رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین از مواردی است که بسیاری از افراد پس از حضور در این حیطه اقتصادی به آن نیاز خواهند داشت. دنیای ارزهای دیجیتال یکی از سیستم‌های اقتصادی نوین در چند سال اخیر است. بسیاری از سرمایه گذاران تازه وارد، ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند. گستردگی سیستم رمز ارزها، سوددهی بالا، عملکرد منطقی و مواردی از این قبیل از دلایلی است که کریپتوکارنسی طرفداران زیادی دارد. جدید بودن دنیای ارزهای دیجیتال باعث می‌شود تا بسیاری از افراد دست از سرمایه گذاری در روش‌های قدیمی مانند بورس بردارند و وارد این حیطه اقتصادی شوند.

گستردگی ارزهای دیجیتال توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب می‌کند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بیش از ۲۰۰۰ رمز ارز برای سرمایه گذاری در زمینه کریپتوکارنسی وجود دارند. از این طریق سرمایه گذاران می‌توانند درآمد قابل توجهی را به دست آورند. طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های بین المللی مشغول فعالیت در این زمینه هستند. برای این که بتوانید بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین را انتخاب کنید، باید در این زمینه مطالعه داشته باشید. به همین دلیل چند نمونه از صرافی‌های برتر با هزینه تراکنش پایین را لیست کرده‌ایم.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین

برای این که بتوانید صرافی مناسبی را جهت سرمایه گذاری انتخاب کنید، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید. یکی از این موارد پایین بودن هزینه تراکنش دریافتی توسط صرافی موردنظر است. با هم چند مورد از بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین را بررسی می‌کنیم.

بایننس

بایننس را می‌توان معروف‌ترین صرافی فعال در حیطه ارزهای دیجیتال دانست. این صرافی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر روی طیف گسترده‌ای از رمز ارزها سرمایه گذاری کنند. به دلیل عملکرد بسیار عالی این صرافی، از سال ۲۰۱۸ تا الان، بایننس به برترین صرافی در دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شده است. بدون شک این صرافی در زمینه دریافت هزینه تراکنش از کاربران نیز بهتر عمل خواهد کرد. همین دلیل نیز باعث تبدیل شدن بایننس به برترین صرافی فعال در حیطه رمز ارزها شد. با ثبت نام در صرافی بایننس می‌توانید حدود ۵۰ درصد تخفیف بر روی هزینه تراکنش خود دریافت کنید. این استراتژی یک اقدام برد-برد برای شما و صرافی است.

بایننس نه تنها پلتفرم مناسب برای تریدینگ در ارزهای دیجیتال است، بلکه به کاربران خود درباره نحوه تریدینگ آموزش‌های لازم را می‌دهد. سیستم برداشت از بایننس بسیار آسان است. هزینه برداشت از این پلتفرم نیز تنها حدود ۰.۰۰۰۴ بیت کوین است. این رقم در مقایسه با بسیاری از صرافی‌ها عدد بسیار منطقی به حساب می‌آید. هزینه انجام تراکنش در بایننس تنها ۰.۱ درصد از کل تراکنش است. این عامل باعث شده تا بایننس به یک پلتفرم امن، سریع و کاربردی برای تریدینگ تبدیل شود.

Kucoin

به جرئت صرافی Kucoin را می‌توان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین دانست. این صرافی به دلیل این که کاربران می‌توانند از طیف گسترده‌ای از رمز ارزها استفاده کنند، به یک گزینه مناسب برای تریدینگ تبدیل شده است. در این پلتفرم از سیستم‌های ساختاری مناسبی به منظور تریدینگ آسان استفاده شده است. این پلتفرم سرعت و عملکرد بسیار مناسبی دارد. کاربران به راحتی می‌توانند در هفت روز هفته و در طول ۲۴ ساعت روز از صرافی Kucoin استفاده کنند.

Kucoin را می‌توان یکی از بهترین صرافی‌های فعال در زمینه تریدینگ بیت کوین با امنیت بسیار بالا دانست. پس از این که در این صرافی حساب باز کردید، می‌توانید به سرعت وارد حساب خود شوید. هزینه انجام تراکنش در این صرافی بسیار پایین است.

Bitfinex

صرافی Bitfinex یکی دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین است. این صرافی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با سرعت و عملکرد بسیار بالایی تریدینگ را انجام دهند. این صرافی از تکنولوژی همتا به همتا برای تریدینگ در سیستم و سرمایه‌های دیجیتال استفاده می‌کند. پلتفرم Bitfinex در سال ۲۰۱۲ میلادی کار خود را شروع کرد. نکته مثبت درباره پلتفرم Bitfinex این است که بسیاری از کاربران می‌توانند برای انجام تراکنش‌های خود با هزینه پایین در سریعترین زمان ممکن از آن استفاده کنند.

سیستم اجرایی این صرافی توسط افرادی طراحی شده است که دانش کافی در این زمینه دارند. فعالیت این افراد در این زمینه باعث می‌شود تا کاربران به راحتی با امنیت و سرعت بالا از این پلتفرم استفاده کنند. برای استفاده از صرافی Bitfinex، کاربران باید در وهله اول ثبت نام کنند. سپس افراد می‌توانند از امکانات موجود در این صرافی استفاده کنند. پرداختی‌های موجود در این صرافی به وسیله کارت‌های اعتباری نیز امکان پذیر است.

Gate.io

Gate.io را می‌توان یکی از پلتفرم‌های قدیمی در زمینه صرافی رمز ارزها است که از سال ۲۰۱۳ میلادی کار خود را شروع کرد. این صرافی را برای سرمایه گذاران تازه کار پیشنهاد نمی‌کنیم. با وجود اینکه این صرافی از سرعت و عملکرد مناسبی برخوردار است، در بعضی از مواقع این امکان وجود دارد تا سرمایه گذاران برای ورود به بخش‌های مختلف دچار مشکل شوند.

با این حال صرافی Gate.io را می‌توان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین دانست. این پلتفرم بیش از ۱۸۰ رمز ارز را برای تراکنش حمایت می‌کند. این صرافی با اهرم ۱۰x خود می‌تواند عملکرد مناسبی را برای کاربران و سرمایه گذاران خود فراهم کند. با ایجاد حساب در صرافی Gate.io می‌توانید از تخفیف در هزینه‌های مربوط به تراکنش نیز استفاده کنید.

Okex

Okex را می‌توان یکی از بهترین و مشهورترین صرافی‌های برتر در حیطه ارزهای دیجیتال دانست. این پلتفرم با طیف گسترده‌ای از رمز ارزها سر و کار دارد. این صرافی یکی از سریعترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین است که هم نسخه desktop و هم نسخه browser را برای کاربران فراهم می‌کند. طریقه استفاده و انجام تراکنش با این صرافی بسیار راحت و سریع است. به همین دلیل این امکان برای همه وجود دارد تا از این صرافی استفاده کنند.

جدا از این که Okex بیش از ۱۰۰ رمز ارز برای تریدینگ را در سیستم خود دارد، این پلتفرم هزینه تراکنش بسیار پایینی را از کاربران خود دریافت می‌کند. نحوه دریافت هزینه تراکنش در این صرافی نسبت به نمونه‌های قبلی تا حدودی متفاوت است. در Okex برای به وجود آورنده تراکنش هزینه ۰.۰۲ درصد و برای دریافت کننده هزینه ۰.۰۵ درصد از کل تراکنش در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل، تریدینگ در Okex به نظر انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

جمع بندی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی های ارز دیجیتال با هزینه تراکنش پایین و اطلاعات مربوط به این پلتفرم‌ها می‌تواند دید شما را برای داشتن انتخابی مناسب باز بگذارد. اگر تازه قصد سرمایه گذاری در دنیای کریپتوکارنسی دارید، این صرافی‌ها به دلیل دریافت هزینه تراکنش پایین، گزینه‌های مناسبی برای شما به حساب می‌آیند. به نظر شما کدام یک از این صرافی‌ها گزینه بهتری برای تریدینگ هستند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.