رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

نمودار بیت کوین حاکی از خبرهای خوبی در دسامبر است

2

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

به نظر می رسد که قیمت بیت کوین در برابر عبور از ۱۵ هزار دلار از خود مقاومت نشان می دهد. تاریخ نشان می دهد ممکن است یه روند صعودی دیگر را نیز در ماه دسامبر تجربه کنیم. تجربه نشان داده است زمانی که نمودار شمعی بیت کوین در بازه زمانی یک ماه بالاتر از سطح قبلی خود باشد، این دارایی دیجیتالی روند صعودی قدرتمندی را تجربه خواهد کرد.

در راستای همین الگوی رفتاری این رمزارز در ماه سپتامبر بالاتر از ۱۳ هزار دلار بسته شد. این رویداد از سال ۲۰۱۷ بی سابقه بود. علاوه بر این سیطره و تسلط بیت کوین بر بازار رمزارز به خوبی نشان می دهد که این ارز طی دو ماه گذشته رکوردهای خوبی را ثبت کرده است.

نمودار شمعی

چرا بیت کوین باید به روند صعودی خود ادامه دهد؟

اگر نگاهی به سابقه این ارز بیندازیم، متوجه می شویم که ادامه روند صعودی چندان هم دور از انتظار نیست. اولین و شاید مهمترین نکته در مورد این ارز این است که بیت کوین در حال حاضر در چرخه پس از هاوینگ قرار دارد.

هر چهار سال میزان پاداش استخراج بلاک نصف می شود. در همین راستا ضرب آهنگ استخراج بیت کوین با گذشت زمان کاهش پیدا می کند.

 بیت کوین همواره پس از هاوینگ به مدت ۱۴ تا ۱۶ ماه به روند صعودی خود ادامه می دهد. این اتفاقی است که در دو هاوینگ قبلی شاهد آن بودیم. نکته دوم اینکه بنا به گزارش های به دست آمده از کوین تلگراف سرمایه گذاران علاقه کمی به حضور در این بازار دارند. آنچه مسلم است این که تنها کسانی به شدت از این بازار استقبال می کنند که در گروه نهنگ ها جای گرفته اند.

نهنگ ها در بازار

این افراد ثروت هنگفتی را در اختیار دارند. تحلیل گران پولی که در اختیار این افراد قرار دارد را پول هوشمند نامیده اند. پول هوشمند، به دارایی هایی اطلاق می شود که همواره بهترین مسیر را برای رشد انتخاب می کنند.

نمودار قیمت بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، بازار بیت کوین در شرایط فعلی میزبان سرمایه گذاران بسیاری است. نکته دیگری که در این نمودار به وضوح مشاهده می شود افزایش حجم معاملات در بازار بیت کوین است. بازارهایی مانند Bakkt، CME وLedgerX امکان استفاده از قرارداهای آتی را نیز میسر کرده اند.

بیت کوین در سال ۲۰۱۷ ورود جریان عظیمی از نقدینگی را در بازار ژاپن و کره جنوبی تجربه کرد. به دنبال این رویداد حجم معملات انجام شده در بازار به شدت افزایش پیدا کرد. قیمت بیت کوین در ادامه آن روند  به ۲۰ هزار دلار رسید.

 این بار با وجود افزایش حجم معالمات انجام شده در بازار اینطور به نظر می رسد که میزان تمایل افراد برای حضور در این بازار به هیچ عنوان قابل مقایسه با سال ۲۰۱۷ نیست.

نمودار خرید بیت کوین

چطور می توان اشتهای مردم را برای خرید بیت کوین تقویت کرد؟

سه سال قبل شور و اشتیاق بی سابقه ای در دنیای بیت کوین مشاهده می شد. چرا که در آن زمان قیمت بیت کوین به طرز خیره کننده ای از قیمت دیگر دارایی هایی چون سهام پیشی گرفت.

سرمایه گذاران از حضور در این بازار پر نوسان لذت می بردند و با حضور خود منجر به افزایش هر چه بیشتر قیمت این ارز می شدند.

نمودار شمعی بیت کوین و دیگر نموداهای ماهانه نشانه هایی از ادامه روند صعودی را نمایش می دهند. قیمت این ارز با سرعت رو به جلو در حرکت است. تا کنون هیچ اصطلاح قیمتی قابل توجهی در این بازار دیده نشده است. همین امر شاید به تدریج توجه سرمایه گذاران خرد را نیز به این بازار جلب کند.

خرید و فروش بیت کوین

منشا انگیزه برای حضور در این بازار

معامله گران و تحلیل گران بازار بر این باور هستند که با توجه به افزایش تعداد شرکت ها و بیلیونرهایی که دارایی خود را در این بازار سرمایه گذاری می کنند، رویکرد عموم نیز به این ارز در حال بهبود است.

درواقع حضور شرکت های بزرگ در این بازار نه تنها برای سرمایه گذاران خرد که برای چهره های قدرتمند بازار سهام نیز قابل توجه بوده است. به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور باید شاهد حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران در این بازار باشیم.

 اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که مقاومت بیت کوین در برابر عبور از مرز ۱۵ هزار دلار را نشانه ای از ادامه این روند صعودی می دانند، بهتر است برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. این همراهی شما را به دنیای رمزارز ها خواهد برد. به بازار نهنگ ها بپیوندید و دارایی خود را با پول هوشمند همراستا کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-monthly-candle-close-signals-possible-mega-rally-in-december

Leave A Reply

Your email address will not be published.