رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

معامله گران ۱۵۵۰۰ دلار را سطح حیاتی برای قیمت بیت کوین قلمداد می کنند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

قیمت بیت کوین ظرف مدت ۱۲ ساعت به پایین الگوی هندسی در نمودار ها رسید. اما معامله گران همچنان بر این باور هستند که اصلاح بزرگی که در روند افزایشی بیت کوین روی می دهد همچنان اتفاق نیفتاده است.

طی روزهای آخر هفته تعداد زیادی از معامله گران ادعا کردند که بیت کوین نمودار هندسی خود را شکسته است و به قیمت ماه سپتامبر بازگشته است. اما اگر بیت کوین همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد به سادگی قادر خواهد بود که کاهش قیمت ها را جبران کند. اما در این صورت بهتر هست هرچه زودتر وارد الگوی سهمی نمودار شود و خود را از خطر اصلاح بزرگ در قیمت ها نجات دهد.

معامله گران قیمت ۱۵۵۰۰ دلار را به بازه ای حیاتی می دانند

از اویل ماه سپتامبر بیت کوین بدون این که اصلاح شدیدی را در قیمت ها تجربه کند به روند صعودی خود ادامه داد. تاریخ نشان داده است که ای ارز در جریان روندهای صعودی کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی را پشت سر می گذارد.

 نمودار ۱۲ ساعته قیمت بیت کوین که از سوی معامله گر ناشناس «Altcoin Psycho» منتشر شد. این روند لزوما نشان نمی دهد که بیت کوین باید در انتظار سقوط قیمت های خود باشد. اما گویا با آرام گرفتن بیت کوین به روند خود ادامه می دهد.

قیمت بیت کوین

به اعتقاد بسیار از تحلیل گران صاحب نام بیت کوین اصلاح یا کاهش قیمت ها را تجربه می کند. اکنون این ارز در بازه overbought  قرار دارد. این بدان معناست که ارز به بهایی بیش از ارزش واقعی خود خریداری می شود.

 برای بیت کوین همواره فرصتی برای ادامه روند صعودی وجود خواهد داشت. در شرایط فعلی هنوز مشخص نیست که آیا بیت کوین به روند خود ادامه می دهد یا باید در انتظار یک روند نزولی باشد.

 نهنگ ها بیت کوین های خود را می فروشند

 از تاریخ ۱۰ نوامبر بازار جمینی (Gemini) پرداخت های زیادی را به ثبت رسانده است. این امر نشان می دهد که نهنگ ها رفته رفته به سمت فروش گام بر می دارند. آنها برای کسب سود وارد بازار بیت کوین شده اند و اکنون بسیاری از آنها وارد جایگاه فروش شده اند. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که حجم تراکنش های بیت کوینی که در این بازار انجام شده است رو به افزایش است. این امر نشان می دهد که فشار خرید مدام در حال افزایش است.

این احتمال وجود دارد که اگر بیت کوین بخواهد به روند خود ادامه دهد نیز با فشار فروش از سوی نهنگ ها و ماینرها مواجه شود.

 بازار بیت کوین همواره با فراز و نشیب هایی همراه بوده است. اکنون که این ارز اولین بحرانی اقتصادی دوران خود را تجربه می کند، باید در انتظار چه رویدادی باشیم. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و اخبار دنیای بیت کوین و ارز دیجیتال را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که بیت کوین در دنیای امروز بهترین دارایی موجود به شمار می رود. این ارز سرمایه شما را از تورم و رکود اقتصادی در امان نگه می دارد.

 آیا تا کنون به سرمایه گذاری در این بازار اندیشیده اید؟ آیا بیت کوین به روند صعودی خود ادامه می دهد؟ قیمت این ارز تا پایان سال ۲۰۲۱ به چه بازه ای خواهد رسید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/traders-say-15-5k-level-crucial-after-bitcoin-price-dips-below-parabola

Leave A Reply

Your email address will not be published.