رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

همکاری مجله Time magazine با گری اسکیل بر سر آموزش ارزهای دیجیتال

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

همکاری مجله Time magazine با گری اسکیل و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به طور اجمالی به بررسی آن بپردازیم. دنیای ارزهای دیجیتال رفته رفته در حال رشد و شناخته‌تر شدن است. همین موضوع به نوبه خود باعث شده تا بسیاری از سیستم‌های فعال در حیطه کریپتوکارنسی اقدامات لازم به منظور بهتر شناخته شدن خود در میان مردم را به انجام برسانند. در چند روز گذشته بود که خبر همکاری یک مجله بین المللی با کمپانی گری اسکیل بر سر زبان‌ها افتاد. با ما همراه باشید.

همکاری مجله Time magazine

همکاری مجله Time magazine با گری اسکیل به منظور افزایش دانش کریپتوکارنسی

همکاری این مجله با گری اسکیل به نوبه خود باعث می‌شود تا دانش مخاطبان همیشگی این مجله در حیطه ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند. قرار است به وسیله این مجله، یک سری ویدیوهای آموزشی در زمینه صنعت رمز ارزها منتشر شود. نکته جالب در این زمینه، همکاری سازمان مدیریت سرمایه گری اسکیل است. مدیر ارشد مجله Time magazine، «مایکل سوننشین» انتشار ویدیوهای آموزشی در چند روز آینده را اعلام کرد. بر اساس گفته‌های وی قرار است نتیجه همکاری مجله Time magazine با گری اسکیل در تابستان سال ۲۰۲۱ به وسیله ویدیو منتشر شود.

قرار است هزینه این اطلاع رسانی به وسیله بیت کوین به این مجله پرداخت شود. بر اساس گفته‌های «کیث گراسمن» این بیت کوین‌ها در برگه بالانس این مجله ذخیره خواهد شد. این مجله می‌خواهد بیت کوین‌های به دست آمده در این زمینه را ذخیره کند. هیچ قصدی مبنی بر تغییر بیت کوین به پول‌های کاغذی مانند دلار یا یورو نیست. این مجله اطلاعات دیگری مربوط به این زمینه منتشر نکرده است. پیش‌تر نیز این مجله یک مقاله بلند بالا در زمینه CFO که مربوط به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بود، منتشر کرد و می‌توان این حرکت را شروع فعالیت این مجله در زمینه ارزهای دیجیتال دانست.

مجله Time Magazine؛ ۳۳مین کمپانی ذخیره کننده بیت کوین

این مجله را می‌توان سی‌وسومین کمپانی فعال در دنیا دانست که بیت کوین را در برگه بالانس مالی خود ذخیره می‌کند. از کمپانی‌های فعال در این زمینه می‌توان به Tesla, MicroStrategy,paymen company square و خود این مجله اشاره کرد.

در ماه مارس سال ۲۰۲۱ میلادی بود که این مجله ۳ عدد از کاورهای خود را تحت عنوان NFT به فروش رساند. از این طریق Time Magazine توانست به ارزش ۲۴۱ اتریوم درآمد کسب کند و آن را در بازار SuperRare به فروش برساند.

همکاری مجله Time magazine

جمع بندی

همکاری مجله Time magazine با گری اسکیل و اطلاعات مربوط به آن از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ نظرات خود را کامنت کنید. با ما همراه باشید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.