگراف اعلام کرده است که بیت کوین در روند صعودی فعلی به یک میلیون دلار می رسد.

 او باور دارد تاثیر رویدادهایی مانند شیوع بیماری کرونا، انتشار پول از سوی بانک مرکزی و افزایش اعتماد موسسات مالی به بیت کوین محرک های قدرتمندی هستند که قیمت این ارز را افزایش خواهند داد. در ادامه به بررسی ۱۰ رمز ارز برتر بازار می پردازیم.

جفت ارز بیت کوین و دلار

بیت کوین در تاریخ ۱۷ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۵۴۸۴۴ دلار افزایش پیدا کرد و به قیمت ۵۸۳۴۱ دلار رسید. اما با افزایش قیمت به ۶۰۱۰۲.۱۵ دلار در تاریخ ۱۸ مارس معامله گران بیشتری برای تثبیت سود و فروش دارایی وارد عمل شدند.

تحلیل قیمت رمزارز

خوشبختانه گاو ها و کاهش قیمت خرید بیشتری دارای ادامه دادند. با افزایش قیمت از ۶۰۱۰۲.۱۵ ادامه روند صعودی تا ۶۱۸۲۵.۸۴ دلار امکان پذیر خواهد بود.

میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی افزایش پیدا کردند. به این ترتیب گاو ها کنترل بازار را در دست دارند. افزایش قیمت از ۶۱۸۲۵.۸۴ امکان ادامه روند صعودی تا ۷۲۱۱۲ دلار را میسر می کند.

با وجود اینکه شاخص قدرت نسبی واگرایی منفی را نشان می دهد معامله گران باید روند تغییرات قیمت را به دقت زیر نظر داشته باشند. با تحلیل قیمت رمزارز ها در میابیم که افزایش ناگهانی قیمت امکان پذیر است.

 اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، اول نشانه های ضعیف شدن روند صعودی را مشاهده می کنیم. در این حالت اصلاحات بیشتری در بازار بیت کوین روی می دهد. خرس ها قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار را تا سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش می دهند.

 جفت ارز اتریوم و دلار 

 پس پس از تحلیل قیمت بیت کوین باید اتریوم را مورد بررسی قرار دهیم. اتریوم در سه روز گذشته بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه معامله شده است. این امر نشانه مثبتی از ادامه روند صعودی است. چرا که گاوها در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه دارای بیشتری را خریداری می کنند.

 جفت ارز اتریوم و دلار

اگر گاوها قیمت را از ۱۸۵۰ دلار افزایش دهند جفت ارز اتریوم و دلار تا ۱۹۴۲.۹۲ دلار افزایش پیدا می کند و در ادامه به قیمت ۲۰۴۰.۷۷ دلار می رسد. قیمت از این سطح منجر به قدرتمند شدن روند صعودی می شود. در این حالت قیمت تا ۲۶۱۴ دلار افزایش پیدا می کند. 

 میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی وارد محدوده مثبت شده است. به این ترتیب گاوها برگ برنده را در دست دارند. با این حال اگر قیمت از میانگین متحرک کاهش پیدا کند اوضاع به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد. در این صورت با کاهش قیمت روبرو خواهیم بود. قیمت این است تا ۱۲۸۹ دلار کاهش پیدا می کند.

تحلیل قیمت رمزارز با جفت ارز بایننس کوین و دلار 

بایننس کوین در چهار روز گذشته موفق به حفظ میانگین متحرک ۲۰ روزه شده است. به نظر می رسد که گاوها برای رسیدن به قیمت ۲۸۰ دلار با مشکلاتی روبه رو هستند. در ادامه سطح مقاومت ۳۰۹.۵۰ دلار پیش روی این گروه سرمایه گذاران قرار دارد. 

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

میانگین متحرک ۲۰ روزه به تدریج در حال افزایش و شاخص قدرت نسبی وارد محدوده مثبت شده است. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند. افزایش قیمت از ۳۰۹.۵۰ مثلث صعودی را تکمیل خواهد کرد. در این حالت قیمت به سمت ۴۲۹ دلار حرکت می کند. 

 از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، خرس ها کنترل بازار را به دست می گیرند و قیمت را تا ۱۸۹ دلار کاهش می دهند.

 جفت ارز آدا و دلار 

کاردانو در تاریخ ۱۸ مارس از بالاترین سطح خود کاهش پیدا کرد. با این حال گاوها با خرید بیشتر از روند صعودی این بازار دفاع می کنند.

 جفت ارز آدا و دلار

افزایش قیمت از سطح فعلی احتمال ادامه روند صعودی را افزایش می دهد. در این حالت هدف بعدی برای جفت ارز کاردانو و دلار رسیدن به قیمت ۲ دلار است. میانگین متحرک در حال افزایش است، این امر نشان می دهد که گاو ها کنترل بازار را در دست دارند. از سوی دیگر شاهد واگرایی منفی در شاخص قدرت نسبی هستیم. این امر نشان می دهد که ریتم صعودی ضعیف شده است.

 است اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند متوجه می شویم میزان عرضه از تقاضا در بازار بیشتر است. روند فعلی در حالتی به نفع خرس ها تمام می شود که تو ارز آداب و دلار از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کند.

تحلیل قیمت رمزارزها با جفت ارز دات و دلار

دات قیمت های بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه را حفظ کرده است. این امر نشانه مثبتی از ادامه روند صعودی است. گاوها در شرایط فعلی می توانند قیمت را سطح مقاومت افزایش دهند.

تحلیل قیمت رمزارز

اگر آنها در این کار موفق شوند و روند صعودی ادامه خواهد داشت. ممکن است گاوها برای ادامه روند صعودی با مشکلاتی روبرو شوند. اما اگر به قیمت بالاتر اعتماد داشته باشند، این جفت ارز تا ۵۵ دلار افزایش پیدا می کند.

 میانگین متحرک ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی در حال افزایش هستند. به این ترتیب گاوها کنترل بازار را در دست دارند. اما اگر قیمت از سطح حمایت کاهش پیدا کند آنها کنترل بازار را از دست خواهند داد.

جفت ارز ریپل و دلار

 ریپل در روزهای گذشته در دامنه کوچکی معامله شده است. خرس ها از سطح مقاومت ۰.۵۰ دلار حمایت می کنند. گاوها به خرید بیشترین این دارایی در قیمت ۰.۴۲ دلار ادامه می دهند. میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی ۵۲ را نشان می دهد. به این ترتیب میزان عرضه و تقاضا به تعادل رسیده است.

جفت ارز ریپل و دلار

معمولاً پس از تغییر روند قیمت ها معاملات بسیاری در بازار انجام می شود. در این حالت اگر گاوها قیمت را از ۰.۵۰ دلار افزایش دهند جفت ارز ریپل و دلار به قیمت ۰.۶۵ دلار می رسد. در این حالت با مقاومت بسیاری از سوی خرسها مواجه خواهیم بود. 

 از طرف دیگر اگر خرس ها قیمت را از ۰.۴۲ دلار کاهش دهند احتمال کاهش بیشتر تا ۰.۳۶ دلار نیز وجود دارد. این قیمت یک سطح حمایت حیاتی به شمار می رود. شکسته شدن آن احتمال ادامه روند نزولی تا ۰.۲۵ دلار را افزایش می دهد. 

 جفت ارز UNI و دلار 

در تحلیل قیمت رمزارز ها متوجه می شویم که UNI در روند صعودی به سر می برد. این ارز موفق به حفظ قیمت های بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه شده است. این امر بدان معناست که گاوها در سطح حمایت به خرید بیشتر ادامه دادند. اگر آنها موفق به افزایش قیمت از ۳۲ دلار شود رسیدن به قیمت ۳۴.۹۲ دلار دور از ذهن نخواهد بود.

 جفت ارز UNI و دلار

رسیدن به این سطح شرایط را برای ادامه روند صعودی و ثبت قیمت ۴۶ دلار مهیا می کند. میانگین متحرک در حال افزایش است از نگاه ها کنترل بازار را به دست دارند. از سوی دیگر واگرایی منفی در شاخص قدرت نسبی معامله گران را به احتیاط دعوت می کند.

اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، شاهد اصلاح بیشتر قیمت ها خواهیم بود. در این حالت قیمت میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند و با شکسته شدن این سطح قیمت به ۲۲ دلار می رسد.

 جفت ارز لایت کوین و دلار 

 گاو ها سعی دارند قیمت لایت کوین را بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه نگه دارند. با تحلیل قیمت رمزارز ها متوجه می شویم که در صورت موفقیت آنها این آلت کوین سطح مقاومت افزایش پیدا می کند. نکته ای که نباید فراموش کنیم مقاومت زیاد خرسها برای عبور قیمت از سطح مقاومت است.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

 اگر گاوها قیمت را از الگوی مثلثی افزایش دهند شاهد آغاز روند صعودی تازه ای در بازار خواهیم بود. در این حالت قیمت به ۲۴۶.۹۶ دلار و درنهایت به ۳۰۰ دلار می رسد.میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد. به این ترتیب گاوها کنترل بازار را به دست دارند. اما اگر قیمت از الگوی مثلثی کاهش پیدا کند، تسلط گاوها در بازار به پایان می رسد. 

 جفت ارز لینک و دلار 

 با تحلیل قیمت رمزارز ها در میابیم که لینک بار دیگر در عبور از سطح مقاومت ناکام بوده است. این امر نشان می دهد که خرس ها به شدت از این سطح دفاع می کنند. اما نکته مثبتی نیز در این بازار دیده می شود. گاو ها اجازه کاهش قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روز را ندادند و به خرید بیشترین دارای ادامه می دهند.

 جفت ارز لینک و دلار

شاهد تشکیل الگوی مثلث بالا رونده در نمودار جفت ارز لینک و دلار هستیم. این الگو اندکی بالاتر از ۳۲ دلار آغاز می شود و قیمت ۴۳.۲۰ دلار را هدف گرفته است. از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، خرس ها وارد میدان می شوند. آنها با تمام قوا برای کاهش قیمت وارد عمل شده و آن را تا ۲۴ دلار و در ادامه تا ۲۰.۱۱ دلار کاهش می دهند.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار 

 با تحلیل قیمت رمزارز ها متوجه می شویم خرس ها و گاوها بر سر به دست گرفتن کنترل بازار بیت کوین در نزاع هستند. با وجود اینکه قیمت در چهار روز گذشته از میانگین متحرک کاهش پیدا کرده است اما خرس ها نتوانستند از این شرایط به نفع خود استفاده کنند. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت فشار فروش در بازار این رمز ارز کاهش پیدا می کند.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که جفت ارز بیت کوین و دلار برای چند روز در یک بازه قیمتی محدود معامله خواهد شد. 

 اگر ثبات قیمتها در ادامه با کاهش قیمت همراه باشد و قیمت از ۵۰۰ دلار پایین تر بیاید، شاهد اصلاح بیشتر قیمت و کاهش آن تا ۴۴۰ و در نهایت تا ۳۲۰ دلار هستیم.

 اما از سوی دیگر اگر گاوها قیمت را از ۵۶۰ دلار افزایش دهند شاهد افزایش قیمت این جفت ارز تا ۶۳۱.۷۱ و در نهایت تا ۷۴۵ دلار خواهیم بود.

 تحلیل قیمت رمزارز ها

 بازار بیت کوین و بازار بسیار پر نوسان است. سرمایه گذاری ها و اخبار متفاوت قیمت این ارز را تحت تاثیر قرار می دهند. به این ترتیب بهتر است پیش از هر گونه سرمایه گذاری روند بازار را زیر نظر داشته باشید. با تحلیل قیمت رمزارز ها بهترین زمان را برای خرید این دارایی دیجیتال انتخاب می کنید. 

 اطلاعات خود را در مورد سازوکار بازار ارز افزایش دهید و حرکت قیمت ها را زیر نظر داشته باشید. ما در رمز ارز مارکت در امر خرید و فروش بیت کوین آماده خدمتگزاری به شما هستیم. تحلیل شما از ادامه روند بازار چیست؟ آیا باید در انتظار فرصت مناسبی برای خرید باشیم یا فرصت موجود را غنیمت بشماریم؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-3-19-btc-eth-bnb-ada-dot-xrp-uni-ltc-link-bch

Comments are closed.