رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

آلتکوین‌ های هفته جاری را برای سرمایه گذاری از دست ندهید.

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

آلتکوین های هفته جاری و اطلاعات مربوط به آن از مواردی است که دانستن آن می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما در داشتن سرمایه گذاری مطلوب در حیطه ارزهای دیجیتال کند. بازار ارزهای دیجیتال امروزه به یکی از برترین بازارهای مناسب برای سرمایه گذاری در سرتاسر جهان تبدیل شده است. بسیاری از افراد می‌توانند از این طریق به درآمد بسیار زیادی دست پیدا کنند. در این بین آلتکوین ها را می‌توان یکی از پرسودترین موارد موجود در این حیطه اقتصادی دانست. در این بین، اتریوم را نیز می‌توان پرچمدار آلتکوین‌ها دانست. اتریوم توانست به قیمت ۴۱۶۸ دلار برسد که سود و رشد بسیار بالایی به حساب می‌آید. حجم کلی بازار ارزهای دیجیتال ۲.۵ تریلیون دلار برآورد شده است.

اطلاعات کلی درباره وضعیت و عملکرد رمز ارزها در شرایط فعلی

درحال حاضر بیت کوین توانسته به محدوده قیمت ۵۸.۰۰۰ دلار دست پیدا کند. حجم بازار ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. این در حالی است که حجم بیتکوین نسبت به قبل با کاهش روبرو شده است. از ۱۰۰ درصد حجم کل بازار رمز ارزها، در حال حاضر ۴۳.۸ درصد آن متعلق به بیت کوین است. در شرایطی که آلتکوین ها افزایش قیمت بیشتری را تجربه می‌کنند، بهتر است با دید بازتری در این زمینه عمل کرد. باید در ابتدا آلتکوین هایی که فرصت رشد بیشتری دارند را بهتر شناخت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم آلتکوین های هفته جاری را که می‌توانند سود خوبی به شما دهند، در این مطلب مورد بررسی قرار دهیم.  همچنین قرار است آلتکوین‌ هایی مانند اتریوم، بیت کوین کش، دش، زیلیکا، سوایپ و اس اچ آی بی را به ترتیب مورد بررسی قرار دهیم.

آلتکوین های هفته جاری

آلتکوین های هفته جاری برای سرمایه گذاری کدامند؟

دانستن آلتکوین های هفته جاری برای سرمایه گذاری دید شما را بسیار بازتر می‌کند. به این ترتیب می‌توانید با منطق و زمان بندی مناسب نسبت به سرمایه گذاری در حیطه ارزهای دیجیتال اقدام کنید.

اتریوم یکی از آلتکوین های هفته جاری برای سرمایه گذاری است.

اتریوم را می‌توان اولین انتخاب برای سرمایه گذاری در زمینه آلتکوین‌ها دانست.

اخبار هفته مربوط به این آلتکوین:

پروژه‌های مختلفی برای اتریوم در حال راه اندازی است. از این نمونه‌ها می‌توان به Rayonism، Hackathon به همراه Merge و Sharding اشاره کرد. تست شبکه این پروژه‌ها در روز ۱۴ ماه می تکمیل خواهد شد.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

توسعه دهندگان اتریوم قرار است پروژه‌های مختلفی را نمایش دهند که ترکیبی از اتریوم ۱.۰ و اتریوم ۲.۰ تحت نظر و حمایت Rayonism خواهد بود. قرار است توسعه‌های بسیار زیادی در زمینه سیستم پرداخت جایزه و یا عملکرد این آلتکوین حاصل شود. به عنوان مثال سازمان‌هایی مانند Arbitrum، Optimism، zkSync  که hackathon را مدیریت کردند، توانستند این پروژه‌ها را در ۱۶ آپریل آغاز کند. از این طریق کاربران بیش از ۲۰۰۰۰۰ دلار پاداش دریافت می‌کنند. در طول پروژه hackathon، این امکان برای کاربران وجود دارد که افراد بتوانند به راحتی با کلاینت‌های Eth1 و Eth2 به طور کاربردی و اصولی همکاری کنند. همچنین سرمایه گذاران می‌توانند KZG را در EVM فعال کنند. این EVM در Eth1 قرار دارد. این اهداف می‌تواند به L2 اولیه نیز انتقال پیدا کند.

بیت کوین کش دومین آلتکوین این هفته برای سرمایه گذاری است.

با توجه به حمایت‌های به وجود آمده، بیت کوین کش یک آلتکوین پرسود برای سرمایه گذاری خواهد بود

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

به روزرسانی‌های در نظر گرفته شده برای بیت کوین کش به گونه‌ای است که قرار است استفاده و کارایی بسیار مناسبی را برای کاربران و کمپانی‌های فعال در این آلتکوین به وجود آورد.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

به روزرسانی‌هایی که برای این آلتکوین در نظر گرفته شده است شامل از بین بردن محدودیت‌های تراکنش‌های تایید نشده است. همچنین این اقدام باعث ایجاد بلوک جدید برای استخراج و به اندازه ۸MB خواهد شد. به علاوه، به کارگیری CHIP به نوبه خود تغییری اصولی برای پروتکل این آلتکوین به حساب می‌آید. تغییرات بسیار کوچکی در بیت کوین کش وجود دارد که بر نحوه استفاده این آلتکوین توسط کاربر تاثیرگذار خواهد بود. دیگر نیازی نیست کاربران زمان بسیار زیادی را صرف کنند تا یک بلوک بعد از ۵۰ تراکنش استخراج شده و سپس پیام آن به نودهای BCH ارسال شود. اندازه بلوک ۸MB در حالت پیش فرض قرار دارد.

دش را نیز می‌توان در این لیست قرار داد:

دش را می‌توان یکی دیگر از برترین آلتکوین‌های مناسب برای سرمایه گذاری دانست.

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

میزان پاداش بلاک موجود در شبکه این رمز ارز از روز ۱۶ می ۲۰۲۱ کاهش پیدا می‌کند. پاداش دش در اندازه ۱.۴۷۱.۶۸۰ فعال خواهد شد. میزان این پاداش از ۲.۸۸ دش به ۲.۶۷ کاهش پیدا می‌کند.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

میزان پاداش تعلق گرفته به ماینرهای بیت کوین هر چهار سال تا ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. استفاده همزمان از این مکانیزم توسط آلتکوین دش نیز باعث شد تا میزان پاداش داده شده برای استخراج نه هر چهار سال بلکه هر ۳۸۳ روز کاهش داشته باشد. این آلتکوین میزان پاداش را تا ۵۰ درصد کاهش نخواهد داد بلکه حدودا میزان کاهش تراکنش در این آلتکوین هفت درصد خواهد بود.

زیلیکا یکی دیگر از آلتکوین‌های موجود در لیست این هفته قرار می‌گیرد.

زیلیکا از نظر پتانسیل و کارایی می‌تواند در این لیست قرار بگیرد.

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

در ۱۱ می سال جاری قرار است به روزرسانی‌های مناسبی در زمینه قرارداد استیکینگ این آلتکوین به وجود آید. دلیل این به روزرسانی نیز افزایش استفاده و کارایی این آلتکوین است.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

از تاریخ ۱۱ می، زیلیکا تحت نظر شبکه اصلی ۸.۰.۰ قرار می‌گیرد. اعمال این به روزرسانی باعث می‌شود تا انتقال تراکنش به فاز ۱.۱ تغییر پیدا کند. این تغییرات شامل موارد زیر است:

  • انتقال استیکینگ از یک حساب به دیگر حساب بدون هیچگونه مشکلی امکان پذیر خواهد بود. این امر باعث می‌شود به راحتی قادر به استفاده از کیف پول‌هایی که از استیکینگ حمایت می‌کنند نیز باشیم.
  • پارامترهای مربوط به استیکینگ همانند میزان زمان تکمیل یک بلاک، کاهش پیدا می‌کند. همچنین میزان پاداش نیز در شبکه اصلی ۸.۰ نیز تا حدودی افزایش پیدا می‌کند. اگر بخواهیم در این زمینه دقیق‌تر صحبت کنیم، می‌توانیم بگوییم که این تغییرات در واقع میزان پاداش را تا حدود بسیار زیادی نزدیک به فاز یک این آلتکوین می‌کند.
  • تغییرات مشترک برای میزان هزینه‌های مربوط به تراکنش باعث می‌شود تا کارایی زیلیکا به اندازه قابل توجهی شبیه به Scilla v.0.10.0 باشد.

سوایپ را حتما در لیست آلتکوین های هفته باید قرار داد.

Swipe نیز یکی دیگر از آلتکوین‌های پرطرفدار است که پتانسیل‌های بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد.

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

سوایپ یکی دیگر از آلتکوین‌های هفته برای سرمایه گذاری است. اولین IDO این آلتکوین در ۱۲ می سال جاری مورد استفاده خواهد بود.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

بر اساس اخبار و اطلاعاتی که توسط Swipe منتشر شده است، قرار است یک پروژه در این آلتکوین مورد استفاده قرار بگیرد. این پروژه که نامی از آن هنوز منتشر نشده، از طریق IDO در این آلتکوین قرار می‌گیرد. این پروژه باعث می‌شود که سوایپ، کارایی و شباهت مناسبی میان زنجیره‌های هوشمند اتریوم و بایننس داشته باشد. هدف این پروژه آن است که مدیریت و استفاده NFT را تغییر دهد. IDO صرفا برای فراهم کنندگان نقدینگی SwipeSwap فراهم خواهد شد. ۵۰ درصد از سوایپ برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا سوزانده خواهد شد.

Shiba Inu آخرین عضو از آلتکوین های هفته جاری است:

این آلتکوین از نظر عملکرد و پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

صرافی بایننس امروز این آلتکوین را در لیست خود قرار داد.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

این آلتکوین را که بسیاری از سرمایه گذاران با لقب قاتل دوج کوین می‌شناسند، در هفته گذشته در صرافی‌های مانند Huobi و OKEx لیست شد. امروز صبح بود که این آلتکوین در KuCoin نیز قرار گرفت. صرافی بایننس نیز Shiba Inu را در قسمت نوآوری‌ها قرار داد. در روز ۱۰ ماه می این آلتکوین در صرافی بایننس مورد مبادله قرار می‌گیرد.

جمع بندی

آلتکوین های هفته جاری و اطلاعات کلی مربوط به آن از مواردی بود که توانست توجه بسیاری را در حیطه ارزهای دیجیتال به خود جلب کند. به نظر شما می‌توان نام رمز ارز دیگری را به این لیست اضافه کرد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.