رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

مدیران مالی در حال یادگیری بازار رمزارز

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

مایکل دربین (Michael Debrin) مدیر موسسه مالی Fidelity می گوید در حالی که بسیاری از مدیران به خوبی با رمزارز آشنا هستند، بسیاری از مدیران مالی همچنان در حال یادگیری بازار رمزارز و ساز و کار این بازار هستند. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که مدیران مالی از دانش و آگاهی کافی برای مشارکت در بازار رمزارز برخوردار نیستند.

او  در مصاحبه ای که با Reuters Digital Asset Week  انجام داده است گفته است آنها می دانند چه کاری انجام می دهند و از همه مهمتر سرمایه گذاران نیز می دانند آنها چه کاری انجام می دهند. اما اکثر مدیران مالی همچنان در حال یادگیری هستند.

موسسه فیدلیتی (Fidelity) که بیش از ۹.۸ تریلیون دلار سرمایه گذاری را در بازار بیت کوین انجام داده است، به دلیل سرمایه گذاری های گرانبهای خود شناخته می شود. این شرکت یکی از اولین موسساتی است که رمزارز را به صورت جدی به خدمات خود اضافه کرده است. این شرکت از پاییز ۲۰۱۸ فعالیت خود در این بازار را آغاز کرده است.

 یادگیری بازار رمزارز ادامه دارد

در حالی که همچنان دانش مدیران مالی به اندازه کافی زیاد نیست، میزان تقاضا برای استفاده از محصولات رمزارز در حال افزایش است. شرکت تسلا و بانک ملون نیویورک تنها دو مورد از نام های شناخته شده ای هستند که وارد این بازار شده اند. در سال های گذشته این رمزارز بیش از ۷ برابر افزایش داشته است. این ارز در ماه جاری به قیمت ۶۱۲۰۰ دلار فروخته می شد.

در اکتبر ۲۰۲۰ این شرکت گزارشی را منتشر کرده است. در این گزارش پیش بینی هایی از افزایش علاقه موسسات مالی به سرمایه گذاری در این بازار افزایش پیدا می کند. صدها میلیارد دلار سرمایه گذاری در آینده نزدیک در این بازار انجام می شود. مدیران سر میاه گذاری در حال افزایش سرمایه گذاری خود در بازار بیت کوین هستند.

در آخر

 سرمایه گذرای در بازار بیت کوین نیازمند دانش و تجربه کافی است. در صورتی که به درستی با ساز و کار این بازار آشنا نباشید، قادر به سرمایه گذاری در این بازار نخواهید بود. این روزها بر تعداد سرمایه گذاران آگاه در بازار افزوده می شود. اما هنوز مدیران مالی به اندازه کافی با ساز و کار بیت کوین آشنا نیستند. آنها به یادگیری بازار رمزارز ادامه می دهند. چرا که هر روز بر تعداد سرمایه گذاران این بازار افزوده می شود.

 این نکته را به یاد داشته باشید که بازار بیت کوین در ادامه شاهد سرمایه گذاری بیشتری خواهد بود. برای خرید بیت کوین از فرصت به وجود آمده به دلیل کاهش قیمت این ارز استفاده کنید. با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/most-asset-managers-still-in-education-mode-on-crypto-says-fidelity

Comments are closed.