رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پلتفرم پرداخت Wirex پنج رمز ارز را به لیست خود افزود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پلتفرم پرداخت Wirex digital در چند روز گذشته خبر از افزودن ۵ رمز ارز در لیست خود داد. پنج رمز ارزی که خود در لیست برترین انتخاب‌های پلیرهای DeFi بودند. از این رمز ارزها می‌توان به AAVE، LINK، MKR، UNI و YFI اشاره کرد. همانطور که می‌دانید این پنج رمز ارز از طرفداران بسیار زیادی در حیطه ارزهای دیجیتال برخوردار هستند. این گزینه‌ها اخیرا به عنوان انتخاب‌های موجود در این پلتفرم هستند که خرید آن‌ها در گذشته به صورت محدود رایگان بود.

پلتفرم پرداختی Wirex

پلتفرم پرداخت Wirex digital نمونه‌های DeFi را برای کاربران خود فراهم می‌کند

از آن جایی که به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۱ سال نمونه رمز ارز و پروژه‌های مربوط به DeFi باشد، پلتفرم پرداخت Wirex digital لیست توکن‌های ERC-20 و در نظر گرفتن آن برای استفاده را در دستور کار خود قرار داده است. این عامل باعث می‌شود تا کاربران از سود موجود در بازار کریپتوکارنسی استفاده کنند. این قبیل رمز ارزها و یا پروژه‌های وابسته به DeFI نقش بسیار تاثیرگذاری در انجام تراکنش‌ها در بازار خواهند داشت. این سیستم‌ها مشکلات مربوط به بلاک چین در سرویس‌های مالی سنتی را شناسایی کرده و به جای آن راهکارهای مناسبی را پیشنهاد می‌دهند. این اقدامات باعث می‌شود تا سرمایه گذاران کنترل مناسبی بر روی سرمایه خود داشته باشند.

اضافه کردن این کوین‌ها به لیست پلتفرم Wirex بر اساس ۹ ارز دیجیتال و ۹ ارز سنتی است. این پلتفرم در گذشته این ۹ ارز سنتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد.

از بین بردن فضای بین ارزهای دیجیتال و ارزهای سنتی به وسیله پلتفرم پرداخت Wiex digital باعث می‌شود تا استفاده از این پلتفرم به مراتب افزایش یابد. به همین دلیل می‌توان این ارزها را خرید، ذخیره کرد و یا به وسیله کارت‌های بدون قرارداد وایرکس در بیش از ۶۱ میلیون لوکیشن در سرتاسر جهان خرج کرد.

خلاقیت Wirex به نفع سیستم ارزهای دیجیتال نیز تمام می‌شود

همکاری پلتفرم Wirex با تکنولوژی DeFi و همچنین افزودن والت‌های بیشتر در سیستم ساختاری خود باعث رشدی بزرگ در سیستم غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال می‌شود. اقدامی که به نوبه خود توجه مدیر اجرایی AAVE را به خود جلب کرده است. وی گفت:

” پروژه‌های DeFi همگی به معنی دسترسی و کارایی است. پلتفرم پرداختی Wirex این دسترسی و استفاده را در حیطه ارزهای دیجیتال و برای کاربران آسان ساخت.”

“کولچو” در ادامه توضیحات خود برنامه این پلتفرم را یک اقدام بسیار بزرگ و متعهدانه به منظور نزدیک‌تر کردن سرمایه ارزهای دیجیتال به تکنولوژی DeFi دانست.

اخیرا Wirex در بازار ارزهای دیجیتال بسیار مشغول بوده است. چندین پروژه و سیستم‌های خلاقانه به منظور توسعه فضای DeFi انجام داده شده است. این اقدام یک تصمیم برد-برد برای پلتفرم Wirex و سیستم ارزهای دیجیتال است.

پلتفرم پرداختی Wirex

جمع بندی

پلتفرم پرداختی Wirex و اطلاعات مربوط به این پلتفرم در استفاده از تکنولوژی DeFi از مواردی بود که سر و صدای بسیار زیادی در حیطه ارزهای دیجیتال به پا کرد. به نظر شما ارزهای وابسته به تکنولوژی DeFi آینده ارزهای دیجیتال است؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.