رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کمپانی کریپتو دات کام به اولین دارنده لایسنس Malta Class 3 شد.

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کمپانی کریپتو دات کام در چند روز گذشته توانست به یکی از برترین کمپانی‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال تبدیل شود. در چند روز پیش بود که این کمپانی توانست به اولین سیستم مالی بزرگ در زمینه رمز ارزها تبدیل شود که لایسنس سرمایه گذاری مالی Malta Class 3 را به دست می‌آورد.

کمپانی کریپتو دات کام

کمپانی کریپتو دات کام یکی از برترین کمپانی‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال است.

کمپانی کریپتو دات کام یک پلتفرم مشهور برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. همچنین این شرکت به اولین کمپانی‌ فعال در حیطه ارزهای دیجیتال تبدیل شد که توانست گواهی Maltese را برای گروه سه سرمایه گذاری مجازی به دست آورد. همزمان با دریافت این گواهی، Crypto.com این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا از سرویس‌های مربوط به فضای تراکنش و درخواست‌های اجرایی در حیطه ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

گواهی داده شده به این شرکت از طرف MFSA است. این سیستم را می‌توان یکی از سیستم‌های فعال نظارتی در اتحادیه اروپا دانست. پس از دریافت این لایسنس، کریپتو دات کام عملکرد دقیق‌تر، کامل‌تر و امنیت بسیار بالاتری نسبت به قبل خواهد داشت. قبل از این که این گواهی VFA دریافت شود، این کمپانی به طور موقت و تحت لیسانس Malta مشغول به فعالیت بود. Malta یا همان کشور مالت تنها یک سرزمین بسیار کوچک در منطقه اتحادیه اروپا است. با این حال عملکرد این کشور در زمینه ارزهای دیجیتال و قانون گذاری در آن تا به اینجای کار بسیار عالی بوده است.

ایجاد یک سیستم واحد، رمز موفقیت در ارزهای دیجیتال است.

«کریس مارشالیک» یکی از اعضای اصلی کمپانی کریپتو دات کام درباره اقدامات کمپانی خود گفت:

” ایجاد یک سیستم متحد در زمینه ارزهای دیجیتال یکی از بهترین اقدامات به منظور جذب سرمایه در این زمینه است. تبدیل شدن به اولین پلتفرم دارنده لایسنس کلاس ۳ VFA از MFSA یک اقدام بسیار بزرگ در صنعت کریپوتکارنسی است. بسیار مفتخریم که این سیستم را به سمت اتحاد، امنیت و قانون مندی سوق می‌دهیم. در تلاش هستیم تا این لایسنس را در تمامی کشورهای جهان اجرایی کنیم.

در حال حاضر کریپتو دات کام به یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در زمینه تردینگ ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. از اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی تعداد کاربران فعال در این زمینه به ۵ میلیون نفر رسید. هدف این شرکت رسیدن به ۱۵ میلیون کاربر فعال در پلتفرم خود و بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در طول این پنج سال است.

کمپانی کریپتو دات کام

جمع بندی

کمپانی کریپتو دات کام و دریافت لایسنس معتبر در حیطه ارزهای دیجیتال از اطلاعاتی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند ۱۰۰ میلیون کاربر در پلتفرم خود داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.