رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

نکاتی که باید پیش از فروش اتریوم بدانید را اینجا بخوانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اگر مالک اتریوم بوده و قصد فروش آن را دارید. این مقاله را دنبال کنید. در این پست در مورد نکاتی که پیش از فروش اتریوم باید به آن‌ها توجه کنید صحبت خواهیم کرد.

فروش اتریوم در صرافی های ارزهای دیجیتال

فروش اتریوم

اگر توکن‌های اتریوم خود را از طریق خرید آن‌ها از صرافی به دست آورده‌اید، فروش آن‌ها بسیار ساده است. تنها کافی است دوباره به همران صرافی مراجعه کرده و برعکس فرایند خرید را برای فروش آن‌ها انجام دهید.. اما قبل از فروختن اتریوم خود در صرافی‌ها، در مورد قوانین مربوط به صرافی‌های ارزهای دیجیتال و خرید و فروش این ارزها در منظقه خود معامله کنید.

زمانی که حساب خود در صرافی را ساختید و اطلاعات شخصی مورد نیاز برای اهراز هویت را ارئه دادید، باید تصیمیم بگیرید که آیا ‌می‌خواهید اتریوم خود را با‌‌‌ یک ارز دیجیتال دیگر مبادله کنید ‌‌یا ارز فیات.‌ سپس، ‌می‌توانید‌‌‌ یک سفارش باز کرده و اعلام کنید که قصد فروش اتریوم خود را دارید و‌‌ یا این که در میان سفارشات خرید به دنبال کسی باشید که بتوانید اتریوم خود را به او بفروشید. در هر دو صورت، باید مراقب نرخ‌های پرنوسان قیمت‌ها باشید.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم

یکی از بزرگترین مشکلات کسانی که قصد فروختن اتریوم در صرافی‌ها را دارند، فراهم کردن همه مدارک لازم برای ثبت نام و اهراز هویت و مدت زمان طولانی تایید شدن حساب است. علاوه بر این، کارمزد‌های صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز ممکن است بسیار بالا باشند.

بیشتر بخوانید

همینطور ‌می‌توانید پلتفرم‌های فرد به فرد خرید و فروش (مانند Local Ethereum) را نیز امتحان کنید. این پلتفرم‌ها سریع‌ترین روش برای فروختن اتریوم بوده و بدون واسطه کار ‌می‌کنند. برای ساخت این پلتفرم‌ها از قراردادهای هوشمند استفاده شده‌ است. اما ریسک احتمال کلاهبرداری در این روش بالاتر است.

توصیه‌هایی که قبل از فروختن باید به آن ها توجه کنید

  • اگر در حال استفاده از استراتژی بخر و نگه‌دار هستید، به‌‌یاد داشته باشید که نیازی نیست همه توکن‌هایتان را بفروشید. ‌می‌توانید منتظر افزایش قیمت بمانید و توکن‌های خود را کم کم بفروشید.
  • با بررسی نرخ‌های صرافی‌ها همیشه قیمت اتریوم را تحت نظر داشته باشید.
  • ‌می‌توانید از ابزار‌های نوتیفیکیشن آماده برای دریافت سیگنال فرصت‌های خوب فروش استفاده کنید.
  • فاز‌های پیشرفت پروژه اتریوم را بررسی کنید تا در صورت رخ دادن اتفاقات ناگوار در پروژه از ضرر کردن اجتناب کنید.
  • در نهایت،‌ توجه داشته باشید که معامله حرفه‌ای اتریوم به دانش بالایی از بازار ارزهای دیجیتال نیاز دارد و مناسب تازه‌کار‌ها نیست.

بیشتز بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.